Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4351]  [4352]  [4353]  [4354]  [4355]  [4356]  [4357]  [ 4358 ]  [4359]  [4360]  [4361]  [4362]  [4363]  [4364]  [4365] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Mazhar Fuat Özkan (MFÖ) - Hep Yaşın 19  - AKOR
30 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde gammel yazmıştı:
30 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde gammel yazmıştı:
A Y YAY
Ayrıca
c D G-D
Senden başka yok bildiğim yol

Em G Olucak
D G B/
Korkmadan deriz gururluyuz


DE Olucak :)


gammel - 30.11.2011 14:57:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Mazhar Fuat Özkan (MFÖ) - Hep Yaşın 19  - AKOR
30 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde gammel yazmıştı:
A Y YAY
Ayrıca
c D G-D
Senden başka yok bildiğim yol

Em G Olucak


gammel - 30.11.2011 14:56:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Mazhar Fuat Özkan (MFÖ) - Hep Yaşın 19  - AKOR
A Y YAY


gammel - 30.11.2011 14:54:59

benim bunları indidme gibi bir şansım var mı?????


vampır_cansu - 30.11.2011 14:54:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Nick Jonas - Introducing Me  - AKOR
tebrikler çok iyi :)


berkergl - 30.11.2011 14:40:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı  ver 2 - TAB
güzel çıkarmışsın hocam emeğine sağlık,aynı zamanda tablara güzel dökmüşsün gam olarak.


clawley - 30.11.2011 14:38:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Sil Baştan  ver 2 - TAB
06 Şubat 2010 Cumartesi tarihinde Ozannn_18ist yazmıştı:
arkadaşlar ilk kısmı yaptktan sonra beklememk için şöyle yapabilir miyiz?
---------------------------------------------
-------------0------------------------0-------0----
-----------------0------------------------0--------
--------2----------2s3s2----------2----------------
----2----------------------------------------
---------------------------------------------
fazla yakısşmıyoo gıbı yanlız
üç kısımda 2 bolumnde kucuk bı nota degısklıgı bısler yapabılır gbı


kürşad17 - 30.11.2011 14:36:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Mazhar Fuat Özkan (MFÖ) - Hep Yaşın 19  - AKOR
Ritmi ne acaba bunun AY AAY ?


HeyArnold - 30.11.2011 14:23:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Ayşe Özyılmazel - Sabıkalı  ver 2 - AKOR
şarkının solo yani sözleri fa notasından başlıyor gelirisi kulağa kalmış kolay gelsin:))


avaram - 30.11.2011 13:03:47

Demolar - gökçe - tuttu fırlattı ("meltem gibi " ile düet)
30 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde yaşasın gençlik yazmıştı:
bence gayet güzel söylemişsiniz ağzınıza sağlık
teşekkürler kardeşim..


karanlikdusler - 30.11.2011 12:45:32

Demolar - gökçe - tuttu fırlattı ("meltem gibi " ile düet)
bence gayet güzel söylemişsiniz ağzınıza sağlık


yaşasın gençlik - 30.11.2011 12:41:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Tek Başına Dans  ver 3 - AKOR
BENCE ÇOK GÜZEL B YERİNE BM OLACAK DENEDİM


buğra yiğit - 30.11.2011 10:54:01

Sayfalar:  [4351]  [4352]  [4353]  [4354]  [4355]  [4356]  [4357]  [ 4358 ]  [4359]  [4360]  [4361]  [4362]  [4363]  [4364]  [4365] 

Anket
gitarseverler soruyor:
Gitardan Sonra Çalmak İstediğiniz Müzik Aleti Hangisi?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.