Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4305]  [4306]  [4307]  [4308]  [4309]  [4310]  [4311]  [ 4312 ]  [4313]  [4314]  [4315]  [4316]  [4317]  [4318]  [4319] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 4 - AKOR
ya bn video dan ögrendim bu sarkıyı calmayı ilerki perdelerde akor blarak 8. perdeden fm ve 8 den cm basp 6. perdeden bm baslyo . bu akorlar dogru bnce.


BuRaQ. - 8.12.2011 20:30:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Hele Bi Gel (Kolay)  - TAB
o en alt en üst değil


!sm@il - 8.12.2011 19:45:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstasyon İnsanları  ver 9 - AKOR
ritim: aayay bence gzl oluyor akustikle muthis :D


burc19 - 8.12.2011 19:03:04

Demolar - Şimdi Hayat-Grup 84
sesin çok hoş düet yapalım bu şarkıda :)


robhalford - 8.12.2011 18:48:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Moğollar - Al Yazmalım  - TAB
30 Ağustos 2008 Cumartesi tarihinde denizatı yazmıştı:
ya 1şey soracağım ben yeni başlıyorum öğrenmeye! bu E ve B ne demek?
mi teli ve si teli demek.


Dlrashn - 8.12.2011 18:19:26

Demolar - Suat Seçkin - Uzun İnce Bir Yoldayım (Altyapı:bariscapt)
08 Aralık 2011 Perşembe tarihinde Sephinroth yazmıştı:
Orjinal tondan okunması daha güzel sonuç verirdi :)
Yorumun için teşekkür ederim :) deneme amaçlı girdim zaten pek kendi tarzımda olmadığı için değişik bir vokal oldu :))


Seckins - 8.12.2011 17:34:06

Demolar - Teoman-O
görüşleriniz bekliyorum


grup kafa - 8.12.2011 17:01:29

Demolar - Teoman-kupa kızı ve sinek valesi
görüşlerinizi bekliyorum


grup kafa - 8.12.2011 17:00:37

Demolar - Suat Seçkin - Uzun İnce Bir Yoldayım (Altyapı:bariscapt)
Orjinal tondan okunması daha güzel sonuç verirdi :)


Sephinroth - 8.12.2011 16:54:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş  - AKOR
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde GiTaR KralI yazmıştı:
22 Nisan 2011 Cuma tarihinde crazy5592 yazmıştı:
kapo 2 de çok güzel olmuş ellerine sağlık :)
kapo 2 ne demek ben biraz acemiyimde kusura bakmayın :D
kardeş kapo mandal gibi bi alettir. tellerin üstünden tutturulur sesin inceltilmesini sağlar. kopo kullanmadan barelide basabilrsin ama zordur kapo kolaylaşırır. mesela kapo2 demek 2 perdeyi tamamen kapat , 2.perdeyi 0.perde gibi düşün demektir.yani bm basmak kapo2 de am basmaktır. bilmem anlatabildimmi.


crazy5592 - 8.12.2011 16:44:14

Demolar - Son Nefesim ( Kolpa ) - Çağdaş BOY
tebrik ederim ağzına sağlık :)


LeXTaLioN - 8.12.2011 16:33:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Eskiden Olsa  - AKOR
05 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde ValenciaCg180 yazmıştı:
;) benim yolladıklarımı yayınlamıyor site amk ya :/
Fettahın çıkardığın akorları varsa bana mesajla iletebilirmisin kardeş


KıRıK_KaLeM_56 - 8.12.2011 16:31:03

Sayfalar:  [4305]  [4306]  [4307]  [4308]  [4309]  [4310]  [4311]  [ 4312 ]  [4313]  [4314]  [4315]  [4316]  [4317]  [4318]  [4319] 

Anket
malokot soruyor:
Elinizde 1 Bilet Olsa Kimin Bileti Olsun İstersiniz













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.