Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4203]  [4204]  [4205]  [4206]  [4207]  [4208]  [4209]  [ 4210 ]  [4211]  [4212]  [4213]  [4214]  [4215]  [4216]  [4217] 
Demolar - Teoman-O
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde semihvealp yazmıştı:
bence cok güzel
sağol


grup kafa - 24.12.2011 17:23:01

eğitimsizsen çok iyisin zaten sitedeki kimse doğru düzgün solo atamıyorki yani kötü değilsin merak etme hem kulaktan çıkarmanda güzel vokali yorumlayayım ses rengin güzel inişlerin çıkışların kontrollü sesin titretmen bu tür parçalarda fazla tutmuor tuşen arpeje pakılırsa kursa gitmeyen birine görede çok iyi


orkun44 - 24.12.2011 16:25:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yürekten  - AKOR
gayette iyi olmuş..


ercag39 - 24.12.2011 16:21:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Almora - Güneşin Ozanları  - SÖZ
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde orkun44 yazmıştı:
olaylarda 35 alevi 2 tanede oteli yakmaya çalışan faşist öldü buna rağmen aleviler 37 can der şarkıda olduğu gibi (37 günei)
(37 güneş)


orkun44 - 24.12.2011 16:12:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Almora - Güneşin Ozanları  - SÖZ
olaylarda 35 alevi 2 tanede oteli yakmaya çalışan faşist öldü buna rağmen aleviler 37 can der şarkıda olduğu gibi (37 günei)


orkun44 - 24.12.2011 16:12:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  ver 2 - AKOR
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde KıRıK_KaLeM_56 yazmıştı:
D# değil - Dm#7
E yerinede böyle basılması gerekiyor - 4-7-6-4-5-4
Teşekkürler arkadaşa
D# değil - D#m7
E yerinede böyle basılması gerekiyor - 4-7-6-4-5-4
Teşekkürler arkadaşa


KıRıK_KaLeM_56 - 24.12.2011 16:03:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  ver 2 - AKOR
D# değil - Dm#7
E yerinede böyle basılması gerekiyor - 4-7-6-4-5-4
Teşekkürler arkadaşa


KıRıK_KaLeM_56 - 24.12.2011 15:58:04

Demolar - karlar düşer
nakarata giriş süper, tabi devamı da :)


Tanner - 24.12.2011 15:50:34

Demolar - Gözlerin
kardeşimm adamsın:)


EHAN - 24.12.2011 15:26:23

24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde fatihck123 yazmıştı:
o değilde bi kaydınıda kötü yorum yaptırt la :D on numara olmuş tebrik
çok teşekkürler kardeşim:).olmuyor değil oluyor ben de eleştirilere göre değiştirmeye çalışıyorum;)eyvallah güzel yorumun için.


Li Paris Man - 24.12.2011 15:07:22

Anketler - Gitar Haricinde En Çok Hangi Enstrümanı Çalmayı İsterdiniz?
Keman ve ardından piyano (piyano zaten calıyorum)


qitar-askı - 24.12.2011 15:06:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Seni Kendime Sakladım  ver 6 - TAB
arthas003 tebrikler


TaYLaN1467 - 24.12.2011 15:04:43

Sayfalar:  [4203]  [4204]  [4205]  [4206]  [4207]  [4208]  [4209]  [ 4210 ]  [4211]  [4212]  [4213]  [4214]  [4215]  [4216]  [4217] 

Anket
mustafa35 soruyor:
Sizce En Ekonomik Ve İyi Akustik Gitar Markası Nedir?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.