22 Eylül 2011 Perşembe tarihinde botturgec yazmıştı: İlk iki satır F#m Em A F#m Anılar düştü peşime uyumaz oldum F#m Em A F#m Düşlerim vardı yamacına Varamaz oldum
Demolar - Teoman-kupa kızı ve sinek valesi
Grup demişsin ama tek çalıyorsun bence bir grup olabilmesi için en az bir gitarında solo alması lazım çünkü grup demek gitarla çalıp söylemek değildir grup 2 kişiden oluşur buna solist dahildir ama bu ıkapatmalar hiç uymamış bu şarkıya daha çok boğmuş şarkıyı:)