Anketler - Gitarı Kızı Yada Oğlu Olarak Görenler Yani Ona Canlı Gibi Davrananlar?
Kiz tavlamak icin gitara basladiysaniz gitar sizin icin bir odundur ,gitara yeni basladiysaniz 5,6 ay falan aranizda bi bag oldugunu his etmezsiniz , ama en az 6 yil birlikdeyseniz ( sevgili demeyelim de :D) artik o da sizin bi arkadasinizdir
19 Ağustos 2011 Cuma tarihinde 14266 yazmıştı: hepsi süper eline sağlık ama şurada sanki sol diyez (G#) değil de si bemol (Bb) olsa daha mı iyi olurdu oraya takıldım sadece tek gerisi gayet başarılı ;)
Fm G# (Bb) G Hiiiç düşmemişsin yere
bence de çok başarılı ve g# yerine Bb çok daha güzel oluyor ;)
Akor|Tab|Söz|Nota - Berkay - Gülüm ver 5 - AKOR
Çok hoş herşey ellerin dert görmesin.Ama yukarıda yazan kardeşimizin de dediği gibi başlangıçtaki Fa majörler mi majör olursa tamam olur. ;)