|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun ver 3 - TAB
güzel olmuşş ellerine sağlık zDumanForEverz
zDumanForEverz - 26.11.2011 13:38:36
|
Demolar - pinhani - yitirmeden (cover)
23 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde 2000 yazmıştı: Bu müzik kaç kaçlık ritim :):)
kap akninhaninin caldigi mi benim caldigim mi :)
izzy_44 - 26.11.2011 13:02:53
|
Em D Bazen Senli Düşler Kurdum, Öyle Bağlandım C Bm Bazen Zincir Oldun Ayaklarıma Dolandın Em D Bazen Yara Açar Bazen Solar Geçer C D C Bm Olan Olur Biten Biter Hayat Devam Eder
_____________NAKARAT________________
Em D Şimdi Bu Tümsekli Yolun Çukurundayım C Bm Ben Tırmandıkça Geride Kalır Güller Em D Karşılaşırsak Sor Ki Pişman Mıyım C D C Bm Olan Olur, Biten Biter Hayat devam Eder.
_____________________________________ Em D Bazen Gözün Görmez, Kulaklarınla Duymazsın C Bm En Başta, En Sonda, Yarı Yolda Anlarsın Em D Kimler Gelir Kalır, Kimler Gelir Geçer C D C Bm Olan Olur, Biten Biter; Hayat Devam Eder
NAKARAT
Hazırlayan : by_CEA
by_CEA - 26.11.2011 12:45:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - Gündüz Yüzlü Kız - AKOR
Güzel teşekkürler.
Alone.Dark - 26.11.2011 12:38:13
|
Demolar - Seni Seviyorum ( Bora ÖZtoprak) Nihat Kalem
dehşet verici güzel olmuş dostum ;)
eraytalay - 26.11.2011 12:37:55
|
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde musica1987 yazmıştı: harika şarkı harika yorum tebrikler çok sağol dostum
eraytalay - 26.11.2011 12:30:49
|
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: gayet güzel olmuş tebrikler... müzikle kal.... çok tesekkur ederim emrecim
eraytalay - 26.11.2011 12:29:41
|
|
harika şarkı harika yorum tebrikler
musica1987 - 26.11.2011 12:18:50
|
Gm G# Beni Bozguna Uğratıp Gittiğin Günden Beri Gm G# Nefretim Kabardı Yüreğimde Gizlice Cm Gm Taşıyamam Bu Hıncı Söylemeden Sessizce G# Gm Vurmalıyım Herşeyi Yüzüne Tüm Gücümle
____________NAKARAT_______________
Şimdi Gm G# Gel Al Anılarını Benden Fm Gm Durdukça Acı Veriyor G# Gel Al Resimlerini Benden Fm Gm Gördükçe İçim Eriyor
_____________________________________
Gm G# Beni Bozguna Uğratıp Gittiğin Günden Beri Gm G# Nefretim Kabardı Yüreğimde Gizlice Cm Gm Taşıyamam Bu Hıncı Söylemeden Sessizce G# Gm Vurmalıyım Herşeyi Yüzüne Tüm Gücümle
NAKARAT
Cm Gm Gittiğin Gibi Gel Ne Olur Sessizce Görünmeden G# Gm Ne Kadar Acın Varsa Al Git Yavaş Yavaş Dökmeden
NAKARAT
Hazırlayan: by_CEA
by_CEA - 26.11.2011 11:59:28
|
Demolar - Taner - Mevsimler Geçerken (Cover)
18 Kasım 2011 Cuma tarihinde aybisko12 yazmıştı: mükemmel tebrikler gerçekten teşekkür ederim :)
rockçı-gitarist - 26.11.2011 11:18:56
|
Demolar - kumdan kaleler- sanadair
A:Kötü B:Eksik C:Berbat D:Hepsi İse şıklar Ben D hepsi diyorum Olmamış kardeş gitarı çalıp şarkını söylerken kimi düşünüyordun İlyas salman'ı falan mı ? Müzik nedir ? enstürümanlarla yada kendi gırtlağından çıkaracağın seslerle insanların duygulanım durumlarını ve o an ki ruh frekansını yakalayıp içine çekemiyorsan istersen saniyede 10 akor geçerek ses oktavın cem adrianı 3 e katlayıp 5 le çarpsın yaptığın şeyin sanatsal bir değeri olmaz. Önce kayıt teknolojilerini araştır ? İnsan kulağının algıladığı ses frekanslarını en iyi şekilde kayıt edip dinlete bilme ve en önemlisi efektlendirerek ortaya dinleyicinin Waow ? Diyeceği sesler yarat inşa et sözler yaz vs.. 3-5 gitar akoru basıp mfö şarkıları söylemekle bu iş olmaz. Söylersin söylediğin yerde kalırsın olan bu olur.
Ufuk/\/\ufuk - 26.11.2011 10:23:11
|
Demolar - Seni Seviyorum ( Bora ÖZtoprak) Nihat Kalem
kardes nutkum tutuldu, mükemmel olmuş. ses kalitesine koygeç, bu haliyle bile on numara. ritm de güzel, ses ayrı bi güzel dinlemeye doyamadım ha :)
kxl9mm - 26.11.2011 02:44:19
|
|
|