Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4302]  [4303]  [4304]  [4305]  [4306]  [4307]  [4308]  [ 4309 ]  [4310]  [4311]  [4312]  [4313]  [4314]  [4315]  [4316] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Caddelerde Rüzgar  - AKOR
arkadaşlar bunun ritmını ne yapcaz rica etsem yardımcı olrmsnz


GitaristEge - 9.12.2011 16:40:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  ver 2 - AKOR
Salladınmı :S


MFK98 - 9.12.2011 16:39:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - O  - AKOR
Akorlar iyi de sözleri yanlış bazı yerlerin. Çok takılırım buna :D


Rodrigoo - 9.12.2011 15:47:14

Demolar - Teoman-O
Pek beğenmedim kardeşim. Daha çok çalış.


Rodrigoo - 9.12.2011 15:33:12

Demolar - Suat Seçkin - Uzun İnce Bir Yoldayım (Altyapı:bariscapt)
09 Aralık 2011 Cuma tarihinde beydama yazmıştı:
bu sitede gördüğüm en iyi demolardan biri..
çok teşekkür ederim beydama çok sağol :)


Seckins - 9.12.2011 15:32:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Kutsi - Doğum Günü  - AKOR
cuk oturmuş ellerine sağlık


cmes - 9.12.2011 15:12:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Anılar Düştü Peşime  ver 2 - AKOR
Yanlış.. 1 versiyondaki akorlar orjinal.


esperanzas - 9.12.2011 15:01:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Anılar Düştü Peşime  - AKOR
Orjinal akorlar. Fakat giriş kısmında Fm# - Em - A - Fm# olacak. kalan kısmı güzel. emeğine sağlık.


esperanzas - 9.12.2011 14:55:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Anılar Düştü Peşime  - AKOR
22 Eylül 2011 Perşembe tarihinde botturgec yazmıştı:
İlk iki satır
F#m Em A F#m
Anılar düştü peşime uyumaz oldum
F#m Em A F#m
Düşlerim vardı yamacına Varamaz oldum

Şeklinde olmalı bence. Kalan kısım doğru.
bence de..


esperanzas - 9.12.2011 14:53:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarık - Merhametsiz  - AKOR
kapo 1 yapınca orjinal oluyo gibi geldi bana. emegine saglık :)


takehun - 9.12.2011 14:31:56

Demolar - Suat Seçkin - Uzun İnce Bir Yoldayım (Altyapı:bariscapt)
bu sitede gördüğüm en iyi demolardan biri..


beydama - 9.12.2011 13:43:30

Demolar - Teoman-kupa kızı ve sinek valesi
Grup demişsin ama tek çalıyorsun bence bir grup olabilmesi için en az bir gitarında solo alması lazım çünkü grup demek gitarla çalıp söylemek değildir grup 2 kişiden oluşur buna solist dahildir ama bu ıkapatmalar hiç uymamış bu şarkıya daha çok boğmuş şarkıyı:)


beydama - 9.12.2011 13:41:39

Sayfalar:  [4302]  [4303]  [4304]  [4305]  [4306]  [4307]  [4308]  [ 4309 ]  [4310]  [4311]  [4312]  [4313]  [4314]  [4315]  [4316] 

Anket
21Chelsea soruyor:
Gitarınızın en çok hangi telinin akordu bozuluyor?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.