Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4324]  [4325]  [4326]  [4327]  [4328]  [4329]  [4330]  [ 4331 ]  [4332]  [4333]  [4334]  [4335]  [4336]  [4337]  [4338] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Özcan Deniz - Dön Desem  - AKOR
çok yanlış :S


S'wo - 4.12.2011 14:18:25

Demolar - Suat Seçkin - Duman (Halil Sezai)
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde вяку αη∂ яσ¢к yazmıştı:
ritmi tutturamamışsın ama ağzına sağlık kardeşim
eyvallah :)


Seckins - 4.12.2011 14:04:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezai Paracıkoğlu - Yanima Gel  - AKOR
ritim konusunda yardımcı olursanız sevinirim..


beyzanrr - 4.12.2011 14:03:55

waayyyyyyyyyyyyyyyyy beeeeeee


boooom - 4.12.2011 13:58:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Athena - For Real  - AKOR
kardşm gitaristin elini izlersen aslında 5. perde de A akoruna basıyor.

yani giriş kısmı bi kere şöyle olmalı( akorun ismini bilmiyorum )

5. perde de A sonra bareli G

RİTİMLE BERABER
a= aşağı x= kapalı

akor = A-------G---A-----G---A--------- |
ritmi = axxa-- a---axxa-a---a-a-axxa | bunu tekrarlıyor anlatabildim umarım :)

müziği dinleyerek yapınca olacaktır.


bonitorock - 4.12.2011 13:53:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Arkadaşım Eşek  - AKOR
22 Şubat 2009 Pazar tarihinde -gtrist- yazmıştı:
süüüper olmuş ama şu D akoru olan yeri bi doğru dürüst yapamadım.. :D
valla bende :D


-_téoman-_ - 4.12.2011 13:52:22

eyvallah.siteye koydum kardeş


dali_ - 4.12.2011 13:51:21

dostum ağzına sağlık akorlarını verebilirmisin bunun ya


oguzz_888 - 4.12.2011 13:44:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Fırat Tanış - Yani  ver 3 - AKOR
re yerine si konulacak demiş bi arkadaş :D:D yok akorlar net ve doğru sadece Am7 li kulllanılsa daha iyi olur başarılar


selennur - 4.12.2011 13:31:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Fırat Tanış - Yani  ver 3 - AKOR
4-4lük ritimle de çalınabilir ama Am yerine Am7li kullanırsanız daha verimli olur diye düşünüyorum ben


selennur - 4.12.2011 13:29:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Gündoğarken - Gördüğüme Sevindim  - AKOR
akorlar gayet hoş
ritim olarak da nakarata kadar AA AYAYA AYAY nakarattan sonra da AYSYAY deneyebilirsiniz
iyi günler..


HsynBlgc - 4.12.2011 13:22:09

Demolar - benim hala umudum var
''dokunur mu'' da çift ses yapsaymışsın...eline ağzna sağlık güzel olmuşş


selennur - 4.12.2011 13:20:49

Sayfalar:  [4324]  [4325]  [4326]  [4327]  [4328]  [4329]  [4330]  [ 4331 ]  [4332]  [4333]  [4334]  [4335]  [4336]  [4337]  [4338] 

Anket
meçhul rockçı soruyor:
Ayna grubunun müzikalitesini nasıl buluyorsunuz?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.