Akor|Tab|Söz|Nota - Gripin - Yolcu Yolunda Gerek ver 2 - AKOR
hakkını vermek lazım çok güzel olmuş kardeşim eline emeğine sağlık ancak şunu demeden kesemeyeceğim nakaratta Sevgi bizim için yok artık cümlesinden sonra yok artık bir daha sevmek cümlesi gelecek onuda ben eklerim artık :)
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde ViraVira yazmıştı: idaree
orjineli varken baska cesitlerini denemeye gerek yok kardesim.ancak olsa olsa melodi degismeden armoniyi kendi istegine gore bir bastan yogurursan o zaman kabulum....
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde as_ yazmıştı: çok güzel çıkmışsın, bazı yerleri uzatmışsın ama bu negatif bişi değil bilakis hoşuma bile gitti. Çalışmalarının devamını dilerim.
Demolar - rephlex-Gökhan Tepe -Cok Özlüyorum Seni
çok güzel çıkmışsın, bazı yerleri uzatmışsın ama bu negatif bişi değil bilakis hoşuma bile gitti. Çalışmalarının devamını dilerim.