|
|
çok güzel başarılar dilerim =)
Joa - 22.12.2011 02:16:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Ne Desem İnanırsın ver 4 - AKOR
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde ultrahmet44 yazmıştı: süper olmuş eline sağlık eyvallah kardeş
by_CEA - 22.12.2011 00:17:54
|
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde twins_aybike yazmıştı: akorlar tam yerinde arfej çok iyi kısacası mükemmel sadece daha yavaşda olabilirdi :) aslında o kadar da iyi değil ama idare eder zamanla daha iyi olacaktır. teşekkürler.
by_CEA - 22.12.2011 00:16:23
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ümit Besen - Seni Unutmaya Ömrüm Yetermi - AKOR
G F Gururum aşkıma öyle düşmanki
Bu şekilde daha uygun gibi geldi bana...
tyfnsmr - 22.12.2011 00:15:14
|
|
çok güzel olmuş gene meltem tebrikler iyi çalışmalar:).
Li Paris Man - 21.12.2011 23:47:02
|
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde MesutF yazmıştı:
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Li Paris Man yazmıştı: umarım dostm zaten adı üstünde " AMATÖR DEMO " dünyaya at gözlüğüyle bakan varklıklar var gerçekten çok iğrenç varlıklar görebilirsin moralini bozmasın bunlar senin benim ve bunlara maruz kalan diğer insanların. Ben okulumdan dolayı gitarı tam öğrenemedim zor bir bölümde okuyorum gitarı kendi kendime öğrendim fazla geliştirme imkanı bulamadım ve kimse kimseyi burda demoları zorla dinletmeye çalışmıyor birtakım kendini bilmez ve kendini yüceltmeye çalışan ( sanal ortamda ) zavallılar böyle iğrenç tepkiler gösterebiliyor napalım görmemezlikten gelcez:). :) katılıyorum eyvallah:).
Li Paris Man - 21.12.2011 23:44:22
|
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Li Paris Man yazmıştı: umarım dostm zaten adı üstünde " AMATÖR DEMO " dünyaya at gözlüğüyle bakan varklıklar var gerçekten çok iğrenç varlıklar görebilirsin moralini bozmasın bunlar senin benim ve bunlara maruz kalan diğer insanların. Ben okulumdan dolayı gitarı tam öğrenemedim zor bir bölümde okuyorum gitarı kendi kendime öğrendim fazla geliştirme imkanı bulamadım ve kimse kimseyi burda demoları zorla dinletmeye çalışmıyor birtakım kendini bilmez ve kendini yüceltmeye çalışan ( sanal ortamda ) zavallılar böyle iğrenç tepkiler gösterebiliyor napalım görmemezlikten gelcez:). :) katılıyorum
MesutF - 21.12.2011 23:40:25
|
|
umarım dostm zaten adı üstünde " AMATÖR DEMO " dünyaya at gözlüğüyle bakan varklıklar var gerçekten çok iğrenç varlıklar görebilirsin moralini bozmasın bunlar senin benim ve bunlara maruz kalan diğer insanların. Ben okulumdan dolayı gitarı tam öğrenemedim zor bir bölümde okuyorum gitarı kendi kendime öğrendim fazla geliştirme imkanı bulamadım ve kimse kimseyi burda demoları zorla dinletmeye çalışmıyor birtakım kendini bilmez ve kendini yüceltmeye çalışan ( sanal ortamda ) zavallılar böyle iğrenç tepkiler gösterebiliyor napalım görmemezlikten gelcez:).
Li Paris Man - 21.12.2011 23:39:15
|
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Li Paris Man yazmıştı: mesut kardeşim bu insan mıdır bilmiyorum ama ? bu herneyse işte görmemezlikten gel zaten çevresinde de aynı şekilde muamele gördüğünü düşünüyorum ben istiyorum ki bi tane kendisi yapsa koysa da dinlesek aynı şeyleri bana da yaptı da ve pronounce ım gayet iyidir ve ingilizce bölümde okuyorum:) aksan değişikliği olabilir ama işte böyle basit insanlar bunları anlamaz sen çalışmalarına devam et kardeşim iyi olmuş emin ol 1 ay sonra yap aynısını daha iyi olur iyi çalışmalar dostm sağlıcakla kal. desteğin için sağol dostum :) sana da iyi çalışmalar umarım yaptığımız işler daha da iyi olur :)
MesutF - 21.12.2011 23:25:44
|
|
mesut kardeşim bu insan mıdır bilmiyorum ama ? bu herneyse işte görmemezlikten gel zaten çevresinde de aynı şekilde muamele gördüğünü düşünüyorum ben istiyorum ki bi tane kendisi yapsa koysa da dinlesek aynı şeyleri bana da yaptı da ve pronounce ım gayet iyidir ve ingilizce bölümde okuyorum:) aksan değişikliği olabilir ama işte böyle basit insanlar bunları anlamaz sen çalışmalarına devam et kardeşim iyi olmuş emin ol 1 ay sonra yap aynısını daha iyi olur iyi çalışmalar dostm sağlıcakla kal.
Li Paris Man - 21.12.2011 23:09:53
|
|
eyvallah daha çok dikkat ederim arkadaşm.
Li Paris Man - 21.12.2011 23:03:13
|
|
daha iyisini söyle koy seni dinleyelim.
Li Paris Man - 21.12.2011 23:02:25
|
|
|