Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4300]  [4301]  [4302]  [4303]  [4304]  [4305]  [4306]  [ 4307 ]  [4308]  [4309]  [4310]  [4311]  [4312]  [4313]  [4314] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Bilmezdim  - AKOR
arkadaşlar beta nedir bi anlatabilirmisiniz?


GiTaR KralI - 9.12.2011 19:52:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Bilmezdim  - AKOR
ritim folk ritmi olabilir nakaratta kulağa güzel geliyor


GiTaR KralI - 9.12.2011 19:41:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Bilmezdim  - AKOR
11 Haziran 2010 Cuma tarihinde CaqRI* yazmıştı:
ArkadasLar Transpoze edip Çalmayı denerseniz daha qüzel olur sesLer daha net oturuor
kardeşim transpoze nedir bi açıklarmısınız ben biraz yeniyimde


GiTaR KralI - 9.12.2011 19:35:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Son Defa  ver 3 - AKOR
abicim süper şarkı çıkıyorda ben baştaki arpeji uyduramadım çalanlar varsa bi zahmet yazsın yok birisi ince geliyor biriside kalın gelir tam buna göre bulamadım


Extreme67 - 9.12.2011 19:28:59

Demolar - Teoman-kupa kızı ve sinek valesi
kapatmalar bozmuş şarkıyı keşke kapatma kullanmasaydı süper olurdu ama yinede o şarkın zevkini verdin :) grubunuza başarılar :)


Extreme67 - 9.12.2011 19:18:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Akşam  ver 5 - AKOR
harika


anarşist10 - 9.12.2011 19:14:38

Demolar - Yavuz Çetin-Herşey Biter
çok güzel olmuş


robhalford - 9.12.2011 19:10:29

05 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
agzına elien saglık güzel olmus
teşekkürler


robhalford - 9.12.2011 19:03:47

Anketler - en çok sevdiğiniz sanatçı
Athena olsaydı oy verirdim:D ama maalesef onu yazmayı unutmuşlar :D


AthenaKolik - 9.12.2011 18:53:39

Demolar - Helal Olsun ( Duman ) - Çağdaş BOY
Bi elektro alabilseydim yapardık güzelce coverımızı abicim çok güzel olmuş ama solo eksikliği var,baştan sonada atabiliyorum solosunu :))


EA_BOY - 9.12.2011 18:52:06

Demolar - Model - Değmesin Ellerimiz Intro
güzeldii :)
Tab'ını yayınlaman mümkün mü?


ŞeßnemM - 9.12.2011 18:49:32

Demolar - Suat Seçkin - The Godfather Theme Denem Solo
Çok iyidi :)
Tab'ını yayınlaman mümkün mü ?


ŞeßnemM - 9.12.2011 18:47:36

Sayfalar:  [4300]  [4301]  [4302]  [4303]  [4304]  [4305]  [4306]  [ 4307 ]  [4308]  [4309]  [4310]  [4311]  [4312]  [4313]  [4314] 

Anket
acuu soruyor:
Sizce Katy Perry'nin en güzel şarkısı hangisi?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.