Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4356]  [4357]  [4358]  [4359]  [4360]  [4361]  [4362]  [ 4363 ]  [4364]  [4365]  [4366]  [4367]  [4368]  [4369]  [4370] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Çöpçüler  ver 2 - TAB
yanlış yok hatta fazlası bile var :) 3-5 ve 1-3 çıkatırsanız gayette doğru oluyor


qukay - 29.11.2011 14:42:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Mazhar Alanson - Sarı Laleler  ver 2 - AKOR
hahha aboneyim abone adlı parça da üstüne bağlanabilir


laylaylaa - 29.11.2011 14:02:49

Demolar - alex-aşk senin adın
gitarın sesi ön planda kalmış diyebilirim,patlamış daha çok gitar sesi...
sesin güzel daha iyisini yapabilirsin benim görüşüm....başarılar dilerim..


emrektunca - 29.11.2011 13:44:48

Tebası yok kral baykuşun


ergenhamsi - 29.11.2011 13:32:25

eline ağzına sağlık dostum başarılarının devamını dilerim..


karanlikdusler - 29.11.2011 12:29:51

28 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde plectrum yazmıştı:
Harun Tekin'e yakın gibi geldi sesin, mor ve ötesi söylemeyi deneyebilir misin ?
mvö kayıtlarımda var yakında paylaşırım


robhalford - 29.11.2011 11:25:31

28 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde MusicalParadoX yazmıştı:
sesin güzel fakat gitarla pek uyuşmamış 1 ton daha ince girmen gerek gitarla uyum içinde olabilmen için tabi bu benim nacizane görüşüm yoksa böyle de gayet güzel :D başarılar dilerim..
teşekkkürler hasta olduğum için ince girmek istemedim :)


Melis Könesu - 29.11.2011 10:08:23

Anketler - En Sevdiğiniz Sanatçı Kimdir?
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde imhACI yazmıştı:
bu soruyu yazan ya müzikten ya da türkçeden anlamıyo. gruplar sanatçı değildir adı üstünde grup sanatçı-müzisyen topluluğu.
en sevdigim sanatçı metalica :D


metal-ist - 29.11.2011 01:08:43

Anketler - Rammsteinin hangi şarkısı??
ohne dich ve buck dich de olmalıydı sıklarda


metal-ist - 29.11.2011 01:07:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Sevda Çiçeği  - TAB
girişte çalınan iki sıfırdan ilki pull off olarak çalınacak...


chetobella - 29.11.2011 00:32:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Meleklerin Sözü Var  - GP5
nerden indiriyoruz ya bulamadım


streetdevil - 29.11.2011 00:06:41

Demolar - sigaramın dumanına sarsam
başarılı bir çalışma olmuş elinize sağlık .. vokal yapmak istiyorum bu parçaya alabilir miyim sakıncası yoksa??


karanlikdusler - 28.11.2011 23:19:35

Sayfalar:  [4356]  [4357]  [4358]  [4359]  [4360]  [4361]  [4362]  [ 4363 ]  [4364]  [4365]  [4366]  [4367]  [4368]  [4369]  [4370] 

Anket
serhatgnay soruyor:
En Sevdiğiniz Erkek Yabancı Şarkıcı?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.