Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4368]  [4369]  [4370]  [4371]  [4372]  [4373]  [4374]  [ 4375 ]  [4376]  [4377]  [4378]  [4379]  [4380]  [4381]  [4382] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - Duruyor Zaman  - AKOR
şu giriş yerini çalışını biriniz anlatırsanız çok iyi olur hiç anlamıyorum o rakamları


TRikimaru - 27.11.2011 01:05:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  ver 2 - AKOR
solosu lazım sevgili abilerim konserımız var :)


albaynecmi - 26.11.2011 23:48:23

Demolar - Üç Ayaklı Sandalyem
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
bence de biraz hızlı olmuş 1.5 ton geriye çeksen tiz olarak da söyleyebilirsin sanırım...
başarılar dilerim...
tiz olarak çok detone oluyorum (:
teşekkür ederim yorum için


NickLessGuitar - 26.11.2011 23:35:37

Demolar - Seni Seviyorum ( Bora ÖZtoprak) Nihat Kalem
on numara olmus!! nihat valla tebrik ederim ...............


emrektunca - 26.11.2011 23:30:52

Demolar - Ferhat Gocer - Biri Bana Gelsin
güzel olmuş tek diyecegim tek gitarla cok kuru oluyor bu parça bi de solo olsa kulağa daha güzel gelecek...
müzikle kal ;)


emrektunca - 26.11.2011 23:28:53

Demolar - Üç Ayaklı Sandalyem
bence de biraz hızlı olmuş 1.5 ton geriye çeksen tiz olarak da söyleyebilirsin sanırım...
başarılar dilerim...


emrektunca - 26.11.2011 23:26:38

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Olsun
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde MrYm! yazmıştı:
süper
begenmeniz mutlu etti beni teşekkürler :)


emrektunca - 26.11.2011 23:22:13

Demolar - Bülent Ortaçgil-Sensiz Omaz (orjinal akor)
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde MrYm! yazmıştı:
çok güzel olmuş tebrikler
çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)


emrektunca - 26.11.2011 23:20:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Kara Sevda  - AKOR
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde Atom_Karınca_ yazmıştı:
diğer versiyonları da dahil berbat emeğe saygı ama Allah var bişeye benzememiş doğrusu kendiniz çıkarın derim
Bence gayet güzel olmuş


perfect_qirl - 26.11.2011 23:16:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Ümit Yaşar - Doktor  ver 4 - AKOR
arkadaşlar ritmi nedir bunun ?


etsaci - 26.11.2011 22:52:26

Demolar - Seni Seviyorum ( Bora ÖZtoprak) Nihat Kalem
nihat bu nasıl bir sestir yaa......vay canına


bariscapt - 26.11.2011 22:52:03

Demolar - Hatırla sevgili
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde rogueee yazmıştı:
eğlenceliii ;)
katılıyorumm :))


mavez17 - 26.11.2011 22:50:27

Sayfalar:  [4368]  [4369]  [4370]  [4371]  [4372]  [4373]  [4374]  [ 4375 ]  [4376]  [4377]  [4378]  [4379]  [4380]  [4381]  [4382] 

Anket
AleRRocK soruyor:
Sizce Duman'ın en iyi şarkısı hangisi ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.