Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4207]  [4208]  [4209]  [4210]  [4211]  [4212]  [4213]  [ 4214 ]  [4215]  [4216]  [4217]  [4218]  [4219]  [4220]  [4221] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Ne Desem İnanırsın  ver 4 - AKOR
Sürekli deniyorum da C#m yerine E daha hoş oluyor sanki ?


AykutF - 24.12.2011 02:12:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Gripin - Yolcu Yolunda Gerek  ver 2 - AKOR
hakkını vermek lazım çok güzel olmuş kardeşim eline emeğine sağlık ancak şunu demeden kesemeyeceğim nakaratta Sevgi bizim için yok artık cümlesinden sonra yok artık bir daha sevmek cümlesi gelecek onuda ben eklerim artık :)


within - 24.12.2011 01:51:35

Demolar - AykutF - Hayat Devam Eder (Eylem)
İlk 7 saniye için özür dilerim :)


AykutF - 24.12.2011 01:45:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik  - AKOR
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde ViraVira yazmıştı:
idaree
orjineli varken baska cesitlerini denemeye gerek yok kardesim.ancak olsa olsa melodi degismeden armoniyi kendi istegine gore bir bastan yogurursan o zaman kabulum....


alibabam - 24.12.2011 01:32:22

Demolar - Bariscapt-----Paramparça----Halil Sezai
Yüreğine sağlık vokaldeki değişiklik dikkat çekici olmuş benim açımdan tebrikler :)


Seckins - 24.12.2011 01:20:06

Demolar - Sıla - Ne Desem İnanırsın
gayet basarılı sesıne saglık.


Rephlex - 24.12.2011 01:15:55

Demolar - rephlex-Gökhan Tepe -Cok Özlüyorum Seni
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde as_ yazmıştı:
çok güzel çıkmışsın,
bazı yerleri uzatmışsın ama bu negatif bişi değil bilakis hoşuma bile gitti.
Çalışmalarının devamını dilerim.
saol tesekkurler.


Rephlex - 24.12.2011 01:00:34

Demolar - Bariscapt-----Paramparça----Halil Sezai
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
Muhteşem olmuş abi ya emeğine sağlık.
eyvallah ibrahim


bariscapt - 24.12.2011 00:43:54

Demolar - Bariscapt-----Paramparça----Halil Sezai
Muhteşem olmuş abi ya emeğine sağlık.


quitar_ibrahim - 24.12.2011 00:35:57

Demolar - rephlex-Gökhan Tepe -Cok Özlüyorum Seni
çok güzel çıkmışsın,
bazı yerleri uzatmışsın ama bu negatif bişi değil bilakis hoşuma bile gitti.
Çalışmalarının devamını dilerim.


as_ - 24.12.2011 00:29:49

Anketler - Sizce Türkiye'deki en iyi bas gitarist kimdir?
gürol agırbas son sırada ha vah vah vah bu müzik severlere bass solo albumu var adamın ve türkiyenin 1 numarasıdır okadar. ;)


Rephlex - 24.12.2011 00:29:03

Demolar - rephlex-Cem Özkan - Dön bana
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde 027_ yazmıştı:
güzel yorum, tebrikler
tesekkurler


Rephlex - 24.12.2011 00:20:20

Sayfalar:  [4207]  [4208]  [4209]  [4210]  [4211]  [4212]  [4213]  [ 4214 ]  [4215]  [4216]  [4217]  [4218]  [4219]  [4220]  [4221] 

Anket
spellgoth soruyor:
The Mars Volta, Dot Hacker, Foals, Passion Pit, Beirut Gruplarından Herhangi Birini Dinler Misiniz?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.