Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4236]  [4237]  [4238]  [4239]  [4240]  [4241]  [4242]  [ 4243 ]  [4244]  [4245]  [4246]  [4247]  [4248]  [4249]  [4250] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Beni Benimle Bırak  ver 3 - AKOR
aynen


Sedef ERDEM - 19.12.2011 20:41:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Sus Konuşma  - AKOR
eksiik F olcak


s3d0sh - 19.12.2011 20:41:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Fly To Stay Alive  ver 3 - TAB
iğreç(ve ötesiii :)


Sedef ERDEM - 19.12.2011 20:22:11

koşturur hızda saçma bi ritm ve arkasına saklanmış bozuk telafuz.
vokal melodisi olmasa ne söylediğinden kelime anlayan çıkmaz :D
başarılar


Donquixote - 19.12.2011 19:45:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Dalkılıç - Dönmem  - AKOR
4/4


!sm@il - 19.12.2011 19:40:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman  ver 2 - AKOR
bravo


Frknimy - 19.12.2011 19:10:55

Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde by_CEA yazmıştı:
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde NaamLoVeR yazmıştı:
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde NaamLoVeR yazmıştı:
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde by_CEA yazmıştı:
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde NaamLoVeR yazmıştı:
ağzına sağlık süper olmuş bayıldım ve repertuarıma ekledim
eyvallah beğendiğine sevindim. bu şarkı yıllardır eskimedi halen ilk günkü tazeliğini koruyor çok beğendiğim bi şarkıdır
Sen bambaşka bi hava katmışsın şarkıya kardeşim gerçekten çok sevdim.
Bide solonun tabını bana mesaj olarak atarsan yada buraya yazarsan cok sevinirim :)
kardes tab çıkarmayı daha önce denemedim biraz uğraşayım yazıya dökebilirsem sana da gönderirim
teşekkürler :)


NaamLoVeR - 19.12.2011 19:03:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Caddelerde Rüzgar  - AKOR
beyler ben yeni katıldım gitara kadıköy halk eğitimde okuyorum bu şarkı ilk başlayanlar için çok iyi bir alışltırma 10 dakkada öğrendim saolun


sevgilisi var - 19.12.2011 18:55:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Caddelerde Rüzgar  - AKOR
beyler ben yeni başladım ben bunda baba bana para ritmini kullanıyorum çok iide çaldım


sevgilisi var - 19.12.2011 18:53:03

Demolar - Senden önce senden sonra - Teoman
09 Aralık 2011 Cuma tarihinde robhalford yazmıştı:
hoş :) lakin bi akustik gitar almalısın
teşekkürler. bence de almalıyım :)


rogueee - 19.12.2011 18:25:28

Demolar - Yağmurlar (Şebnem Ferah)
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde eraytalay yazmıştı:
alkışş :)
beni sizler yarattınız :))


rogueee - 19.12.2011 18:21:55

Demolar - Yağmurlar (Şebnem Ferah)
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde kaynamayandarı yazmıştı:
çok güzel..
çok sağol ;)


rogueee - 19.12.2011 18:20:23

Sayfalar:  [4236]  [4237]  [4238]  [4239]  [4240]  [4241]  [4242]  [ 4243 ]  [4244]  [4245]  [4246]  [4247]  [4248]  [4249]  [4250] 

Anket
Selahattin53 soruyor:
Elektro Gitar Almak İstiyorum Sizece Hangisi?(Anlayanlar Oy Versin LÜTFEN)










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.