Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4372]  [4373]  [4374]  [4375]  [4376]  [4377]  [4378]  [ 4379 ]  [4380]  [4381]  [4382]  [4383]  [4384]  [4385]  [4386] 
Anketler - Gitarı Kızı Yada Oğlu Olarak Görenler Yani Ona Canlı Gibi Davrananlar?
nerdeyse gitarıma secde edecem


orkun44 - 26.11.2011 15:32:53

Anketler - Gitarınızın Bir İsmi Varsa Bu Bir....
elektro gitar = şeytanın mızrağı
akustik = mine ( kız arkadaşımın ismi)


orkun44 - 26.11.2011 15:30:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Özen - Her Şeyde Biraz Sen Varsın  - AKOR
her insan bu akorları basamaski re diyez mimör tonajada pek uymuyor hem GÖKHAN ÖZEN'DE bu akorları kullanmıyor ötekisi daha güzel


emre_0044 - 26.11.2011 15:27:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Akarsu - Rüzgar  - AKOR
em uymuyor g en iyisi


emre_0044 - 26.11.2011 15:24:00

Anketler - Do mu Re mi Mi mi?
fa#


orkun44 - 26.11.2011 15:22:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Bir Damla Gözyaşı  ver 2 - AKOR
A# YERİNE A OLUCAK.KALANLAR DOĞRUDUR.ELLERİNE SAĞLIK..


alperooo - 26.11.2011 15:21:52

Prova ve Kayıt Stüdyoları - DEMO MUSIC-STUDIO
ben bir şarkıya cover yapmak istiyorum .size gelmeyi düşünuyorum.fiyat konusunda beni bilgilendirin


nur bieber - 26.11.2011 15:05:32

Demolar - Paramparça ( Halil Sezai Paracıkoğlu ) - Çağdaş BOY
Çok hoş olmuş. (:


Ezgiiii. - 26.11.2011 14:37:00

Anketler - Dünyanın gelmiş geçmiş en büyük klasik eser(gitar) bestecisi ?
16 Ekim 2010 Cumartesi tarihinde iSTaNNBuLLu yazmıştı:
paco de lucia
yuh ne paco de luccia sı lan paco de lucia klasik eserimi var paco flemenkocu


orkun44 - 26.11.2011 14:33:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Sabah Olsun  ver 2 - AKOR
arkadaş solo asıl bu bi dene bak
(--2 3 5 7 9--) 3kere --- 9 10 7 5 3 --- (-- 3 5 7 5 3--3 5 7 3 5-- 2 2 0 0 0 5 5 - 3 3 2


bodom.d - 26.11.2011 14:28:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Manolis Aggelopoulos - Ta Mavra Matia Sou  - TÜRKÇE ÇEVİRİ
bu parçanın akor ve tab ını yazacak bir hayır sever bir üstad bu işi bilen , halden anlayan hocalarımız yardımlarınızı bekliyoruz. saygılar .


K1L1C - 26.11.2011 14:21:34

26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde NickLessGuitar yazmıştı:
Gerçekten Güzel
teşekkürler


by_CEA - 26.11.2011 14:16:24

Sayfalar:  [4372]  [4373]  [4374]  [4375]  [4376]  [4377]  [4378]  [ 4379 ]  [4380]  [4381]  [4382]  [4383]  [4384]  [4385]  [4386] 

Anket
_rock_beyza_ soruyor:
sence hangisi daha iyi?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.