Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4239]  [4240]  [4241]  [4242]  [4243]  [4244]  [4245]  [ 4246 ]  [4247]  [4248]  [4249]  [4250]  [4251]  [4252]  [4253] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Bir Bakmışsın  - AKOR
ritmi ne bunun arkadaşlar


xdxonderxdx - 19.12.2011 14:43:17

Demolar - Metin Arolat - İzmir
Kaç kaçlık ritimle bu ? Lütfen bende istiyorum :) bu arada senin sesin mi?


cukolik - 19.12.2011 13:15:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Yavuz Bingöl - Turnalar  ver 2 - AKOR
ritim 6/8 A AY AY diye çalabilirsiniz yada arpej olarak pimami


sahinozan - 19.12.2011 12:35:14

16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
adam nick değiştirip gene gelmiş taktı bana:d. donquix sen daha iyisini yapta dinleyelim hadi bekliyorumxd.
siteye ilk kez üze oluyorum dostum.
yorum hazmedemiyeceksen koymayacaksın.
özelden anabacı yapıcak kadar tahammulsuz ezik bi adamsın.


Donquixote - 19.12.2011 11:42:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Nezih - Yüreğim Ağır Yaralı  - AKOR
bencede C#m ' den direkt D ' ye geçilecek , ama ; onların arasında F#m kullanırsanız daha hoş bi müzik çıkar . Ayrıcak G#m ' lerin hepsinin yerin F#m olacak .


saLihyaşaR - 19.12.2011 11:32:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 8 - TAB
gayet iyi bence


Gitaristimmm - 19.12.2011 09:37:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 3 - TAB
Helal olsun aşkolsun


Gitaristimmm - 19.12.2011 09:32:33

Anketler - Gitarınızın Markası Ne?
yamaha yok ilginç


paryoşa. - 19.12.2011 05:06:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Kafa  - AKOR
arkadaşlar nesine 5 yıldız verdiniz anlamadım.. kafa nereye biz oraya kısmındaki D -- Bm olacak. tam olarak atıcam birazdan sayfaya merak etmeyin


HearthBreaker - 19.12.2011 04:27:16

Akor|Tab|Söz|Nota - İrem Yağcı - Hayalet Sevgilim  - TAB
03 Mart 2011 Perşembe tarihinde Ayse Sewm yazmıştı:
salladn mı kardes :D :D
iyi sallamis ama :)


casperr23 - 19.12.2011 01:46:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Papatya  - TAB
bemolden deilde bi perde ilerden çalarsanız daha iyi olur... gibi geldi bana


epz - 19.12.2011 00:16:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Akarsu - Sen Hep Benimsin  - AKOR
28 Mayıs 2011 Cumartesi tarihinde Eser/89 yazmıştı:
ıclernde en ıyı otran bu saol
rica ederim hocam


Sephinroth - 19.12.2011 00:08:10

Sayfalar:  [4239]  [4240]  [4241]  [4242]  [4243]  [4244]  [4245]  [ 4246 ]  [4247]  [4248]  [4249]  [4250]  [4251]  [4252]  [4253] 

Anket
sarki hastasi soruyor:
en çok sevdiğiniz sanatçı













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.