Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4293]  [4294]  [4295]  [4296]  [4297]  [4298]  [4299]  [ 4300 ]  [4301]  [4302]  [4303]  [4304]  [4305]  [4306]  [4307] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Moğollar - Al Yazmalım  ver 3 - TAB
Bence doğru olmus eline sağlık.


qirL393 - 10.12.2011 17:36:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
07 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde yiqitserdar yazmıştı:
yaaa arkadaşlar ritimı nasıl olcak bunun 1 vurus asagı 2cı vurus yukaru 3cu vurus yukarı nasıl sölermsn acıl lazım yardımcı olablcek varmı ,?
ayy-ayy-ayay şeklinde çalabilirsin


bestofmy - 10.12.2011 17:29:14

Demolar - Snn-Emanet..
cok güzel ağzına saglık:)


freedom593 - 10.12.2011 17:19:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Yücel Arzen - İki Alyans  - AKOR
güzel olmuş ritmi vals olacak ayrıca ıntronun devamını cıkardım verdım sıteye guzel oldu
:)


texsas_ - 10.12.2011 17:14:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Arkadaşım Eşek  - AKOR
iğrençama yine de eline sağlık


taylan96 - 10.12.2011 17:09:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Pentagram - Sonsuz  - AKOR
Orjinal akorlar doğru olmuş teşekkürler


melodimin sesi - 10.12.2011 17:02:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Öztoprak - Gidiyorum  - AKOR
çok iyi olmuş eline sağlık yanlış diyenler olursa transpoze edip çalsınlar


melodimin sesi - 10.12.2011 16:57:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Öztoprak - Akdeniz Geceleri  ver 2 - AKOR
akorlar muhteşem teşekkürler...


melodimin sesi - 10.12.2011 16:55:47

Anketler - Türkiyenin En İyi Erkek Solisti
En güçlülerden birisi hiç kuşkusuz Koray Candemir. Şu AthenaKolik e gülesim geliyor. Her anketin altına Athena ile ilgili yorum yapması yok mu. Dinlediğin grubun hemen her şarkısı ya cover, ya arak. Nedir bu fanatik fancılık. Para mı veriyorlar sana nedir olay?


biolab - 10.12.2011 16:42:50

Demolar - Bariscapt----Ninni---( Toygar Işıklı )
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
alt yapı çok güzel olmuş gene abi ama ses de titremeler var gibi geldi başarılar:).
olabilir,vokalde hiçbirzaman iddialı olmadım zaten :)


bariscapt - 10.12.2011 16:28:44

Demolar - Bariscapt----Ninni---( Toygar Işıklı )
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde eraytalay yazmıştı:
huzur verici bir yorum tebrik ederim ;)
saol eray senin yorumlarının yanına yaklasamaz ama tesekkurler :)


bariscapt - 10.12.2011 16:28:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Mayın Tarlası  - TAB
------------5--3-1-0-1-0---------
-3-5-6----------------------3--1--
---------2-------------------------

------------6-5-3-1-0-1-0--------
-3-5-6----------------------------
---------3-------------------------

emege saygı ama 3 5 6 dan sonra aynı telde 3 basmak çok saçma bi iki ugrastım bence böyle daha iyi oldu :)


THeoDoRKaSaP - 10.12.2011 16:24:59

Sayfalar:  [4293]  [4294]  [4295]  [4296]  [4297]  [4298]  [4299]  [ 4300 ]  [4301]  [4302]  [4303]  [4304]  [4305]  [4306]  [4307] 

Anket
нüƨεчı̇п ᴬsᴸAᴺ soruyor:
hangisini dinlemekten zevk alırsınız








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.