ahmedtt - 5.12.2011 00:07:46
naklovv - 4.12.2011 23:13:15
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde gruys yazmıştı:başarılı:D:D:Dgaz vermek açısından dewanı bekleriz...sanki saksafonla çalmış gibisin ama:D:D:D
smert62 - 4.12.2011 23:11:21
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde kxl9mm yazmıştı:vay abi eline sağlık fena olmuş yine, düet de on numara :)
bariscapt - 4.12.2011 23:10:53
dewilmuro - 4.12.2011 22:47:32
smrymafa - 4.12.2011 22:39:51
Atalay77 - 4.12.2011 22:38:39
rock_egirl - 4.12.2011 22:35:27
kxl9mm - 4.12.2011 21:56:26
rock_egirl - 4.12.2011 21:50:14
gruys - 4.12.2011 21:40:15
SeRR@ - 4.12.2011 21:37:14