Anketler - Sizce Bir Rock Grubunda En Çok Kim Arkada Kalıyor?
Bass gitara düşük kayıt yapıldığından dolayı bass gitarın varlığını farkedenler çok az olur.Solist en önde,bateri ve solo gitar solistin arkasında,ritim ortada,bass ,ise en arkada kayıt yapılır.
Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Ayrılık Şarkısı ver 6 - AKOR
Emeğine saygı duyuyorum. kendi görüşümü belirtiyorum. nakarat kısmında aşağıdaki gibi olması gerektiğini düşünüyorum.
G Am D Şarkılar bir çığlığa sığınmaksa şimdi G Am D Sevmesem öyle kolay çekip gitmek
08 Nisan 2011 Cuma tarihinde Erdi_256 yazmıştı: Am Em Yüzüm, ellerim siliniyor aşkım F Em Sabrım tükeniyor Am Em Ben diye bir şey sen diye sevda F Em Canım kalmıyor.
F ler D olacak düzeltmeyi unutmuşum
Dostum emeğine sağlık. Fakat nakarat kısmında d7 ya da B7 kullanılırsa daha uygun olur diye düşünüyorum. Saygılar.
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Bir Melek Vardı ver 2 - AKOR
Buda çok güzel olmuşta, şunu buldum http://www.youtube.com/watch?v=wSfyl82nca4&feature=related burdaki akorları cıkarabilirmisin . Senin kilerde tam olmusta bunu yapabilrmisin