Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4329]  [4330]  [4331]  [4332]  [4333]  [4334]  [4335]  [ 4336 ]  [4337]  [4338]  [4339]  [4340]  [4341]  [4342]  [4343] 
Demolar - Bariscapt--Gönül
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
yine döktürmüşsün valla.....
emegine saglık abi müzikle kal...
eyvallah emre elimden geldigince iste.begenmene sevindim


bariscapt - 4.12.2011 01:37:50

Demolar - Bariscapt--Gönül
yine döktürmüşsün valla.....
emegine saglık abi müzikle kal...


emrektunca - 4.12.2011 01:35:26

Demolar - Oguzhan Koc-Gul ki Sevgilim(Chinasky cover)
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde rock_netal89 yazmıştı:
sesin çokk güzel harika söylemişsin,çalmışsın :)
çok teşekkür ederim begenmene sevindim :)
calan ben degilim eski grup arkadaslarım onlarında eline saglık :)
müzikle kal...


emrektunca - 4.12.2011 01:33:28

Demolar - Fettah Can-Işıklı Yol
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
Flemenko tarzı gibi olmuş çok güzel olmuş emre, vokalin harika zaten ona diyecek bi şey yok
Kaydın kalitesi artabilir ne diyim eleştrilcek bi şey yok ki (:
eyvallah erdi sagol mutlu ettin beni:) valla bi ses kartı alıcam dedim hala almadım bana da helal :)
evet daha kaliteli bi kayıt olmalı sonuna kadar haklısın o da m-audio yu alınca olcak inşallah ;)
müzkle kal...


emrektunca - 4.12.2011 01:31:56

Demolar - Fettah Can-Işıklı Yol
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde KıRıK_KaLeM_56 yazmıştı:
Çok güzel ritmi keşke fettah gibi atsaydınız kapatmalı yapmasaydınız nakarat öncesinde başarılar :) Sizin bastığınız akorlar bu sitede varmı acaba eğer yoksa akorları verebilirmisiniz rica etsem
teşekkürler....
biz 'cover' yapalım dedik ondan dolayı o şekilde bastık..
evet sitede mevcut akorları


emrektunca - 4.12.2011 01:29:54

Demolar - Dünyanın sonuna doğmuşum-maNga
güzel olmuşş ama keşke sesini de duyabilseydik :)


rock_netal89 - 4.12.2011 01:27:07

Demolar - Oguzhan Koc-Gul ki Sevgilim(Chinasky cover)
sesin çokk güzel harika söylemişsin,çalmışsın :)


rock_netal89 - 4.12.2011 01:21:49

Demolar - ben böyleyim
bu neee yaa harika bi'şeyyy :D süperrr :)


rock_netal89 - 4.12.2011 01:13:21

çokk güzel okumuşsun,sesin çokk güzel ama sanırım gitarda biraz problem var :) bir de "uykularımı zehir eden" değil "gündüzlerimi zehir eden" olacaktı sanırım :)


rock_netal89 - 4.12.2011 01:09:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Akarsu - Öyle Bir Geçer Zamanki  - AKOR
akorlar doğrudur çalmaya çalışmadan saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz bi kere akorlar sese göre basılır sesiniz bu akorlara gitmiyorsa yanlış diye yorumlar yapmayın :)


berdüşülhar - 4.12.2011 01:07:03

harika :))


rock_netal89 - 4.12.2011 01:04:40

gerçekten farklı bir yorum çok beğendim.. dinlediklerimizden çok farklı bi tarz.valla tebrikleeer :) :D:D:D


ebru_cengizz - 4.12.2011 00:57:42

Sayfalar:  [4329]  [4330]  [4331]  [4332]  [4333]  [4334]  [4335]  [ 4336 ]  [4337]  [4338]  [4339]  [4340]  [4341]  [4342]  [4343] 

Anket
Tmrsmy soruyor:
Sizce Radyon SONSES'te Amatör Demolara Yer verilmeli mi?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.