Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4275]  [4276]  [4277]  [4278]  [4279]  [4280]  [4281]  [ 4282 ]  [4283]  [4284]  [4285]  [4286]  [4287]  [4288]  [4289] 
Haberler - Kıraç'tan Yeni Albüm " Derindekiler "
süper bi düşünce helal kıraç


rockrolls - 13.12.2011 01:33:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Yorgun  ver 3 - AKOR
Güzel olmuş emeğine sağlık...


mrseko - 13.12.2011 01:25:35

Demolar - İßrahim-Süper Baba(Barış Abi Alt Yapı)
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde bariscapt yazmıştı:
vayyy :) ibrahim ck guzel olmus.sesin cok yakışmıs sarkıya.teşekkürler........
Ben tesekkur ederm abi begenmene sevindim


quitar_ibrahim - 13.12.2011 00:41:40

Demolar - yine yazı bekleriz (doğru version)
çok başarılı tebrikler..


rastlanti - 13.12.2011 00:37:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Volkan Konak - Ben Seni Sevdiğimi  ver 2 - AKOR
teşekkür ederim :)


baturman - 13.12.2011 00:21:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Asturiac - Asturias  - TAB
devamını yok kardeşim ama youtube tan bak zaten çalıncak gibi değil :D


baturman - 13.12.2011 00:18:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Adrian - Aşığım Sana  - AKOR
evet introsu tamamen yanlış :D


djhans - 13.12.2011 00:18:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Sandal - Jest Oldu  - AKOR
Çok güzel..


ferit_abc - 12.12.2011 23:52:55

Ağzına sağlık, Sesin çok güzel başarılar...:)


LeXTaLioN - 12.12.2011 23:18:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Levent Yüksel - Aşk Mümkün Müdür Hala  - AKOR
Am C
Sırça köşkün lambasıdır bu
do kullanılsa daha iyi olurmuş ok. eline sağlıkk


selennur - 12.12.2011 23:18:04

Demolar - Unut Onu Kalbim - Yusuf Güney
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde tuna1987 yazmıştı:
çok iisn karşim,aynen devam.
Saolasın, teşekkürler :)


LeXTaLioN - 12.12.2011 22:52:03

12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde AthenaKolik yazmıştı:
athenanın diğer şarkılarınada demo yapmalısınız çok süper olmuş yaaa :))) bravoooo
çoooooook teşekkürler :) Ben böyleyim-tarlaya ektim soğan ve beyoğlu da repertuarda var :D onları da kaydederiz sanırım :) selamlar


togaykurtulus - 12.12.2011 22:51:50

Sayfalar:  [4275]  [4276]  [4277]  [4278]  [4279]  [4280]  [4281]  [ 4282 ]  [4283]  [4284]  [4285]  [4286]  [4287]  [4288]  [4289] 

Anket
bayan manyak soruyor:
Hangi Müzik Türüyle Rahat Uyursunuz?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.