|
|
Demolar - Bariscapt--Gönül
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı: yine döktürmüşsün valla..... emegine saglık abi müzikle kal... eyvallah emre elimden geldigince iste.begenmene sevindim
bariscapt - 4.12.2011 01:37:50
|
Demolar - Bariscapt--Gönül
yine döktürmüşsün valla..... emegine saglık abi müzikle kal...
emrektunca - 4.12.2011 01:35:26
|
Demolar - Oguzhan Koc-Gul ki Sevgilim(Chinasky cover)
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde rock_netal89 yazmıştı: sesin çokk güzel harika söylemişsin,çalmışsın :) çok teşekkür ederim begenmene sevindim :) calan ben degilim eski grup arkadaslarım onlarında eline saglık :) müzikle kal...
emrektunca - 4.12.2011 01:33:28
|
Demolar - Fettah Can-Işıklı Yol
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Erdi_256 yazmıştı: Flemenko tarzı gibi olmuş çok güzel olmuş emre, vokalin harika zaten ona diyecek bi şey yok Kaydın kalitesi artabilir ne diyim eleştrilcek bi şey yok ki (: eyvallah erdi sagol mutlu ettin beni:) valla bi ses kartı alıcam dedim hala almadım bana da helal :) evet daha kaliteli bi kayıt olmalı sonuna kadar haklısın o da m-audio yu alınca olcak inşallah ;) müzkle kal...
emrektunca - 4.12.2011 01:31:56
|
Demolar - Fettah Can-Işıklı Yol
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde KıRıK_KaLeM_56 yazmıştı: Çok güzel ritmi keşke fettah gibi atsaydınız kapatmalı yapmasaydınız nakarat öncesinde başarılar :) Sizin bastığınız akorlar bu sitede varmı acaba eğer yoksa akorları verebilirmisiniz rica etsem teşekkürler.... biz 'cover' yapalım dedik ondan dolayı o şekilde bastık.. evet sitede mevcut akorları
emrektunca - 4.12.2011 01:29:54
|
Demolar - Dünyanın sonuna doğmuşum-maNga
güzel olmuşş ama keşke sesini de duyabilseydik :)
rock_netal89 - 4.12.2011 01:27:07
|
Demolar - Oguzhan Koc-Gul ki Sevgilim(Chinasky cover)
sesin çokk güzel harika söylemişsin,çalmışsın :)
rock_netal89 - 4.12.2011 01:21:49
|
Demolar - ben böyleyim
bu neee yaa harika bi'şeyyy :D süperrr :)
rock_netal89 - 4.12.2011 01:13:21
|
|
çokk güzel okumuşsun,sesin çokk güzel ama sanırım gitarda biraz problem var :) bir de "uykularımı zehir eden" değil "gündüzlerimi zehir eden" olacaktı sanırım :)
rock_netal89 - 4.12.2011 01:09:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Akarsu - Öyle Bir Geçer Zamanki - AKOR
akorlar doğrudur çalmaya çalışmadan saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz bi kere akorlar sese göre basılır sesiniz bu akorlara gitmiyorsa yanlış diye yorumlar yapmayın :)
berdüşülhar - 4.12.2011 01:07:03
|
|
harika :))
rock_netal89 - 4.12.2011 01:04:40
|
|
gerçekten farklı bir yorum çok beğendim.. dinlediklerimizden çok farklı bi tarz.valla tebrikleeer :) :D:D:D
ebru_cengizz - 4.12.2011 00:57:42
|
|
|