26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: bence de biraz hızlı olmuş 1.5 ton geriye çeksen tiz olarak da söyleyebilirsin sanırım... başarılar dilerim...
tiz olarak çok detone oluyorum (: teşekkür ederim yorum için
Demolar - Ferhat Gocer - Biri Bana Gelsin
güzel olmuş tek diyecegim tek gitarla cok kuru oluyor bu parça bi de solo olsa kulağa daha güzel gelecek... müzikle kal ;)
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde Atom_Karınca_ yazmıştı: diğer versiyonları da dahil berbat emeğe saygı ama Allah var bişeye benzememiş doğrusu kendiniz çıkarın derim