|
|
Anketler - Kurduğumuz Hard Rock Grubuna İsim Öneriniz Nedir?
Durmswihite
taido - 11.12.2011 23:08:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Sürgün - TAB
Dogrusu bu arkadaslar anlarsanız yaparsınız
E|------5-3-3----------------3--1-1----------------| B|----5------------6-6-5----5--------5--5---3-----| G|--5---------------------5--5----------------| D|-----------------------------------------------| A|-----------------------------------------------| E|------------------------------------------------|
l0qanl - 11.12.2011 22:47:23
|
|
Biz Çaldık Jeff Söyledi :)
guitarbr - 11.12.2011 22:36:26
|
Demolar - Papatya (Teoman)
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde shadowprince34 yazmıştı: Çok güzel söylemişsin :) Yaşın kaç çok merak ettim 19 yaşındayım. çok sagol ;)
rogueee - 11.12.2011 22:12:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Arap Saçı - AKOR
F (fa majör) yerine E-F (mi majör- fa majör) ikilisinin daha uygun olduğunu düşünüyorum
afok - 11.12.2011 21:52:11
|
|
cok hızlı ve konusur gibi soylemişsin....
bariscapt - 11.12.2011 21:50:56
|
Demolar - Bana bir masal anlat baba......
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde eraytalay yazmıştı: abicim naptın sen ya yan flüte zaten hastayım iyice aşık ettin beni :) harika bir çalışma emeğine sağlık eyvallah eray,flüt başka birsey çalmasıda dinlemeside muthiş..........tesekkurler.her şarkıma demoya koyuyorum mutlaka..
bariscapt - 11.12.2011 21:49:40
|
Demolar - Snn-Sana affetmek yakışır..
Helal olsun güzel..
Beşiktaşlı. - 11.12.2011 21:43:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Neyse - Hokkabaz - AKOR
---------------------------- | -------9--10--9----------- | -------------------10--9-- | x4 ---------------------------- | ---------------------------- | ----------------------------- | ----------------------------------------------------------- | ------9--10--9--10---12---------9--10--9---------------- | ------------------------------------------------10---9-------- | x 4 ----------------------------------------------------------- | ----------------------------------------------------------- | ----------------------------------------------------------- | emeğine sağlık bu bana daha doğru geldi sadece amaç artistlik değildir.
zoso_jp - 11.12.2011 21:24:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - İyi De Bana Ne ver 4 - TAB
ilk tabtaki 9 yerine 7 olacak sadece gerisi harika
delimanisa - 11.12.2011 21:20:39
|
Demolar - Bana bir masal anlat baba......
abicim naptın sen ya yan flüte zaten hastayım iyice aşık ettin beni :) harika bir çalışma emeğine sağlık
eraytalay - 11.12.2011 21:17:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Direc-t - Ama Sen Varsın - AKOR
07 Temmuz 2005 Perşembe tarihinde Ereinion yazmıştı: olmamış çok hata var bence senin uykun gelmiş yat hadi sen
gokhanyapar_ - 11.12.2011 21:08:05
|
|
|