|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Metin Arolat - İzmir - AKOR
ritmini bulamadım ben. yardım eder misiniz?
esin_kd - 24.12.2011 19:10:47
|
Demolar - Let it Be (The Beatles) - Çağdaş BOY
bu çok iyii...:)
brtui - 24.12.2011 19:10:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ercan Demirel - Elveda Deme Bana - AKOR
A X YAY X Y bu ritm çok güzel oluyor.bi deneyin isterseniz..
A= aşagı Y= yukarı X= bog,sustur
ustafener - 24.12.2011 19:08:21
|
Anketler - Klasik Gitar Çalıyor Olsaydınız Hangi Markaya Sahip Olmak İsterdiniz?
godin gitarı kimse bilmiyo heralde http://www.youtube.com/watch?v=qrtUTalOwQY
flubber01 - 24.12.2011 19:06:54
|
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde orkun44 yazmıştı: eğitimsizsen çok iyisin zaten sitedeki kimse doğru düzgün solo atamıyorki yani kötü değilsin merak etme hem kulaktan çıkarmanda güzel vokali yorumlayayım ses rengin güzel inişlerin çıkışların kontrollü sesin titretmen bu tür parçalarda fazla tutmuor tuşen arpeje pakılırsa kursa gitmeyen birine görede çok iyi bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim çok moral verici evde kendim öğrenmeye çalışıyorum şu anda da aiesec albeniz çalışıyordum basit bi versiyonunu eklicem tekrar teşekkürler yorum için:).
Li Paris Man - 24.12.2011 18:39:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bulutsuzluk Özlemi - Sözlerimi Geri Alamam ver 8 - AKOR
Ritim a-aay olacak arkadaslar eminim. Sarkıyı dinleyerek bunu yapin anlarsınız zaten
Modell - 24.12.2011 18:19:06
|
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde yasin_bademci yazmıştı: bn dinlerken keyif aldım..hata yok denilecek kadar az..gayet başarılı.. teşekkür ederim
tacsizkral1992 - 24.12.2011 18:11:35
|
Demolar - Eylem - Hayat Devam Eder (by CEA)
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Melisbaşak yazmıştı: ben de demolarımı paylaşçaktım fakat sizi görüp vazgeçtim. kısacası süpersiniz. öncelikle teşekkür ederim
bu benim eski profilim yeni demolarıma http://www.akormerkezi.com/ferhat-gocer-yanina-kalmaz-2011-by-cea-_demo-tpjp.html buradan ulaşabilirisin
by_CEA - 24.12.2011 18:10:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Hatırla Sevgili - Hatırla Sevgili - TAB
tamam beyle sorun yok orjinalini veriyorum. -----1--------0------1-----------------------------1-----0-------------------- ---2----3-1-------2----3-1-0------0-1-3-1-0-1-----------0-1-3-1-0--------- -3---------------3---------------------------------------------------------------2
-4-5-7-4--------1-0-------0-----1-0--------0-------------------------------- ------------6-5-------3-1--------------3-1------3-1-0---0-1-3-1-0-1------- -------------------------------------------------------------------------------2-
yabani3535 - 24.12.2011 17:52:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sabih Bağcı - Oyun Havası - TAB
Mümkünse gitar hocanı değiş .
buchos - 24.12.2011 17:37:05
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Aman Aman ver 4 - AKOR
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde bonitorock yazmıştı: 1. tel=--------------------------------------------------------------------------00020 2. tel= 2-2-2-3-2-0---0-0-0-2-0---2-2-2-3-2-0------------------222320---------2--222320 3. tel=------------------------------2-----------------1-1-1-2-1-----------------------------------11121 4. tel=-------------------------------------------------------------4------------------------------------------4
solo böyle olmalı :D nota uyumuna bakılmadan yazdım solo bildiğin hikaye çünkü arkadaşın ki
bonitorock - 24.12.2011 17:36:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Aman Aman ver 4 - AKOR
1. tel=--------------------------------------------------------------------------00020 2. tel= 2-2-2-3-2-0---0-0-0-2-0---2-2-2-3-2-0------------------222320---------2--222320 3. tel=------------------------------2-----------------1-1-1-2-1-----------------------------------11121 4. tel=-------------------------------------------------------------4------------------------------------------4
solo böyle olmalı :D
bonitorock - 24.12.2011 17:33:14
|
|
|