Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4289]  [4290]  [4291]  [4292]  [4293]  [4294]  [4295]  [ 4296 ]  [4297]  [4298]  [4299]  [4300]  [4301]  [4302]  [4303] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Ölmez - Damla Damla  - AKOR
Bence Arpeji pimamiam .)


befsanec - 11.12.2011 10:51:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Meleklerin Sözü Var  ver 3 - TAB
01 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde berkekolik1 yazmıştı:
hangi kısım olduğunu altına yazar mısın yazı ile :)
2:00 da başlayan, yaklaşık 20 saniye süren solo kısmı.

Beğenen ve yorum yazanlara teşekkürler. :)


ramazangun - 11.12.2011 07:59:12

10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde boooom yazmıştı:
oooooooooo papatyaa
;).


Li Paris Man - 11.12.2011 04:02:17

çok teşekkürler kendi gitarımla çalmadım yorumda da söylemiştim içime sinmedi zaten tekrar yapıp koycam teşekkürler güzel yorumlarınız için arkadaşlar:).


Li Paris Man - 11.12.2011 03:58:41

Anketler - Gitarda hangisi zor?
17 Kasım 2011 Perşembe tarihinde biolab yazmıştı:
30 Ekim 2011 Pazar tarihinde wilius yazmıştı:
Kusura bakmasında herkes solo atıyor herkes ritm atıyor herkes arpej atıyor..solo da sweep i çalışan herkes atıyor herkes yapıyor.. Ama hakkıyla hangisi yapılıyor derseniz?hiçbiri..kullanılan çoğu alet yaptığınız teknik hatalarını kusurları fazlasıyla yok ediyor..Şu attım dediğiniz soloları birde clean tonda atın da tekniğinizi görelim..Ritm ve arpej boşluk doldurucudur... Solo ise Candır..
'ritm ve arpej boşluk doldurucudur' bu kafada ki birisini ben açıkcası, ne müzik için de, ne dışında, ne de etrafımda görmeyi tercih etmezdim.

kavun karpuz gibi müzikten bahsedilmesi gerçekten acınası bir durum.

bi yanlış anlaşılmayı düzeltmek isterim..bakın müziği müzik yapan ana ezgidir genelde..siz solo bi parça yaptığınızda arkaplanda ritm olup olmaması ezgiyi değiştirmez..ama ezginin ruh halini etkileyebilir..bu ezgi o şarkıya özeldir..ama ritmin yapısı için bundan bahsetmek biraz zor gibi..bu yüzden benim düşüncem solo ana yapıdır ve candır.. ritm ise solonun boş ruh halini doldurandır..ha biraz öfke ve aceleyle yazılmış fazlasıyla kapalı bi cevap..Solo,buraya cevap yazıp da solo attığını zannedenlerin zannettiği kadar basit bir olay değil..ritm de değil elbet ama teknik,konsantre ve ezgiyi yaşama üçgeni bence soloyu ön plana çıkarıyor..


wilius - 11.12.2011 03:49:04

Demolar - Gördüğüme Sevindim
cok guzel olmus guzel sarkıdır.bende yapmıstım bu sarkıyı :) tebrikler.


bariscapt - 11.12.2011 01:31:01

Demolar - Bariscapt----Ninni---( Toygar Işıklı )
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
eline sağlık abi güzel olmuş.alt yapıda öyle.
eyvallah ibrahim saol


bariscapt - 11.12.2011 01:28:29

gitar kötü ama ses iyi güzel olmus 5 verdim :D


gıtarpro07 - 11.12.2011 00:49:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Volkan Konak - Mimoza Çiçeği  - TAB
SAĞOLUN ARKADAŞLAR TEŞEKKÜR EDERİM İSTEDİĞİNİZ İNTROLAR VARSA MESAJ ATABİLİRSİNİZ :))


Sephinroth - 11.12.2011 00:47:06

GÜZEL ÇALMIŞSIN SESİNDE BAŞARILI ,ama gitarın tellerini değiştir :)


GiTaR123. - 11.12.2011 00:31:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Manası Yok  ver 3 - AKOR
ben ritmi şöyle buldum ama emin deilim:

AYY YA(as bekle)YAA AY AYY YA(as bekle) Y her boslukta 1 ms bekleme yap yani çok çok az beklicen oluo



Emin Değilim...!!!


IKILEM - 10.12.2011 23:39:48

Demolar - Bariscapt----Ninni---( Toygar Işıklı )
eline sağlık abi güzel olmuş.alt yapıda öyle.


quitar_ibrahim - 10.12.2011 23:28:48

Sayfalar:  [4289]  [4290]  [4291]  [4292]  [4293]  [4294]  [4295]  [ 4296 ]  [4297]  [4298]  [4299]  [4300]  [4301]  [4302]  [4303] 

Anket
baterist :) soruyor:
en iyi türk rockçı ???










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.