Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4201]  [4202]  [4203]  [4204]  [4205]  [4206]  [4207]  [ 4208 ]  [4209]  [4210]  [4211]  [4212]  [4213]  [4214]  [4215] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbul'da Sonbahar  ver 2 - AKOR
Giriste her akor icim pima mima arpejini yaptim olmadiki nasil yapacagim yardimci olur musunuz?


abuzettin123 - 24.12.2011 21:07:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbul'da Sonbahar  ver 2 - AKOR
Her satirda gosterilen akorlarin hepsinde pima mima arpejini mi uygulayacagiz? Hic ritim yok mu?


abuzettin123 - 24.12.2011 20:55:34

Demolar - Aşk Geri Gelir (Aylin Aslım) - Çağdaş BOY
tek kelime mükemmel :)


kutay1 - 24.12.2011 20:07:03

arpej ne acaba ?


KaseR - 24.12.2011 19:57:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Cevapsız Sorular  ver 2 - TAB
Ellerine sağlık agaa


TaRaK 53 - 24.12.2011 19:42:55

24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde bynar yazmıştı:
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde tacsizkral1992 yazmıştı:
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde bynar yazmıştı:
ses kaymış ama ellerine sağlık uzun zamandır dinlemiyordum sayende dinlemiş oldum başarılar .
teşekkür ederim , sinüzit oldugum için biraz sıkıntı çektim söylerken :))
geçmiş olsun :)
teşekkürler :))


tacsizkral1992 - 24.12.2011 19:31:39

24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde tacsizkral1992 yazmıştı:
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde bynar yazmıştı:
ses kaymış ama ellerine sağlık uzun zamandır dinlemiyordum sayende dinlemiş oldum başarılar .
teşekkür ederim , sinüzit oldugum için biraz sıkıntı çektim söylerken :))
geçmiş olsun :)


bynar - 24.12.2011 19:29:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 4 - AKOR
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde nejat73 yazmıştı:
Arkadaşlar En iyi Hangi Vuruşlar olabilir.??
Ritm olarak ta: AAYAY


Mediterranean - 24.12.2011 19:29:37

24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde bynar yazmıştı:
ses kaymış ama ellerine sağlık uzun zamandır dinlemiyordum sayende dinlemiş oldum başarılar .
teşekkür ederim , sinüzit oldugum için biraz sıkıntı çektim söylerken :))


tacsizkral1992 - 24.12.2011 19:28:30

teşekkür ederim.


Li Paris Man - 24.12.2011 19:28:25

ses kaymış ama ellerine sağlık uzun zamandır dinlemiyordum sayende dinlemiş oldum başarılar .


bynar - 24.12.2011 19:25:41

tebrikler..


brtui - 24.12.2011 19:19:27

Sayfalar:  [4201]  [4202]  [4203]  [4204]  [4205]  [4206]  [4207]  [ 4208 ]  [4209]  [4210]  [4211]  [4212]  [4213]  [4214]  [4215] 

Anket
Janana soruyor:
Sizce Miley Cyrus , Lady Gaga'nın Tahtını Alabilirmi ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.