Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4330]  [4331]  [4332]  [4333]  [4334]  [4335]  [4336]  [ 4337 ]  [4338]  [4339]  [4340]  [4341]  [4342]  [4343]  [4344] 
Demolar - hatıralar
güzel olmuş ağzına sağlık :)


rock_netal89 - 4.12.2011 00:57:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Akarsu - Gözlerin  ver 4 - AKOR
kulağına sağlık dostum :)


howmrock - 4.12.2011 00:04:57

Anketler - 2011 Eurovision a hangi sanatçı gitmeli?
Bu kadar yorum beklemiyordum.Çok teşekkür ediyorum.Soranlara Söyleyeyim evet doğukan benim ben ünlü şarKıların bazılarının sahibiyim.Ben buraya ismimi görüp araştırırsınız diye yazdım.çünkü günümüzde çoğu sanatçı kayboluyor...


gitar_kralı - 4.12.2011 00:02:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Umut Kuzey - Kalbinde Ölmeye Geldim  ver 2 - AKOR
Rica ederim hocam :)


Sephinroth - 3.12.2011 23:59:57

Demolar - Neyleyim
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde boooom yazmıştı:
bence iddalı olmasın
ben ne diyorum?


hiphopotam - 3.12.2011 23:55:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Es'me  - AKOR
ritim kolayda arpeji karışık


TRikimaru - 3.12.2011 23:18:14

Demolar - Müsade
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
way be helal olsun gerçekten güzel besteler :) yolunuz açık olsun müzik sizinle olsun:)
Çok çok teşekkür ederim yorumlarınız için :))


erengny550 - 3.12.2011 23:10:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Re  ver 2 - AKOR
Nakarattaki Gler A sonrası da G F# şeklinde olacak gibi onun dışında doğru teşekkürler :)


zeytin48 - 3.12.2011 23:02:12

Demolar - ajda pekkan - bambaşka biri
çok teşekkür ederim maalesef evimdeki aletlerden bu kadar kalite elde edebiliyorum düşüncelerin için teşekkürler ayrıca..


karanlikdusler - 3.12.2011 22:36:48

Demolar - Fettah Can-Işıklı Yol
Flemenko tarzı gibi olmuş çok güzel olmuş emre, vokalin harika zaten ona diyecek bi şey yok
Kaydın kalitesi artabilir ne diyim eleştrilcek bi şey yok ki (:


Erdi_256 - 3.12.2011 22:28:40

Demolar - sezen aksu-küçüğüm(semra)
Harikasın...


nightboys_1907 - 3.12.2011 22:26:30

Demolar - sezen aksu-küçüğüm(semra)
40 kişi dinlemiş yorum yok !!
şarkını başındaki vokale hazırlık güzeldi: ıı ıım :)
Bana biraz acele söylemişsin gibi geldi ama beğendim ağzına sağlık.


Erdi_256 - 3.12.2011 22:25:29

Sayfalar:  [4330]  [4331]  [4332]  [4333]  [4334]  [4335]  [4336]  [ 4337 ]  [4338]  [4339]  [4340]  [4341]  [4342]  [4343]  [4344] 

Anket
körpe21 soruyor:
En İyi Gitar Virtüözü?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.