Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4339]  [4340]  [4341]  [4342]  [4343]  [4344]  [4345]  [ 4346 ]  [4347]  [4348]  [4349]  [4350]  [4351]  [4352]  [4353] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Avril Lavigne - What The Hell  - TÜRKÇE ÇEVİRİ
berbat


97GiTaRiST97 - 2.12.2011 23:15:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Avril Lavigne - What The Hell  - TÜRKÇE ÇEVİRİ
berbat


97GiTaRiST97 - 2.12.2011 23:15:45

02 Aralık 2011 Cuma tarihinde meLisa:) yazmıştı:
sesiniz suyun akışı gibi... berrak... pürüzsüz...
başarılar... müzikle kalın :)
vayyy cok tesekkur ederim bu yoruma


bariscapt - 2.12.2011 22:47:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Bülent Birinci - Bal Rengi  - AKOR
arkadasım arpeji ritmi nedir


ParoiSt - 2.12.2011 22:46:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Meleksin Güzel  ver 2 - AKOR
Emmaj 7 'ı bu şekilde basıyorum ben doğru sanırım
0
0
0
1
x
x


freezy_brs - 2.12.2011 22:42:30

sesiniz suyun akışı gibi... berrak... pürüzsüz...
başarılar... müzikle kalın :)


meLisa:) - 2.12.2011 22:36:11

Demolar - Hatırla sevgili
30 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde musica1987 yazmıştı:
valla ses rengi harika gitarda ufak tefek hatalar var ama akşam akşam vals yapasım geldi sayende emeğine sağlık:)
teşekkür ederim :) evet hatalarım var :) eksik biraz...
vals çok güzel yapın vallaha :)


meLisa:) - 2.12.2011 22:30:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Boş Yere  - AKOR
orjinaliyle birebir değil ama parçayı taşımış, tebrikler


as_ - 2.12.2011 22:29:43

02 Aralık 2011 Cuma tarihinde zaza1207 yazmıştı:
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde meLisa:) yazmıştı:
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde zaza1207 yazmıştı:
sesin çok güzel de söyleyeceğin şarkılar bunlar değil
teşekkür ederim..
evet dogru sarkı seçimimde yanlışlıklar var :)
rica ederim.. :)
:)


meLisa:) - 2.12.2011 22:27:42

Demolar - Hatırla sevgili
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
vokalde hatalar olsa da şarkıdaki duyguyu, neşeyi aktardığını düşünüyorum, güzel olmuş. iyi çalışmalar.
teşekkür ederim hissederek söylemeye calısıyorum herzaman sarkı söylemeyi çok seviyorum... :) hatalarıda çalışarak düzeltecegiz artık :)


meLisa:) - 2.12.2011 22:26:52

Demolar - Hatırla sevgili
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde rogueee yazmıştı:
eğlenceliii ;)
hehehe :)


meLisa:) - 2.12.2011 22:25:17

Demolar - Hatırla sevgili
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde tesadf yazmıştı:
harika bir parça dinledikçe eskiler aklıma geliyor. Sesinize sağlık.
evet dimi nekadar hoş bi parça çok seviyorum :)


meLisa:) - 2.12.2011 22:24:46

Sayfalar:  [4339]  [4340]  [4341]  [4342]  [4343]  [4344]  [4345]  [ 4346 ]  [4347]  [4348]  [4349]  [4350]  [4351]  [4352]  [4353] 

Anket
BlackSanchez soruyor:
Akustik Gitar Olarak Hangi Marka Önerirsiniz?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.