Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4362]  [4363]  [4364]  [4365]  [4366]  [4367]  [4368]  [ 4369 ]  [4370]  [4371]  [4372]  [4373]  [4374]  [4375]  [4376] 
Demolar - Seni Seviyorum ( Bora ÖZtoprak) Nihat Kalem
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde kxl9mm yazmıştı:
kardes nutkum tutuldu, mükemmel olmuş. ses kalitesine koygeç, bu haliyle bile on numara. ritm de güzel, ses ayrı bi güzel dinlemeye doyamadım ha :)
çok beğendim başarılar =)


aşk_melegi - 27.11.2011 23:25:16

Demolar - Seni Seviyorum ( Bora ÖZtoprak) Nihat Kalem
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde kxl9mm yazmıştı:
kardes nutkum tutuldu, mükemmel olmuş. ses kalitesine koygeç, bu haliyle bile on numara. ritm de güzel, ses ayrı bi güzel dinlemeye doyamadım ha :)
çok beğendim başarılar =)


aşk_melegi - 27.11.2011 23:25:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Bir Melek Vardı  ver 2 - AKOR
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde RockerProGuitar yazmıştı:
Buda çok güzel olmuşta, şunu buldum http://www.youtube.com/watch?v=wSfyl82nca4&feature=related burdaki akorları cıkarabilirmisin . Senin kilerde tam olmusta bunu yapabilrmisin
Şarkıyı al Em'ye transpoze et, aynı akorların transpozesi zaten.
Bm => Em
Em => Am
D => G
C => F
Am => Dm
C#dim => F#dim


Dogukan_gs - 27.11.2011 23:15:20

İİİİSSSYAAAAAAAANNNNNNN ora biraz garip olmuş :)


123KaRaKaYa123 - 27.11.2011 23:13:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Eylem - Hayat Devam Eder  ver 2 - AKOR
http://www.akormerkezi.com/eylem-hayat-devam-eder_demo-djfp.html
bu akorla siteye eklemiş olduğum demo


by_CEA - 27.11.2011 23:13:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Sarıkabadayı - Pas  - TAB
komoçotoko harikasın her yerde senin kiler var
çok teşekkürler


metolika - 27.11.2011 22:44:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Gel Benimle  ver 5 - AKOR
10 numara...çok başarılı....


ozn - 27.11.2011 22:42:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Cezayir Menekşesi  ver 2 - AKOR
10 numara.....


ozn - 27.11.2011 22:29:25

Demolar - İßrahim-İmkansız Aşk
27 Kasım 2011 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı:
ibo ses rengin cok yakısmıs bu sarkıya,gercekten begendim,gitarda guzel olmus tebrikler kardeş.
Teşekkür ederim barış abi beğenmene sevindim.


quitar_ibrahim - 27.11.2011 21:56:22

Anketler - Tab'dan çalan gitar özentilerinin gitar ömrü ne kadardır?
tab çalmak kötü bişe değil ve daha hızlı öğreniyorsun


alimedi - 27.11.2011 21:08:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yalan  - TAB
10 Ocak 2011 Pazartesi tarihinde metalboi yazmıştı:
07 Ocak 2011 Cuma tarihinde -etten yuva- yazmıştı:
şu 9 un falan üstündek 9^ işaret ne anlama geliyor
teli yukarı cekiosn sesi uzatıosn. adını unuttum teknigin.
aşağa yukarı çeksem fark eder mi?


zDumanForEverz - 27.11.2011 20:53:20

Anketler - Sizce en iyi akustik gitar markası hangisi?
ben bu listede Cort diyorum. Elektro da fender washburn. klasikte ibanez.
ama özellikle elektro akustikte Cort abicim hele bide Fishman eqsu olsun.


metal-ist - 27.11.2011 20:44:37

Sayfalar:  [4362]  [4363]  [4364]  [4365]  [4366]  [4367]  [4368]  [ 4369 ]  [4370]  [4371]  [4372]  [4373]  [4374]  [4375]  [4376] 

Anket
metalcideli soruyor:
Hayko nun ilk albümü mü, ikinci mi?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.