|
|
Demolar - Teoman-O
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde semihvealp yazmıştı: bence cok güzel sağol
grup kafa - 24.12.2011 17:23:01
|
|
eğitimsizsen çok iyisin zaten sitedeki kimse doğru düzgün solo atamıyorki yani kötü değilsin merak etme hem kulaktan çıkarmanda güzel vokali yorumlayayım ses rengin güzel inişlerin çıkışların kontrollü sesin titretmen bu tür parçalarda fazla tutmuor tuşen arpeje pakılırsa kursa gitmeyen birine görede çok iyi
orkun44 - 24.12.2011 16:25:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yürekten - AKOR
gayette iyi olmuş..
ercag39 - 24.12.2011 16:21:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Almora - Güneşin Ozanları - SÖZ
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde orkun44 yazmıştı: olaylarda 35 alevi 2 tanede oteli yakmaya çalışan faşist öldü buna rağmen aleviler 37 can der şarkıda olduğu gibi (37 günei) (37 güneş)
orkun44 - 24.12.2011 16:12:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Almora - Güneşin Ozanları - SÖZ
olaylarda 35 alevi 2 tanede oteli yakmaya çalışan faşist öldü buna rağmen aleviler 37 can der şarkıda olduğu gibi (37 günei)
orkun44 - 24.12.2011 16:12:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık ver 2 - AKOR
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde KıRıK_KaLeM_56 yazmıştı: D# değil - Dm#7 E yerinede böyle basılması gerekiyor - 4-7-6-4-5-4 Teşekkürler arkadaşa D# değil - D#m7 E yerinede böyle basılması gerekiyor - 4-7-6-4-5-4 Teşekkürler arkadaşa
KıRıK_KaLeM_56 - 24.12.2011 16:03:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık ver 2 - AKOR
D# değil - Dm#7 E yerinede böyle basılması gerekiyor - 4-7-6-4-5-4 Teşekkürler arkadaşa
KıRıK_KaLeM_56 - 24.12.2011 15:58:04
|
Demolar - karlar düşer
nakarata giriş süper, tabi devamı da :)
Tanner - 24.12.2011 15:50:34
|
Demolar - Gözlerin
kardeşimm adamsın:)
EHAN - 24.12.2011 15:26:23
|
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde fatihck123 yazmıştı: o değilde bi kaydınıda kötü yorum yaptırt la :D on numara olmuş tebrik çok teşekkürler kardeşim:).olmuyor değil oluyor ben de eleştirilere göre değiştirmeye çalışıyorum;)eyvallah güzel yorumun için.
Li Paris Man - 24.12.2011 15:07:22
|
Anketler - Gitar Haricinde En Çok Hangi Enstrümanı Çalmayı İsterdiniz?
Keman ve ardından piyano (piyano zaten calıyorum)
qitar-askı - 24.12.2011 15:06:56
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Seni Kendime Sakladım ver 6 - TAB
arthas003 tebrikler
TaYLaN1467 - 24.12.2011 15:04:43
|
|
|