|
|
Demolar - Papatya (Teoman)
06 Aralık 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı: Çok güzel olmuş.sesiniz çok güzel insanın ruhu dinleniyor (: bu yorum benimkiyle aynı olmuş, biraz daha özgün yorumlar istiyorum :) beni şimartıyosunuz ama :)
Erdi_256 - 6.12.2011 18:47:59
|
Demolar - Anladım ki hiç kimse - Leman sam
harika ötesi=))
burak01907 - 6.12.2011 18:44:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
ya vurusların nasıl oldugunu yazar mısınız arpej mi est vurusu mu .. var mı yani .ayrıntılı
büşrasoner97 - 6.12.2011 18:27:34
|
Demolar - Papatya (Teoman)
06 Aralık 2011 Salı tarihinde musica1987 yazmıştı: çok güzel emeğine sağlık çok teşekkür ederim ;)
rogueee - 6.12.2011 18:26:55
|
Demolar - Papatya (Teoman)
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı: Çok güzel olmuş.sesiniz çok güzel insanın ruhu dinleniyor (: bu yorum benimkiyle aynı olmuş, biraz daha özgün yorumlar istiyorum :)
rogueee - 6.12.2011 18:26:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fırat Tanış - Yani ver 4 - AKOR
bu parçanın en doğru akorları bunlar. orjinal akorlar. emeğine sağlık.
esperanzas - 6.12.2011 18:26:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Çeşitli - Sevemedim Kara Gözlüm - AKOR
13 Mayıs 2011 Cuma tarihinde AdaHasan yazmıştı: Kardeşlerim x ne anlama gelıyor Em 022000 Ne anlama gelıyor acıklarmısınz
tab degeri hangi telde hangi perdeye basacagını gösterir
emre_0044 - 6.12.2011 17:28:18
|
biraz daha gayret
oguzhan18 - 6.12.2011 17:03:41
|
05 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde rogueee yazmıştı: tebrikler çok iyi Teşekkür ederim :)
polo95 - 6.12.2011 16:23:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Kumralım ver 2 - AKOR
pes seslik olmuş bravo !
leGGleSSiVe - 6.12.2011 16:13:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gülşen - Sözde Ayrılık - AKOR
Dm C Gm Bb Dm Taklitlerimden sakındın mı yokluğumda Dm C Bb Gm Dm Onlar hep aslını yaşatır aptal olma
bence böyle daha hoşş... :)
Onrsal - 6.12.2011 14:56:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gülşen - Çelişki - AKOR
nakaratta bir kaç yalnış var :)
Onrsal - 6.12.2011 14:49:55
|
|
|