|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Çöpçüler ver 2 - TAB
yanlış yok hatta fazlası bile var :) 3-5 ve 1-3 çıkatırsanız gayette doğru oluyor
qukay - 29.11.2011 14:42:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mazhar Alanson - Sarı Laleler ver 2 - AKOR
hahha aboneyim abone adlı parça da üstüne bağlanabilir
laylaylaa - 29.11.2011 14:02:49
|
Demolar - alex-aşk senin adın
gitarın sesi ön planda kalmış diyebilirim,patlamış daha çok gitar sesi... sesin güzel daha iyisini yapabilirsin benim görüşüm....başarılar dilerim..
emrektunca - 29.11.2011 13:44:48
|
|
Tebası yok kral baykuşun
ergenhamsi - 29.11.2011 13:32:25
|
|
eline ağzına sağlık dostum başarılarının devamını dilerim..
karanlikdusler - 29.11.2011 12:29:51
|
28 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde plectrum yazmıştı: Harun Tekin'e yakın gibi geldi sesin, mor ve ötesi söylemeyi deneyebilir misin ? mvö kayıtlarımda var yakında paylaşırım
robhalford - 29.11.2011 11:25:31
|
28 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde MusicalParadoX yazmıştı: sesin güzel fakat gitarla pek uyuşmamış 1 ton daha ince girmen gerek gitarla uyum içinde olabilmen için tabi bu benim nacizane görüşüm yoksa böyle de gayet güzel :D başarılar dilerim.. teşekkkürler hasta olduğum için ince girmek istemedim :)
Melis Könesu - 29.11.2011 10:08:23
|
Anketler - En Sevdiğiniz Sanatçı Kimdir?
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde imhACI yazmıştı: bu soruyu yazan ya müzikten ya da türkçeden anlamıyo. gruplar sanatçı değildir adı üstünde grup sanatçı-müzisyen topluluğu. en sevdigim sanatçı metalica :D
metal-ist - 29.11.2011 01:08:43
|
Anketler - Rammsteinin hangi şarkısı??
ohne dich ve buck dich de olmalıydı sıklarda
metal-ist - 29.11.2011 01:07:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Sevda Çiçeği - TAB
girişte çalınan iki sıfırdan ilki pull off olarak çalınacak...
chetobella - 29.11.2011 00:32:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Meleklerin Sözü Var - GP5
nerden indiriyoruz ya bulamadım
streetdevil - 29.11.2011 00:06:41
|
Demolar - sigaramın dumanına sarsam
başarılı bir çalışma olmuş elinize sağlık .. vokal yapmak istiyorum bu parçaya alabilir miyim sakıncası yoksa??
karanlikdusler - 28.11.2011 23:19:35
|
|
|