Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4333]  [4334]  [4335]  [4336]  [4337]  [4338]  [4339]  [ 4340 ]  [4341]  [4342]  [4343]  [4344]  [4345]  [4346]  [4347] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Melike Demirağ - Arkadaş  - TAB
bu tabın birde mi teli ilk 3 perdede çalınan hali var oda süper


#WhisPer - 3.12.2011 19:24:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Pembe Panter  ver 3 - TAB
cidden berbat !


#WhisPer - 3.12.2011 19:23:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Seni Kendime Sakladım  ver 7 - TAB
07 Ağustos 2011 Pazar tarihinde Anl.Drsn yazmıştı:
03 Ağustos 2011 Çarşamba tarihinde fnre yazmıştı:
Şarkıyı tekrardan dinledim bana göre en sondaki bölüm;
5--6--6--5--5----
----------------8- olmalı
kardeşim öle daha ince çıkıyo bence kulağı tırmalıyo.
Sorması ayıp sen hangı telden calıyorsunda kulağı tırmalıyor D A telleri hiç kulak tırmalarmı :D


HeyArnold - 3.12.2011 19:18:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Azap  ver 7 - AKOR
A# G#
Sokaklar dile gelir söylemezler yanlış nerde

Burda 1 tane hatam var Cm=G# olacak bu kısımda...


Ban7 - 3.12.2011 18:57:38

Demolar - MeltemGibi-Hello (Evanescence)
Allah rizası için kullandığın sistemler hakkında bilgi ver yalvarma derecesine geldim bende böyle prof. kayıtlar yapmak istiyorm... başarılar müzikle kall


MusicalParadoX - 3.12.2011 18:55:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbul Da Son Bahar  - AKOR
Arpeji nedir acaba ?


Uniqué#3nJoy - 3.12.2011 18:48:43

Demolar - ağla yaralı kalbim
çok hoş arkasdaşım.sesine sağlık.


zamansızım - 3.12.2011 18:44:24

26 Ağustos 2011 Cuma tarihinde emresoysal yazmıştı:
öncelikle gitarın akordu bozuk ve gitarın ses tonları oldukça cılız... ve çoğu yerde detone oluyorsunuz.. sesinizi iyi kullanıyorsunuz ama biraz daha üzerinde çalışılmalı diye düşünüyorum
HAKLISIN EMRE O ZMNLAR DAHA ÇOK YENİYDİM GİTAR DA.VE AKORT YAPMAYI BİLMİYODUM :) AMA İLK 1AYA GÖRE GAYET İYİYİM BENCEE.


zamansızım - 3.12.2011 18:43:07

21 Ekim 2011 Cuma tarihinde hakandevran1988 yazmıştı:
detonesin , ayrıca bi şarkıda bu kadar gırtlak nağmesi yapılmaz ...
DETONE Mİİİ!!! SEN DETONENİN ANLAMINI FARKLI ALGILAMIŞSIN SANIRIM HAKAN.. VE AYRICA BEN NAĞME YAPARIM..O NAĞMELER BANA HAS OK.


zamansızım - 3.12.2011 18:40:26

Demolar - Neyleyim
Gitar konusunda hiç iddialı değilim:)


hiphopotam - 3.12.2011 18:34:22

22 Kasım 2011 Salı tarihinde WiTaMiNsİs yazmıştı:
saygılar :)
:)) SANADA


zamansızım - 3.12.2011 18:33:30

Anketler - Favori pop şarkıcınız ?
hiç biri işe yaramaz bi gökhan türkmen güzel.


ghostweb - 3.12.2011 18:30:53

Sayfalar:  [4333]  [4334]  [4335]  [4336]  [4337]  [4338]  [4339]  [ 4340 ]  [4341]  [4342]  [4343]  [4344]  [4345]  [4346]  [4347] 

Anket
baris_kulak soruyor:
Jon Gomm'u Tanıyormsunuz?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.