Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4314]  [4315]  [4316]  [4317]  [4318]  [4319]  [4320]  [ 4321 ]  [4322]  [4323]  [4324]  [4325]  [4326]  [4327]  [4328] 
Demolar - Papatya (Teoman)
06 Aralık 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
Çok güzel olmuş.sesiniz çok güzel insanın ruhu dinleniyor (:
bu yorum benimkiyle aynı olmuş, biraz daha özgün yorumlar istiyorum :)
beni şimartıyosunuz ama :)


Erdi_256 - 6.12.2011 18:47:59

Demolar - Anladım ki hiç kimse - Leman sam
harika ötesi=))


burak01907 - 6.12.2011 18:44:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
ya vurusların nasıl oldugunu yazar mısınız arpej mi est vurusu mu .. var mı yani .ayrıntılı


büşrasoner97 - 6.12.2011 18:27:34

Demolar - Papatya (Teoman)
06 Aralık 2011 Salı tarihinde musica1987 yazmıştı:
çok güzel emeğine sağlık
çok teşekkür ederim ;)


rogueee - 6.12.2011 18:26:55

Demolar - Papatya (Teoman)
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
Çok güzel olmuş.sesiniz çok güzel insanın ruhu dinleniyor (:
bu yorum benimkiyle aynı olmuş, biraz daha özgün yorumlar istiyorum :)


rogueee - 6.12.2011 18:26:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Fırat Tanış - Yani  ver 4 - AKOR
bu parçanın en doğru akorları bunlar. orjinal akorlar. emeğine sağlık.


esperanzas - 6.12.2011 18:26:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Çeşitli - Sevemedim Kara Gözlüm  - AKOR
13 Mayıs 2011 Cuma tarihinde AdaHasan yazmıştı:
Kardeşlerim x ne anlama gelıyor Em 022000 Ne anlama gelıyor acıklarmısınz
tab degeri hangi telde hangi perdeye basacagını gösterir


emre_0044 - 6.12.2011 17:28:18

biraz daha gayret


oguzhan18 - 6.12.2011 17:03:41

05 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde rogueee yazmıştı:
tebrikler çok iyi
Teşekkür ederim :)


polo95 - 6.12.2011 16:23:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Kumralım  ver 2 - AKOR
pes seslik olmuş bravo !


leGGleSSiVe - 6.12.2011 16:13:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Gülşen - Sözde Ayrılık  - AKOR
Dm C Gm Bb Dm
Taklitlerimden sakındın mı yokluğumda
Dm C Bb Gm Dm
Onlar hep aslını yaşatır aptal olma


bence böyle daha hoşş... :)


Onrsal - 6.12.2011 14:56:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Gülşen - Çelişki  - AKOR
nakaratta bir kaç yalnış var :)


Onrsal - 6.12.2011 14:49:55

Sayfalar:  [4314]  [4315]  [4316]  [4317]  [4318]  [4319]  [4320]  [ 4321 ]  [4322]  [4323]  [4324]  [4325]  [4326]  [4327]  [4328] 

Anket
GitaristEnes38 soruyor:
Siz Olsanız Hangisini Seçerdiniz ??








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.