|
|
Demolar - Osman - Aşktan Öte ( Demir Demirkan )
14 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde gtrvarddilrgldk yazmıştı: Allah affetsin seni.
:)
Dursun_Zaman18 - 20.12.2011 16:07:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Anlatmalıymış Meğer ver 5 - AKOR
;)
gümüşdevrim - 20.12.2011 14:06:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Bir Kadın Çizeceksin - GP5
bence olmamış
sondarbe40 - 20.12.2011 13:48:18
|
Demolar - The Calling-Wherever You Will Go
20 Aralık 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
20 Aralık 2011 Salı tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: Gitar ve ses harika ama kardeşm kayıdı telefonla yapma bu iki şeyi mahvediyo. teşekkür ediyorum begenmene sevindim :D evet cep telefonu kaydı pek net olmuyor biliyorum..kac zmndır alıcam ses kartı ama önce bilgisayarı halletmem gerekti sırada ses kartı var... müzikle kal... ses kartına gerek be kardeşim bi mikrofonun var programın varsa yeterli.
quitar_ibrahim - 20.12.2011 13:32:17
|
Demolar - The Calling-Wherever You Will Go
20 Aralık 2011 Salı tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: Gitar ve ses harika ama kardeşm kayıdı telefonla yapma bu iki şeyi mahvediyo. teşekkür ediyorum begenmene sevindim :D evet cep telefonu kaydı pek net olmuyor biliyorum..kac zmndır alıcam ses kartı ama önce bilgisayarı halletmem gerekti sırada ses kartı var... müzikle kal...
emrektunca - 20.12.2011 13:31:15
|
Demolar - İßrahim-İsyan(Halil Sezai Paracıkoğlu)
20 Aralık 2011 Salı tarihinde Donquixote yazmıştı:
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde Donquixote yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Donquixote yazmıştı: bu ne yaa tam özenti işi.. gitarda çok önemli bi yere gelmişsin bu arada steve vai sandım ilk :D Ne diyosun birader adam gibi konus ozenti felan özentisin gitarında çok zayıf. başarılar cal koy seninkinide gorelim senin gibi soytarilari cok girduk yorum yapmak için aynı şarkıyı çalmak gerekmiyor. benimkini görmek istiyorsan özelden yaz! Sen kimsinde bana özenti diyosun?
quitar_ibrahim - 20.12.2011 13:30:51
|
Demolar - The Calling-Wherever You Will Go
Gitar ve ses harika ama kardeşm kayıdı telefonla yapma bu iki şeyi mahvediyo.
quitar_ibrahim - 20.12.2011 13:24:25
|
Demolar - Son Defa - Emre Aydın
arpejde herhalde biraz eksik var :) ama gayet iysin gerçektende sesin oturmuş :D
bycece - 20.12.2011 13:20:44
|
güzel çalışma
qxel - 20.12.2011 13:18:33
|
Demolar - Metallica - Nothing Else Matters
ama bu halde çok güzel olmuş hakkını vermişsin
bycece - 20.12.2011 13:18:13
|
Demolar - Kenan Doğulu_Bugünüm Sensiz Geçti
20 Aralık 2011 Salı tarihinde mpause yazmıştı: muhteşem bir yorum tebrik ederim :) teşekkürler güzel yorumun için :)
emrektunca - 20.12.2011 12:54:25
|
Demolar - Kenan Doğulu_Bugünüm Sensiz Geçti
muhteşem bir yorum tebrik ederim :)
mpause - 20.12.2011 12:45:51
|
|
|