Anketler - 2011 Eurovision a hangi sanatçı gitmeli?
Bu kadar yorum beklemiyordum.Çok teşekkür ediyorum.Soranlara Söyleyeyim evet doğukan benim ben ünlü şarKıların bazılarının sahibiyim.Ben buraya ismimi görüp araştırırsınız diye yazdım.çünkü günümüzde çoğu sanatçı kayboluyor...
Demolar - ajda pekkan - bambaşka biri
çok teşekkür ederim maalesef evimdeki aletlerden bu kadar kalite elde edebiliyorum düşüncelerin için teşekkürler ayrıca..
Demolar - Fettah Can-Işıklı Yol
Flemenko tarzı gibi olmuş çok güzel olmuş emre, vokalin harika zaten ona diyecek bi şey yok Kaydın kalitesi artabilir ne diyim eleştrilcek bi şey yok ki (:
Demolar - sezen aksu-küçüğüm(semra)
40 kişi dinlemiş yorum yok !! şarkını başındaki vokale hazırlık güzeldi: ıı ıım :) Bana biraz acele söylemişsin gibi geldi ama beğendim ağzına sağlık.