Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun ver 4 - AKOR
ya bn video dan ögrendim bu sarkıyı calmayı ilerki perdelerde akor blarak 8. perdeden fm ve 8 den cm basp 6. perdeden bm baslyo . bu akorlar dogru bnce.
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde GiTaR KralI yazmıştı:
22 Nisan 2011 Cuma tarihinde crazy5592 yazmıştı: kapo 2 de çok güzel olmuş ellerine sağlık :)
kapo 2 ne demek ben biraz acemiyimde kusura bakmayın :D
kardeş kapo mandal gibi bi alettir. tellerin üstünden tutturulur sesin inceltilmesini sağlar. kopo kullanmadan barelide basabilrsin ama zordur kapo kolaylaşırır. mesela kapo2 demek 2 perdeyi tamamen kapat , 2.perdeyi 0.perde gibi düşün demektir.yani bm basmak kapo2 de am basmaktır. bilmem anlatabildimmi.