|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Avril Lavigne - What The Hell - TÜRKÇE ÇEVİRİ
berbat
97GiTaRiST97 - 2.12.2011 23:15:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Avril Lavigne - What The Hell - TÜRKÇE ÇEVİRİ
berbat
97GiTaRiST97 - 2.12.2011 23:15:45
|
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde meLisa:) yazmıştı: sesiniz suyun akışı gibi... berrak... pürüzsüz... başarılar... müzikle kalın :) vayyy cok tesekkur ederim bu yoruma
bariscapt - 2.12.2011 22:47:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bülent Birinci - Bal Rengi - AKOR
arkadasım arpeji ritmi nedir
ParoiSt - 2.12.2011 22:46:38
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Meleksin Güzel ver 2 - AKOR
Emmaj 7 'ı bu şekilde basıyorum ben doğru sanırım 0 0 0 1 x x
freezy_brs - 2.12.2011 22:42:30
|
sesiniz suyun akışı gibi... berrak... pürüzsüz... başarılar... müzikle kalın :)
meLisa:) - 2.12.2011 22:36:11
|
Demolar - Hatırla sevgili
30 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde musica1987 yazmıştı: valla ses rengi harika gitarda ufak tefek hatalar var ama akşam akşam vals yapasım geldi sayende emeğine sağlık:) teşekkür ederim :) evet hatalarım var :) eksik biraz... vals çok güzel yapın vallaha :)
meLisa:) - 2.12.2011 22:30:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Boş Yere - AKOR
orjinaliyle birebir değil ama parçayı taşımış, tebrikler
as_ - 2.12.2011 22:29:43
|
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde zaza1207 yazmıştı:
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde meLisa:) yazmıştı:
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde zaza1207 yazmıştı: sesin çok güzel de söyleyeceğin şarkılar bunlar değil teşekkür ederim.. evet dogru sarkı seçimimde yanlışlıklar var :) rica ederim.. :) :)
meLisa:) - 2.12.2011 22:27:42
|
Demolar - Hatırla sevgili
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde Erdi_256 yazmıştı: vokalde hatalar olsa da şarkıdaki duyguyu, neşeyi aktardığını düşünüyorum, güzel olmuş. iyi çalışmalar. teşekkür ederim hissederek söylemeye calısıyorum herzaman sarkı söylemeyi çok seviyorum... :) hatalarıda çalışarak düzeltecegiz artık :)
meLisa:) - 2.12.2011 22:26:52
|
Demolar - Hatırla sevgili
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde rogueee yazmıştı: eğlenceliii ;) hehehe :)
meLisa:) - 2.12.2011 22:25:17
|
Demolar - Hatırla sevgili
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde tesadf yazmıştı: harika bir parça dinledikçe eskiler aklıma geliyor. Sesinize sağlık. evet dimi nekadar hoş bi parça çok seviyorum :)
meLisa:) - 2.12.2011 22:24:46
|
|
|