|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Melike Demirağ - Arkadaş - TAB
bu tabın birde mi teli ilk 3 perdede çalınan hali var oda süper
#WhisPer - 3.12.2011 19:24:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Pembe Panter ver 3 - TAB
cidden berbat !
#WhisPer - 3.12.2011 19:23:26
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Seni Kendime Sakladım ver 7 - TAB
07 Ağustos 2011 Pazar tarihinde Anl.Drsn yazmıştı:
03 Ağustos 2011 Çarşamba tarihinde fnre yazmıştı: Şarkıyı tekrardan dinledim bana göre en sondaki bölüm; 5--6--6--5--5---- ----------------8- olmalı kardeşim öle daha ince çıkıyo bence kulağı tırmalıyo. Sorması ayıp sen hangı telden calıyorsunda kulağı tırmalıyor D A telleri hiç kulak tırmalarmı :D
HeyArnold - 3.12.2011 19:18:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Azap ver 7 - AKOR
A# G# Sokaklar dile gelir söylemezler yanlış nerde
Burda 1 tane hatam var Cm=G# olacak bu kısımda...
Ban7 - 3.12.2011 18:57:38
|
Demolar - MeltemGibi-Hello (Evanescence)
Allah rizası için kullandığın sistemler hakkında bilgi ver yalvarma derecesine geldim bende böyle prof. kayıtlar yapmak istiyorm... başarılar müzikle kall
MusicalParadoX - 3.12.2011 18:55:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbul Da Son Bahar - AKOR
Arpeji nedir acaba ?
Uniqué#3nJoy - 3.12.2011 18:48:43
|
Demolar - ağla yaralı kalbim
çok hoş arkasdaşım.sesine sağlık.
zamansızım - 3.12.2011 18:44:24
|
26 Ağustos 2011 Cuma tarihinde emresoysal yazmıştı: öncelikle gitarın akordu bozuk ve gitarın ses tonları oldukça cılız... ve çoğu yerde detone oluyorsunuz.. sesinizi iyi kullanıyorsunuz ama biraz daha üzerinde çalışılmalı diye düşünüyorum HAKLISIN EMRE O ZMNLAR DAHA ÇOK YENİYDİM GİTAR DA.VE AKORT YAPMAYI BİLMİYODUM :) AMA İLK 1AYA GÖRE GAYET İYİYİM BENCEE.
zamansızım - 3.12.2011 18:43:07
|
21 Ekim 2011 Cuma tarihinde hakandevran1988 yazmıştı: detonesin , ayrıca bi şarkıda bu kadar gırtlak nağmesi yapılmaz ... DETONE Mİİİ!!! SEN DETONENİN ANLAMINI FARKLI ALGILAMIŞSIN SANIRIM HAKAN.. VE AYRICA BEN NAĞME YAPARIM..O NAĞMELER BANA HAS OK.
zamansızım - 3.12.2011 18:40:26
|
Demolar - Neyleyim
Gitar konusunda hiç iddialı değilim:)
hiphopotam - 3.12.2011 18:34:22
|
22 Kasım 2011 Salı tarihinde WiTaMiNsİs yazmıştı: saygılar :)
:)) SANADA
zamansızım - 3.12.2011 18:33:30
|
Anketler - Favori pop şarkıcınız ?
hiç biri işe yaramaz bi gökhan türkmen güzel.
ghostweb - 3.12.2011 18:30:53
|
|
|