Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4366]  [4367]  [4368]  [4369]  [4370]  [4371]  [4372]  [ 4373 ]  [4374]  [4375]  [4376]  [4377]  [4378]  [4379]  [4380] 
27 Kasım 2011 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı:
sesin insanı alıyor götürüyor be Eray......
eyvallah abim çok sagolasın ne mutluuuu :)


eraytalay - 27.11.2011 13:09:02

sesin insanı alıyor götürüyor be Eray......


bariscapt - 27.11.2011 13:00:00

Demolar - İßrahim-İmkansız Aşk
ibo ses rengin cok yakısmıs bu sarkıya,gercekten begendim,gitarda guzel olmus tebrikler kardeş.


bariscapt - 27.11.2011 12:58:17

27 Kasım 2011 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı:
ritm düzensiz,bir hızlanıyor bi yavaşlıyor ,ayrıca vokalde ritme gore uygun degil ,bence tekrar dene
tekrar çekicem ilk deneyişlerim (:


NickLessGuitar - 27.11.2011 12:49:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Müzeyyen Senar - Duydum Ki Unutmuşsun  - TAB
14 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde ceren_g.türkmen yazmıştı:
1 - 11 yanlış anlaşılıyo kardeş orası 1-1-1 olucak (:
helalll
<pre style="color: black; font-family: courier new;">&nbsp;</pre>


atee - 27.11.2011 12:49:10

ritm düzensiz,bir hızlanıyor bi yavaşlıyor ,ayrıca vokalde ritme gore uygun degil ,bence tekrar dene


bariscapt - 27.11.2011 12:44:32

27 Kasım 2011 Pazar tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
şarkının içine biraz daha girsen biraz daha ruh katsan daha güzel olacağına inanıyorum iyi günler.
teşekkürler


NickLessGuitar - 27.11.2011 12:27:52

şarkının içine biraz daha girsen biraz daha ruh katsan daha güzel olacağına inanıyorum iyi günler.


Li Paris Man - 27.11.2011 12:26:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Ankara  - AKOR
ha bi de arpej : pima-aimi = 5-3-2-3-1-3-2-3


Dumanyak' - 27.11.2011 12:22:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Ankara  - AKOR
ritim : AxYYxY A:aşşağı - Y: Yukarı - X: kapat


Dumanyak' - 27.11.2011 12:21:38

Demolar - MelteMgibi - Anlasana
perfect.


DaNTeRtaN - 27.11.2011 12:20:05

Demolar - Seni Seviyorum ( Bora ÖZtoprak) Nihat Kalem
Çok teşekkür ederim arkadaşlar valla keyfim yerine geldi okuyunca bunları :)


by_chawush - 27.11.2011 12:02:47

Sayfalar:  [4366]  [4367]  [4368]  [4369]  [4370]  [4371]  [4372]  [ 4373 ]  [4374]  [4375]  [4376]  [4377]  [4378]  [4379]  [4380] 

Anket
kartalius soruyor:
Emre Aydın'ın yaptığı müzik hakkında ne düşünüyorsunuz?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.