Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4344]  [4345]  [4346]  [4347]  [4348]  [4349]  [4350]  [ 4351 ]  [4352]  [4353]  [4354]  [4355]  [4356]  [4357]  [4358] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Son Mektup  ver 5 - AKOR
çamur yok on numara !!! :)


Onur Sever - 2.12.2011 00:04:04

01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde musica1987 yazmıştı:
bu ses rengini bu şekilde harcamamalısın gitarını biraz daha geliştirip daha güzel kayıtlar alabilirsin
Aynı fikirdeyim
ben de katılıyorum :)


emrektunca - 1.12.2011 23:58:13

Demolar - Sana Affetmek Yakışır - Fettah Can
sesin güzel...ama caldıgın ritmin ölçüleri parçayla uyuşmuyor bazı yerlerde..senkronda hata var
başarılar...


emrektunca - 1.12.2011 23:55:03

Demolar - çareler çaresiz...
sesının rengi cok guzel dostum ,bazı yerlerde detone olmusun ama bikac denemeyle duzelir sanırım


bariscapt - 1.12.2011 23:24:29

solo cok yapay olmus,fazlasıyla amatorce yanı ritm gitara yakısmamıs pek bence


bariscapt - 1.12.2011 23:21:09

erdi harikasın herzamanki gibi dostum.....
vaktin olursa asagıdaki sarkıya vokal yapsana begenirsen tabiki.altyapıları bu siteye ekliyorum

http://soundcloud.com/bariscapt/bana-oyle-bakma-vokalsiz-altyapi


bariscapt - 1.12.2011 23:18:51

Demolar - Gaziantep Yolunda
<span style="font-weight: bold;">Gayet başarılı ve &ccedil;ok g&uuml;zel emeğinize sağlık.</span>


SaLMaN27 - 1.12.2011 23:07:12

01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde musica1987 yazmıştı:
bu ses rengini bu şekilde harcamamalısın gitarını biraz daha geliştirip daha güzel kayıtlar alabilirsin
Aynı fikirdeyim


Erdi_256 - 1.12.2011 22:53:22

sesin çok güzel de söyleyeceğin şarkılar bunlar değil


zaza1207 - 1.12.2011 22:49:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Hasret Gültekin - Dağlar Atamadım Sevdamı  - AKOR
Em ler E olunca sanki biraz daha güzel gibi


çılgınaşık - 1.12.2011 22:21:04

Demolar - Sorma Ne Haldeyim (Zeki Müren) - Çağdaş BOY
slm çağdaş çok güzel söylemissin tebrikler bu parçanın ritimi ve arpejini paylaşabilirsen sevinirim teşekürler...


Bora_Özmutlu - 1.12.2011 22:16:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters  - TAB
30 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde frukofaruk yazmıştı:
oha oha sakin ol şampiyon !

basit diyenler : siz gidin biraz mi-mi-fa-sol-sol-la-si-re-do-do-re... varya Beethoven'ın 9.Senfoni.gidin ona çalışın kendini gitar master zanneden amatörler !!!
Basit şarkı zor geliyorsa senin amatörlüğündür.


The Dark Guitar - 1.12.2011 22:07:35

Sayfalar:  [4344]  [4345]  [4346]  [4347]  [4348]  [4349]  [4350]  [ 4351 ]  [4352]  [4353]  [4354]  [4355]  [4356]  [4357]  [4358] 

Anket
prof.gitarist soruyor:
Sizce Hangisi ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.