Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4277]  [4278]  [4279]  [4280]  [4281]  [4282]  [4283]  [ 4284 ]  [4285]  [4286]  [4287]  [4288]  [4289]  [4290]  [4291] 
yine çok güzel söylemişsin :)


lügrun - 12.12.2011 19:33:13

Demolar - Ben Kalpsizmiyim? (kendi bestem)
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
Bazen şöyle birşey olur beste'ye müzik ve ses yazarken bir takım akılda kalan sesler üzerine söz yazar insan ben öyle birşey olduğunu düşünüyorum.ve eet cidden şarkının müziği cok tanıdık geliyor..
doğru diyosun akılda kalır melodi, mesela deniz sekinin son albümünde bi şarkısı geniş aile dizisinin müziğinin yavaş halidir ben çok dikkat eden biriyim bu konuda hassasım ama birebir aynısı olan bir şarkının müziğini alıpta üzerine söz yazacak kadar da müzik cahili birisi değilim şarkının melodisi basit hoş bir melodi olduğundan başka bir şarkıymış hissi veriyor sanırım


hakanhacki - 12.12.2011 19:31:19

çok çok güzel olmuş...


lügrun - 12.12.2011 19:27:26

bende çok beğendim çok güzel olmuş


lügrun - 12.12.2011 19:25:24

Demolar - Ben Kalpsizmiyim? (kendi bestem)
Bazen şöyle birşey olur beste'ye müzik ve ses yazarken bir takım akılda kalan sesler üzerine söz yazar insan ben öyle birşey olduğunu düşünüyorum.ve eet cidden şarkının müziği cok tanıdık geliyor..


quitar_ibrahim - 12.12.2011 19:20:21

Demolar - pinhani-unutuldular
09 Aralık 2011 Cuma tarihinde boooom yazmıştı:
AŞIRI İYİİİİ
teşekkür ederim :)


lügrun - 12.12.2011 19:18:07

çooook güzel olmuş,ayrıca sesin çok güzel,insanı alıp götürüyo resmen :)


lügrun - 12.12.2011 19:13:48

Demolar - emre altuğ - gidecek yerim mi var
çok hoş olmuş..ayrı bi yorumu var şarkının ve ben çok beğendim :)


lügrun - 12.12.2011 19:04:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Hande Yener - Havaalanı  - AKOR
kapo kaç ? :)


akustik16 - 12.12.2011 18:52:40

Demolar - Ben Kalpsizmiyim? (kendi bestem)
sağol başarılar


hakanhacki - 12.12.2011 18:09:33

Demolar - Ben Kalpsizmiyim? (kendi bestem)
Bu kadar laubali birisi olduğunu bilseydim, tenezzül edip yazmazdım zaten. Benim söyleyecek bir şeyim kalmadı seviyesiz tavırlarından sonra merak etme.


biolab - 12.12.2011 18:03:42

çok güzel ,mavi pansiyon filminde duyduk arkadaşlarla;
ve resmen bittik !! :)
hepimiz filmi bırakıp telefonlara sözleri yazdık...


sizi aşka inandıran aşk öldü aşk öldü de gömüldü ,acayip şeyler oldu..
öyle oldu be abi :'(


Kellan-Demi-H - 12.12.2011 18:00:37

Sayfalar:  [4277]  [4278]  [4279]  [4280]  [4281]  [4282]  [4283]  [ 4284 ]  [4285]  [4286]  [4287]  [4288]  [4289]  [4290]  [4291] 

Anket
MeTaLFaN soruyor:
En İyi Metal Grup Hangisi??










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.