Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4343]  [4344]  [4345]  [4346]  [4347]  [4348]  [4349]  [ 4350 ]  [4351]  [4352]  [4353]  [4354]  [4355]  [4356]  [4357] 
Anketler - Karadeniz Rock müziği yapan Marsis grubunu nasıl buluyorsunuz?
marsis candır :)


hakancengiz - 2.12.2011 12:19:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Bu Aşkın Katili Sensin  - AKOR
yanlış olmuş. amk benim yolladığım doğruydu yayınlamıyorlar :/
Fm ile başlayacak


ValenciaCg180 - 2.12.2011 11:37:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Yalnız Gittin  ver 2 - AKOR
temiz :)


hakancengiz - 2.12.2011 11:36:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Eskiden Olsa  - AKOR
Dm ne alaka orda :/


ValenciaCg180 - 2.12.2011 11:30:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Sana Affetmek Yakışır  - AKOR
nasıl bence berbat


buğra yiğit - 2.12.2011 11:04:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Kafile  ver 2 - AKOR
hakketen ritim nerde bea cicibebis doğru söylüyon ritim yok


buğra yiğit - 2.12.2011 10:58:09

02 Aralık 2011 Cuma tarihinde meLisa:) yazmıştı:
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde zaza1207 yazmıştı:
sesin çok güzel de söyleyeceğin şarkılar bunlar değil
teşekkür ederim..
evet dogru sarkı seçimimde yanlışlıklar var :)
rica ederim.. :)


zaza1207 - 2.12.2011 07:50:44

Demolar - Gül Deme
Ağzına yüreğine sağlıkk...


LeeRyan - 2.12.2011 01:41:35

Demolar - Gaziantep Yolunda
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde SaLMaN27 yazmıştı:
<span style="font-weight: bold;">Gayet başarılı ve &ccedil;ok g&uuml;zel emeğinize sağlık.</span>
Beğendiğine çok sevindim. Teşekkür ederim güzel yorumun için. Gaziantep' te yaşıyorsun sanırım. Senin beğenmen dahada çok mutlu etti beni ;)


LeeRyan - 2.12.2011 01:36:40

01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde zaza1207 yazmıştı:
sesin çok güzel de söyleyeceğin şarkılar bunlar değil
teşekkür ederim..
evet dogru sarkı seçimimde yanlışlıklar var :)


meLisa:) - 2.12.2011 01:14:55

Anketler - Çilekeş deyince aklınıza gelen şarkı?
hani arabada bi şarkı söyliyen adam var o geliyo..


baturman - 2.12.2011 00:15:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Yani (Ft. Fikret Tanış)  - AKOR
katletmiş parçayı yuhhhh


baturman - 2.12.2011 00:07:25

Sayfalar:  [4343]  [4344]  [4345]  [4346]  [4347]  [4348]  [4349]  [ 4350 ]  [4351]  [4352]  [4353]  [4354]  [4355]  [4356]  [4357] 

Anket
SerdarThomas soruyor:
Sizce En İyi Bağlamayı Hangisi Çalıyor ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.