|
|
Demolar - Üç Ayaklı Sandalyem
çok rezalet bi ritm olmuş yahu :D
Donquixote - 20.12.2011 19:09:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Akşam ver 5 - AKOR
Millet tüm versionlara baktım ritim yanlış bura yasıom herkes baksın :D
A0AYA0 (AKOR DEİŞ) AY (İYİ OLMASI İÇİN ÇOK AZ BEKLE) Y0A
NOT:Akor deiştikten sonraki AY hızlı çal diğerlerinden...
DİPNOT: G yanlış onun yerine Bm Bareyi 2 aşağı kaydırın sonra A sonra Em ama "Emeğe Saygı..."
2.Dipnot: A=aşağı Y=yukarı 0=kapama
K. Gelsin
IKILEM - 20.12.2011 18:49:42
|
|
marl..
hakunamatada - 20.12.2011 18:20:32
|
|
tesekkürler..
hakunamatada - 20.12.2011 18:17:32
|
bravo gayet güzel
aydaydo - 20.12.2011 17:50:27
|
Demolar - İßrahim-İsyan(Halil Sezai Paracıkoğlu)
20 Aralık 2011 Salı tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
20 Aralık 2011 Salı tarihinde Donquixote yazmıştı:
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde Donquixote yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Donquixote yazmıştı: bu ne yaa tam özenti işi.. gitarda çok önemli bi yere gelmişsin bu arada steve vai sandım ilk :D Ne diyosun birader adam gibi konus ozenti felan özentisin gitarında çok zayıf. başarılar cal koy seninkinide gorelim senin gibi soytarilari cok girduk yorum yapmak için aynı şarkıyı çalmak gerekmiyor. benimkini görmek istiyorsan özelden yaz! Sen kimsinde bana özenti diyosun? özentisin
Donquixote - 20.12.2011 17:20:23
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ajda Pekkan - Eğlen Güzelim - AKOR
bu şarkının olmuş şekli bumudur yanı?
ermanen - 20.12.2011 17:16:52
|
Demolar - Nothing Else Matter -Metallica
teşekkür ederim
guitarbr - 20.12.2011 17:05:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kubat - Kara Agaç ver 2 - AKOR
son kısımdaki gurbete giden döner mi nın ustundekı Bm dönerin basında olucak gibi isseetim ben ;) belki bu yardımcı olur
wilfin - 20.12.2011 16:54:57
|
Anketler - Dünyanın En İyi Gitaristi Sence Kim..?
14 Şubat 2010 Pazar tarihinde St_Anger_cw yazmıştı: Erkan Oğur Helal olsun sana kardeşim bence de Erkan Oğur
Sephinroth - 20.12.2011 16:53:56
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Caddelerde Rüzgar - AKOR
bu şarkının hastasıyım
XxBeTüLxX - 20.12.2011 16:34:09
|
Anketler - İyi müzik yapmak için Yetenek olmazsa olmaz mıdır? Yoksa Azimle çalışarak herşey yapılabilir mi?
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde 123KaRaKaYa123 yazmıştı: Bunu yazan çok yeteneksiz herhalde ki.kendini avutmak için uydurulan zırvalıklar bunlar. Herşey yetenek Aynen kardeşim :)
Sephinroth - 20.12.2011 16:27:23
|
|
|