16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Li Paris Man yazmıştı: adam nick değiştirip gene gelmiş taktı bana:d. donquix sen daha iyisini yapta dinleyelim hadi bekliyorumxd.
siteye ilk kez üze oluyorum dostum. yorum hazmedemiyeceksen koymayacaksın. özelden anabacı yapıcak kadar tahammulsuz ezik bi adamsın.
Akor|Tab|Söz|Nota - Nezih - Yüreğim Ağır Yaralı - AKOR
bencede C#m ' den direkt D ' ye geçilecek , ama ; onların arasında F#m kullanırsanız daha hoş bi müzik çıkar . Ayrıcak G#m ' lerin hepsinin yerin F#m olacak .