|
|
27 Kasım 2011 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı: sesin insanı alıyor götürüyor be Eray...... eyvallah abim çok sagolasın ne mutluuuu :)
eraytalay - 27.11.2011 13:09:02
|
|
sesin insanı alıyor götürüyor be Eray......
bariscapt - 27.11.2011 13:00:00
|
Demolar - İßrahim-İmkansız Aşk
ibo ses rengin cok yakısmıs bu sarkıya,gercekten begendim,gitarda guzel olmus tebrikler kardeş.
bariscapt - 27.11.2011 12:58:17
|
27 Kasım 2011 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı: ritm düzensiz,bir hızlanıyor bi yavaşlıyor ,ayrıca vokalde ritme gore uygun degil ,bence tekrar dene tekrar çekicem ilk deneyişlerim (:
NickLessGuitar - 27.11.2011 12:49:51
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Müzeyyen Senar - Duydum Ki Unutmuşsun - TAB
14 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde ceren_g.türkmen yazmıştı: 1 - 11 yanlış anlaşılıyo kardeş orası 1-1-1 olucak (:
helalll <pre style="color: black; font-family: courier new;"> </pre>
atee - 27.11.2011 12:49:10
|
|
ritm düzensiz,bir hızlanıyor bi yavaşlıyor ,ayrıca vokalde ritme gore uygun degil ,bence tekrar dene
bariscapt - 27.11.2011 12:44:32
|
27 Kasım 2011 Pazar tarihinde Li Paris Man yazmıştı: şarkının içine biraz daha girsen biraz daha ruh katsan daha güzel olacağına inanıyorum iyi günler. teşekkürler
NickLessGuitar - 27.11.2011 12:27:52
|
|
şarkının içine biraz daha girsen biraz daha ruh katsan daha güzel olacağına inanıyorum iyi günler.
Li Paris Man - 27.11.2011 12:26:26
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Ankara - AKOR
ha bi de arpej : pima-aimi = 5-3-2-3-1-3-2-3
Dumanyak' - 27.11.2011 12:22:56
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Ankara - AKOR
ritim : AxYYxY A:aşşağı - Y: Yukarı - X: kapat
Dumanyak' - 27.11.2011 12:21:38
|
Demolar - MelteMgibi - Anlasana
perfect.
DaNTeRtaN - 27.11.2011 12:20:05
|
Demolar - Seni Seviyorum ( Bora ÖZtoprak) Nihat Kalem
Çok teşekkür ederim arkadaşlar valla keyfim yerine geldi okuyunca bunları :)
by_chawush - 27.11.2011 12:02:47
|
|
|