Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4274]  [4275]  [4276]  [4277]  [4278]  [4279]  [4280]  [ 4281 ]  [4282]  [4283]  [4284]  [4285]  [4286]  [4287]  [4288] 
verdim şukunu.


gitaristt38 - 13.12.2011 14:48:45

Demolar - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin
oha! Mükemmel olmuş birader.


gitaristt38 - 13.12.2011 14:39:47

Anketler - Gitarı Kızı Yada Oğlu Olarak Görenler Yani Ona Canlı Gibi Davrananlar?
Kiz tavlamak icin gitara basladiysaniz gitar sizin icin bir odundur ,gitara yeni basladiysaniz 5,6 ay falan aranizda bi bag oldugunu his etmezsiniz , ama en az 6 yil birlikdeyseniz ( sevgili demeyelim de :D) artik o da sizin bi arkadasinizdir


turan__1993 - 13.12.2011 14:25:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Gece - Yokuş  - AKOR
19 Ağustos 2011 Cuma tarihinde 14266 yazmıştı:
hepsi süper eline sağlık ama şurada sanki sol diyez (G#) değil de si bemol (Bb) olsa daha mı iyi olurdu oraya takıldım sadece tek gerisi gayet başarılı ;)

Fm G# (Bb) G
Hiiiç düşmemişsin yere
bence de çok başarılı ve g# yerine Bb çok daha güzel oluyor ;)


grupkasirga - 13.12.2011 14:20:28

çok sade bi ses


rockrolls - 13.12.2011 13:42:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Sor Bana Pişman Mıyım  - GP5
ıyy bune ya


veli07alta - 13.12.2011 13:38:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin  ver 3 - AKOR
ritmi ne bunun


pesimistsdfl - 13.12.2011 13:28:09

vokal basarılı bence ama gitarı arpej calsaymısın keske daha cok yaksırdı kanımca:) basarılar


bariscapt - 13.12.2011 12:55:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Berkay - Gülüm  ver 5 - AKOR
Çok hoş herşey ellerin dert görmesin.Ama yukarıda yazan kardeşimizin de dediği gibi başlangıçtaki Fa majörler mi majör olursa tamam olur. ;)


takvim27 - 13.12.2011 11:53:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Arıca - Beni Bırakma  ver 3 - AKOR
Çok Teşekkürler...Saygılar...


Sfck - 13.12.2011 05:14:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Gülben Ergen - Yalnızlık  ver 6 - AKOR
Bravo...


Sfck - 13.12.2011 05:06:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Sor Bana Pişman Mıyım  ver 3 - TAB
gayet iyi dostum ama introda akor basıo gibi hissediyorum


benimlan - 13.12.2011 01:53:55

Sayfalar:  [4274]  [4275]  [4276]  [4277]  [4278]  [4279]  [4280]  [ 4281 ]  [4282]  [4283]  [4284]  [4285]  [4286]  [4287]  [4288] 

Anket
ahmeti soruyor:
her şarkının akorun tabın altında yazan KOMOÇOTOKO nedir bilen varmı?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.