027_ - 24.12.2011 00:08:16
xxxxxxxxxxxxx - 24.12.2011 00:01:15
drop_rogue - 23.12.2011 23:40:08
melin hande - 23.12.2011 23:34:26
by_CEA - 23.12.2011 23:17:50
06 Aralık 2007 Perşembe tarihinde ghostgitarist yazmıştı:elektroyla çilekeş şarkılarının tadı bi bşka ama bnd elektro yok öle de bi durum war:D
sondarbe40 - 23.12.2011 23:17:34
acoustic55 - 23.12.2011 23:03:16
melin hande - 23.12.2011 22:58:45
beethoven2 - 23.12.2011 22:39:09
avedon - 23.12.2011 22:34:31
befsanec - 23.12.2011 22:13:07
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde bariscapt yazmıştı:bence de cok guzel erdi.tebrikler
Erdi_256 - 23.12.2011 21:44:52