Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4282]  [4283]  [4284]  [4285]  [4286]  [4287]  [4288]  [ 4289 ]  [4290]  [4291]  [4292]  [4293]  [4294]  [4295]  [4296] 
Anketler - Kurduğumuz Hard Rock Grubuna İsim Öneriniz Nedir?
Durmswihite


taido - 11.12.2011 23:08:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Sürgün  - TAB
Dogrusu bu arkadaslar anlarsanız yaparsınız

E|------5-3-3----------------3--1-1----------------|
B|----5------------6-6-5----5--------5--5---3-----|
G|--5---------------------5--5----------------|
D|-----------------------------------------------|
A|-----------------------------------------------|
E|------------------------------------------------|


l0qanl - 11.12.2011 22:47:23

Biz Çaldık Jeff Söyledi :)


guitarbr - 11.12.2011 22:36:26

Demolar - Papatya (Teoman)
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde shadowprince34 yazmıştı:
Çok güzel söylemişsin :) Yaşın kaç çok merak ettim
19 yaşındayım. çok sagol ;)


rogueee - 11.12.2011 22:12:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Arap Saçı  - AKOR
F (fa majör) yerine E-F (mi majör- fa majör) ikilisinin daha uygun olduğunu düşünüyorum


afok - 11.12.2011 21:52:11

cok hızlı ve konusur gibi soylemişsin....


bariscapt - 11.12.2011 21:50:56

Demolar - Bana bir masal anlat baba......
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde eraytalay yazmıştı:
abicim naptın sen ya yan flüte zaten hastayım iyice aşık ettin beni :) harika bir çalışma emeğine sağlık
eyvallah eray,flüt başka birsey çalmasıda dinlemeside muthiş..........tesekkurler.her şarkıma demoya koyuyorum mutlaka..


bariscapt - 11.12.2011 21:49:40

Demolar - Snn-Sana affetmek yakışır..
Helal olsun güzel..


Beşiktaşlı. - 11.12.2011 21:43:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Neyse - Hokkabaz  - AKOR
---------------------------- |
-------9--10--9----------- |
-------------------10--9-- | x4
---------------------------- |
---------------------------- |
----------------------------- |
----------------------------------------------------------- |
------9--10--9--10---12---------9--10--9---------------- |
------------------------------------------------10---9-------- | x 4
----------------------------------------------------------- |
----------------------------------------------------------- |
----------------------------------------------------------- |
emeğine sağlık bu bana daha doğru geldi sadece amaç artistlik değildir.


zoso_jp - 11.12.2011 21:24:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - İyi De Bana Ne  ver 4 - TAB
ilk tabtaki 9 yerine 7 olacak sadece gerisi harika


delimanisa - 11.12.2011 21:20:39

Demolar - Bana bir masal anlat baba......
abicim naptın sen ya yan flüte zaten hastayım iyice aşık ettin beni :) harika bir çalışma emeğine sağlık


eraytalay - 11.12.2011 21:17:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Direc-t - Ama Sen Varsın  - AKOR
07 Temmuz 2005 Perşembe tarihinde Ereinion yazmıştı:
olmamış çok hata var
bence senin uykun gelmiş yat hadi sen


gokhanyapar_ - 11.12.2011 21:08:05

Sayfalar:  [4282]  [4283]  [4284]  [4285]  [4286]  [4287]  [4288]  [ 4289 ]  [4290]  [4291]  [4292]  [4293]  [4294]  [4295]  [4296] 

Anket
metehantekin soruyor:
Başlangıç İçin Hangisi Daha Pratik ? (Gitar)







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.