|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Beni Benimle Bırak ver 3 - AKOR
aynen
Sedef ERDEM - 19.12.2011 20:41:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Sus Konuşma - AKOR
eksiik F olcak
s3d0sh - 19.12.2011 20:41:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Fly To Stay Alive ver 3 - TAB
iğreç(ve ötesiii :)
Sedef ERDEM - 19.12.2011 20:22:11
|
koşturur hızda saçma bi ritm ve arkasına saklanmış bozuk telafuz. vokal melodisi olmasa ne söylediğinden kelime anlayan çıkmaz :D başarılar
Donquixote - 19.12.2011 19:45:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Dalkılıç - Dönmem - AKOR
4/4
!sm@il - 19.12.2011 19:40:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman ver 2 - AKOR
bravo
Frknimy - 19.12.2011 19:10:55
|
Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde by_CEA yazmıştı:
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde NaamLoVeR yazmıştı:
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde NaamLoVeR yazmıştı:
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde by_CEA yazmıştı:
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde NaamLoVeR yazmıştı: ağzına sağlık süper olmuş bayıldım ve repertuarıma ekledim eyvallah beğendiğine sevindim. bu şarkı yıllardır eskimedi halen ilk günkü tazeliğini koruyor çok beğendiğim bi şarkıdır Sen bambaşka bi hava katmışsın şarkıya kardeşim gerçekten çok sevdim. Bide solonun tabını bana mesaj olarak atarsan yada buraya yazarsan cok sevinirim :) kardes tab çıkarmayı daha önce denemedim biraz uğraşayım yazıya dökebilirsem sana da gönderirim teşekkürler :)
NaamLoVeR - 19.12.2011 19:03:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Caddelerde Rüzgar - AKOR
beyler ben yeni katıldım gitara kadıköy halk eğitimde okuyorum bu şarkı ilk başlayanlar için çok iyi bir alışltırma 10 dakkada öğrendim saolun
sevgilisi var - 19.12.2011 18:55:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Caddelerde Rüzgar - AKOR
beyler ben yeni başladım ben bunda baba bana para ritmini kullanıyorum çok iide çaldım
sevgilisi var - 19.12.2011 18:53:03
|
Demolar - Senden önce senden sonra - Teoman
09 Aralık 2011 Cuma tarihinde robhalford yazmıştı: hoş :) lakin bi akustik gitar almalısın teşekkürler. bence de almalıyım :)
rogueee - 19.12.2011 18:25:28
|
Demolar - Yağmurlar (Şebnem Ferah)
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde eraytalay yazmıştı: alkışş :) beni sizler yarattınız :))
rogueee - 19.12.2011 18:21:55
|
Demolar - Yağmurlar (Şebnem Ferah)
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde kaynamayandarı yazmıştı: çok güzel.. çok sağol ;)
rogueee - 19.12.2011 18:20:23
|
|
|