Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4311]  [4312]  [4313]  [4314]  [4315]  [4316]  [4317]  [ 4318 ]  [4319]  [4320]  [4321]  [4322]  [4323]  [4324]  [4325] 
Anketler - Lady Gaga'nın Hangi şarkısı daha iyi?
telephone


gold_girl - 7.12.2011 14:45:37

Anketler - Emre Aydın'ın En Rock Şarkısı?
nası rockçı diil ?


gold_girl - 7.12.2011 14:44:12

Anketler - gitar için nelerden vazgeçersiniz????
hiç bişeyimden vazgeçmem


gold_girl - 7.12.2011 14:42:43

Demolar - pişman olup bir gün dönerse geri
ritme uyamıyosun. darbukanın sesi cok, sesin ii ama


ibrahimDuman - 7.12.2011 14:41:33

Anketler - Size göre kulağa en güzel,en hoş gelen müzik aleti.?
akustik gitar


gold_girl - 7.12.2011 14:40:31

Anketler - 2011 Eurovision a hangi sanatçı gitmeli?
bence yukardakilerden bülent ersoy ve müslüm gürses olması da kim olursa olsun :D


gold_girl - 7.12.2011 14:38:45

Demolar - Kalamam Arkadaş
:) kardeşim biliyosun gitar çalamıyorum yoksa müzik dehama güveniyorum aklımdakilerin hiç birisi başka ellerde uygulamaya geçemiyor :)


by_chawush - 7.12.2011 13:50:35

Demolar - Model - Değmesin Ellerimiz Intro
07 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde gtrvarddilrgldk yazmıştı:
gayet bşarılı bence :)
teşekkür ederim telefon ile kayıt yaptım. bir ara daha kaliteli ses kaydı ile farklı paylaşımlarda bulunucam.


yametal05 - 7.12.2011 13:34:57

erdi ye katılıyorum amatörler için fazla iyi bir kayıt :)
başarılarının devamını dilerim sayfanı okudum hayallerini gerçekleştirirsin umarım...çok sevdim bu kaydı.....


emrektunca - 7.12.2011 13:10:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Nev - Mazideki Aşk  - AKOR
Am(3)
Yıllar sonra rastladım
A(1)
Çocukluk sevgilime
Dm(2) G(1) E(1)
O aşina bakışlar içimi deldi yine

Am(2)
O bakış ki götürür
G Em
Beni yıllarca geri
F Em ½ A ½
Hatıramda canlandı ah
Dm(1) E(1)
İlk aşkımın güneri

Am
Gelmez o günler
G
Dönmez o günler
F E
Mazide kaldı hep

6/8Lik ritim

Doğrusu budur..


s3d0sh - 7.12.2011 12:16:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Adımı Kalbine Yaz  ver 8 - AKOR
13 Ekim 2011 Perşembe tarihinde DeWiLoFGuiTaR yazmıştı:
fm notası yerine kullanabilceğimiz akor yokmu?
arkadaşım şarkıda fm yok F#m akoru var


ntabu - 7.12.2011 11:19:35

23 Haziran 2011 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı:
ritim kacırmıssın biraz.cok yavas söylemişsin ayrıca.nakarat kısmını begendim.kolay gelsin
aynen :D


gtrvarddilrgldk - 7.12.2011 08:07:40

Sayfalar:  [4311]  [4312]  [4313]  [4314]  [4315]  [4316]  [4317]  [ 4318 ]  [4319]  [4320]  [4321]  [4322]  [4323]  [4324]  [4325] 

Anket
efsanegitarist: soruyor:
Teoman'ın en iyi şarkısı hangisi?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.