rockrolls - 13.12.2011 01:33:55
mrseko - 13.12.2011 01:25:35
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde bariscapt yazmıştı:vayyy :) ibrahim ck guzel olmus.sesin cok yakışmıs sarkıya.teşekkürler........
quitar_ibrahim - 13.12.2011 00:41:40
rastlanti - 13.12.2011 00:37:19
baturman - 13.12.2011 00:21:35
baturman - 13.12.2011 00:18:47
djhans - 13.12.2011 00:18:40
ferit_abc - 12.12.2011 23:52:55
LeXTaLioN - 12.12.2011 23:18:26
selennur - 12.12.2011 23:18:04
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde tuna1987 yazmıştı:çok iisn karşim,aynen devam.
LeXTaLioN - 12.12.2011 22:52:03
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde AthenaKolik yazmıştı:athenanın diğer şarkılarınada demo yapmalısınız çok süper olmuş yaaa :))) bravoooo
togaykurtulus - 12.12.2011 22:51:50