Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4375]  [4376]  [4377]  [4378]  [4379]  [4380]  [4381]  [ 4382 ]  [4383]  [4384]  [4385]  [4386]  [4387]  [4388]  [4389] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Bertuğ Cemil - Yağmur  ver 5 - AKOR
süper bi çalısma


emercan55 - 25.11.2011 21:20:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  - AKOR
süpeeeer çaldım kalakaldılar çok sağolun :))


LovePrincess07 - 25.11.2011 21:19:36

Anketler - Hangi Solist Daha İyi?
1.Bunlar arasında Manowar ve Opeth'in solistleride olmalıydı.
2.Böyle bir ankette seçim yapmak imkansız!


exyq - 25.11.2011 21:02:31

Anketler - Sizce Bir Rock Grubunda En Çok Kim Arkada Kalıyor?
Bass gitara düşük kayıt yapıldığından dolayı bass gitarın varlığını farkedenler çok az olur.Solist en önde,bateri ve solo gitar solistin arkasında,ritim ortada,bass ,ise en arkada kayıt yapılır.


exyq - 25.11.2011 20:59:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Ayrılık Şarkısı  ver 6 - AKOR
Emeğine saygı duyuyorum. kendi görüşümü belirtiyorum. nakarat kısmında aşağıdaki gibi olması gerektiğini düşünüyorum.

G Am D
Şarkılar bir çığlığa sığınmaksa şimdi
G Am D
Sevmesem öyle kolay çekip gitmek


afok - 25.11.2011 20:42:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Ümit Sayın - Gönül Yareler İçinde  ver 2 - AKOR
08 Nisan 2011 Cuma tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
Am Em
Yüzüm, ellerim siliniyor aşkım
F Em
Sabrım tükeniyor
Am Em
Ben diye bir şey sen diye sevda
F Em
Canım kalmıyor.


F ler D olacak düzeltmeyi unutmuşum
Dostum emeğine sağlık. Fakat nakarat kısmında d7 ya da B7 kullanılırsa daha uygun olur diye düşünüyorum. Saygılar.


BurakKus - 25.11.2011 20:18:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Günaydın  ver 4 - AKOR
D değil Bm
Sarılıp ağlamayı da

diğer kısımlarda bir sorun göremedim.eline sağlık


caceislifee - 25.11.2011 20:17:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - Olsun  - TAB
dogru degıl kardesım bu eksık


hayalet55 - 25.11.2011 19:16:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Ara Ara  ver 2 - AKOR
arkdaşlar akorları birebir cıkarttım cma7da basablirsin c7 yerie kardşeim:)


keyifcii - 25.11.2011 19:15:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - Olsun  ver 2 - TAB
arkadas bu nedır ya


hayalet55 - 25.11.2011 19:15:13

Demolar - Pembe Mezarlık ( Model ) - Çağdaş BOY
Tebrikler güzel olmuş.. :)


Beşiktaşlı. - 25.11.2011 19:06:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Bir Melek Vardı  ver 2 - AKOR
Buda çok güzel olmuşta, şunu buldum http://www.youtube.com/watch?v=wSfyl82nca4&feature=related burdaki akorları cıkarabilirmisin . Senin kilerde tam olmusta bunu yapabilrmisin


RockerProGuitar - 25.11.2011 17:20:39

Sayfalar:  [4375]  [4376]  [4377]  [4378]  [4379]  [4380]  [4381]  [ 4382 ]  [4383]  [4384]  [4385]  [4386]  [4387]  [4388]  [4389] 

Anket
slayerscream soruyor:
sizce en iyi gitarist hangisidir?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.