|
|
Demolar - Seni Seviyorum ( Bora ÖZtoprak) Nihat Kalem
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde kxl9mm yazmıştı: kardes nutkum tutuldu, mükemmel olmuş. ses kalitesine koygeç, bu haliyle bile on numara. ritm de güzel, ses ayrı bi güzel dinlemeye doyamadım ha :) çok beğendim başarılar =)
aşk_melegi - 27.11.2011 23:25:16
|
Demolar - Seni Seviyorum ( Bora ÖZtoprak) Nihat Kalem
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde kxl9mm yazmıştı: kardes nutkum tutuldu, mükemmel olmuş. ses kalitesine koygeç, bu haliyle bile on numara. ritm de güzel, ses ayrı bi güzel dinlemeye doyamadım ha :) çok beğendim başarılar =)
aşk_melegi - 27.11.2011 23:25:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Bir Melek Vardı ver 2 - AKOR
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde RockerProGuitar yazmıştı: Buda çok güzel olmuşta, şunu buldum http://www.youtube.com/watch?v=wSfyl82nca4&feature=related burdaki akorları cıkarabilirmisin . Senin kilerde tam olmusta bunu yapabilrmisin Şarkıyı al Em'ye transpoze et, aynı akorların transpozesi zaten. Bm => Em Em => Am D => G C => F Am => Dm C#dim => F#dim
Dogukan_gs - 27.11.2011 23:15:20
|
|
İİİİSSSYAAAAAAAANNNNNNN ora biraz garip olmuş :)
123KaRaKaYa123 - 27.11.2011 23:13:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Eylem - Hayat Devam Eder ver 2 - AKOR
http://www.akormerkezi.com/eylem-hayat-devam-eder_demo-djfp.html bu akorla siteye eklemiş olduğum demo
by_CEA - 27.11.2011 23:13:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Sarıkabadayı - Pas - TAB
komoçotoko harikasın her yerde senin kiler var çok teşekkürler
metolika - 27.11.2011 22:44:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Gel Benimle ver 5 - AKOR
10 numara...çok başarılı....
ozn - 27.11.2011 22:42:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Cezayir Menekşesi ver 2 - AKOR
10 numara.....
ozn - 27.11.2011 22:29:25
|
Demolar - İßrahim-İmkansız Aşk
27 Kasım 2011 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı: ibo ses rengin cok yakısmıs bu sarkıya,gercekten begendim,gitarda guzel olmus tebrikler kardeş. Teşekkür ederim barış abi beğenmene sevindim.
quitar_ibrahim - 27.11.2011 21:56:22
|
Anketler - Tab'dan çalan gitar özentilerinin gitar ömrü ne kadardır?
tab çalmak kötü bişe değil ve daha hızlı öğreniyorsun
alimedi - 27.11.2011 21:08:38
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yalan - TAB
10 Ocak 2011 Pazartesi tarihinde metalboi yazmıştı:
07 Ocak 2011 Cuma tarihinde -etten yuva- yazmıştı: şu 9 un falan üstündek 9^ işaret ne anlama geliyor teli yukarı cekiosn sesi uzatıosn. adını unuttum teknigin. aşağa yukarı çeksem fark eder mi?
zDumanForEverz - 27.11.2011 20:53:20
|
Anketler - Sizce en iyi akustik gitar markası hangisi?
ben bu listede Cort diyorum. Elektro da fender washburn. klasikte ibanez. ama özellikle elektro akustikte Cort abicim hele bide Fishman eqsu olsun.
metal-ist - 27.11.2011 20:44:37
|
|
|