|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Son Mektup ver 5 - AKOR
çamur yok on numara !!! :)
Onur Sever - 2.12.2011 00:04:04
|
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde musica1987 yazmıştı: bu ses rengini bu şekilde harcamamalısın gitarını biraz daha geliştirip daha güzel kayıtlar alabilirsin Aynı fikirdeyim ben de katılıyorum :)
emrektunca - 1.12.2011 23:58:13
|
Demolar - Sana Affetmek Yakışır - Fettah Can
sesin güzel...ama caldıgın ritmin ölçüleri parçayla uyuşmuyor bazı yerlerde..senkronda hata var başarılar...
emrektunca - 1.12.2011 23:55:03
|
Demolar - çareler çaresiz...
sesının rengi cok guzel dostum ,bazı yerlerde detone olmusun ama bikac denemeyle duzelir sanırım
bariscapt - 1.12.2011 23:24:29
|
|
solo cok yapay olmus,fazlasıyla amatorce yanı ritm gitara yakısmamıs pek bence
bariscapt - 1.12.2011 23:21:09
|
erdi harikasın herzamanki gibi dostum..... vaktin olursa asagıdaki sarkıya vokal yapsana begenirsen tabiki.altyapıları bu siteye ekliyorum
http://soundcloud.com/bariscapt/bana-oyle-bakma-vokalsiz-altyapi
bariscapt - 1.12.2011 23:18:51
|
Demolar - Gaziantep Yolunda
<span style="font-weight: bold;">Gayet başarılı ve çok güzel emeğinize sağlık.</span>
SaLMaN27 - 1.12.2011 23:07:12
|
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde musica1987 yazmıştı: bu ses rengini bu şekilde harcamamalısın gitarını biraz daha geliştirip daha güzel kayıtlar alabilirsin Aynı fikirdeyim
Erdi_256 - 1.12.2011 22:53:22
|
|
sesin çok güzel de söyleyeceğin şarkılar bunlar değil
zaza1207 - 1.12.2011 22:49:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Hasret Gültekin - Dağlar Atamadım Sevdamı - AKOR
Em ler E olunca sanki biraz daha güzel gibi
çılgınaşık - 1.12.2011 22:21:04
|
Demolar - Sorma Ne Haldeyim (Zeki Müren) - Çağdaş BOY
slm çağdaş çok güzel söylemissin tebrikler bu parçanın ritimi ve arpejini paylaşabilirsen sevinirim teşekürler...
Bora_Özmutlu - 1.12.2011 22:16:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters - TAB
30 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde frukofaruk yazmıştı: oha oha sakin ol şampiyon !
basit diyenler : siz gidin biraz mi-mi-fa-sol-sol-la-si-re-do-do-re... varya Beethoven'ın 9.Senfoni.gidin ona çalışın kendini gitar master zanneden amatörler !!! Basit şarkı zor geliyorsa senin amatörlüğündür.
The Dark Guitar - 1.12.2011 22:07:35
|
|
|