|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş - AKOR
22 Nisan 2011 Cuma tarihinde crazy5592 yazmıştı: kapo 2 de çok güzel olmuş ellerine sağlık :) kapo 2 ne demek ben biraz acemiyimde kusura bakmayın :D
GiTaR KralI - 26.11.2011 22:25:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Yanımda Kal ver 2 - AKOR
ritim verirmisiniz arkadaşlar
GiTaR KralI - 26.11.2011 22:22:25
|
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde hzldln* yazmıştı: çok güzel bi şarkı yorumu olmuş emeğinize sağlık ... ne mutlu böyle düşünüyosanız çok tesekkurler ;)
eraytalay - 26.11.2011 22:18:10
|
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde rogueee yazmıştı: sesin güzel ama daha duygulu okumalısın bence ;) Daha ilk kayıtlarım hiç bir eğitimim yok düzeltmek için uğraşıyorum (:
NickLessGuitar - 26.11.2011 22:12:39
|
Demolar - Üç Ayaklı Sandalyem
evet biraz hızlı olmş bende farkettim
NickLessGuitar - 26.11.2011 22:10:00
|
|
çok güzel bi şarkı yorumu olmuş emeğinize sağlık ...
hzldln* - 26.11.2011 22:09:42
|
|
iki ritm farklı olduğundan karışmış biri sadece solo atmalıymış :)
KaLpSiZ_Dj - 26.11.2011 22:06:24
|
|
çok güzel olmuş :)
hzldln* - 26.11.2011 22:00:58
|
Demolar - Üç Ayaklı Sandalyem
güzel ama çok hızlı olmuş sanki
hzldln* - 26.11.2011 21:58:26
|
Anketler - Bir rock grubunu kurtaran müzisyen hangisidir?
zurnacı :D
orkun44 - 26.11.2011 21:52:36
|
Anketler - Hasan Cihat Örter Hakkında Düşünceleriniz
31 Temmuz 2011 Pazar tarihinde Sayınabonemiz yazmıştı: Alın size hasan cihat swf'si : http://inciswf.com/1292645055.swf şukunu verdim *** :D
orkun44 - 26.11.2011 21:49:31
|
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde rogueee yazmıştı: çooooooookk güzelllllll :) çok teşekkürler ;)
eraytalay - 26.11.2011 21:25:55
|
|
|