Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4334]  [4335]  [4336]  [4337]  [4338]  [4339]  [4340]  [ 4341 ]  [4342]  [4343]  [4344]  [4345]  [4346]  [4347]  [4348] 
Anketler - Sizce aşağıdaki Avrupa ülkelerinden hangisinde rock müzik daha gelişmiş bir durumdadır?
hani amerika ?


Lechery - 3.12.2011 18:15:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Bu Son Olsun  - AKOR
Ritim????


perfect_qirl - 3.12.2011 18:01:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Son Defa  - AKOR
Geçiş sorunum bende de var nasıl hızlanır ki????


perfect_qirl - 3.12.2011 17:59:57

Demolar - benim hala umudum var
Fenaaa bee :)


KıRıK_KaLeM_56 - 3.12.2011 17:45:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Leman Sam - Masal Perisi  ver 2 - AKOR
eline sağlık başarılı çalışma ..


karanlikdusler - 3.12.2011 17:28:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat  - AKOR
güzel olmuş tebrikler


mrseko - 3.12.2011 17:18:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı  - AKOR
Arpeji var mı?


perfect_qirl - 3.12.2011 17:05:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  - AKOR
neyin kafasını yaşıyorsunuz siz ?
birincisi, bare farklı bir şeydir kapo farklı bir şeydir. tartışılan konuya bak.
ikincisi, aslında hepiniz aynı şeyi dediğiniz halde karmaşaya bak.
5. perdeye kapo takarsanız Bm basarsınız.
7. perdeye kapo takarsanız Am başmış olursunuz, vs.
bunu düşünebilmek bu kadar zor olmamalı.


BaTHeLiM - 3.12.2011 16:56:40

Demolar - Fettah Can-Işıklı Yol
Çok güzel ritmi keşke fettah gibi atsaydınız kapatmalı yapmasaydınız nakarat öncesinde başarılar :) Sizin bastığınız akorlar bu sitede varmı acaba eğer yoksa akorları verebilirmisiniz rica etsem


KıRıK_KaLeM_56 - 3.12.2011 16:45:25

abi kaan tangöze gibi okuyosn ya şarkılarının çoğunda dışarı çıkmışsın bunda olduğu gibi :( ritmi kaçırmışsın ve pes okuyosun. sen ya duman söyle ya da biraz tiz oku diyebiliyorum kardeşim ritmi tutturmayı da untma.


вяку αη∂ яσ¢к - 3.12.2011 16:37:43

Demolar - Suat Seçkin - Duman (Halil Sezai)
ritmi tutturamamışsın ama ağzına sağlık kardeşim


вяку αη∂ яσ¢к - 3.12.2011 16:26:01

iyi veya kötü yorum yaparsanız sevinirim.


Nereye Abim - 3.12.2011 15:59:29

Sayfalar:  [4334]  [4335]  [4336]  [4337]  [4338]  [4339]  [4340]  [ 4341 ]  [4342]  [4343]  [4344]  [4345]  [4346]  [4347]  [4348] 

Anket
RocknRollBabe soruyor:
Hangisinin müziği daha iyi?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.