Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4376]  [4377]  [4378]  [4379]  [4380]  [4381]  [4382]  [ 4383 ]  [4384]  [4385]  [4386]  [4387]  [4388]  [4389]  [4390] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Erdem Ergün - Alma Ahımı  - AKOR
07 Mayıs 2011 Cumartesi tarihinde gunesumit27 yazmıştı:
eline sağlık on numara olmuş :)
teşekkürler :)


mizahist - 25.11.2011 16:52:07

Demolar - Alışmak çok zor
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
tek kişilik dev orkestra gibii:):) emeğinize sağlık kaliteli bi müzik olmuş :)
haha çok fazla enstruman yok aslında ama teşekkürler böyle geliyorsa kulağa hoş:):)


erengny550 - 25.11.2011 16:32:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Arkadaş Şarkısını Duyunca  - AKOR
ben çok başarılı buldum :) gitar çalmayı bilenlerinde başarılı bulucagını düşünüyorum :9


Onrsal - 25.11.2011 14:56:54

Demolar - Alışmak çok zor
tek kişilik dev orkestra gibii:):) emeğinize sağlık kaliteli bi müzik olmuş :)


sessiztranzpoze - 25.11.2011 14:49:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Athena - Beyoğlu  - TAB
Şarkının tonu A değil G# .


kanarenba - 25.11.2011 13:49:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Derdimi Söylesem  - AKOR
28 Ağustos 2008 Perşembe tarihinde n225080 yazmıştı:
<p>bu akorların t&uuml;rk&uuml;yle uzaktan yakından alkası yok!!!</p>
Akorların değil senin müzikle uzaktan yakında alakan yok bence en kısa zamanda başka bir hobi bul kendine :)


erengny550 - 25.11.2011 13:35:12

Demolar - Alışmak çok zor
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde erengny550 yazmıştı:
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde emrektunca yazmıştı:
bu da gayet güzel olmuş bütün enstrümanlar sana mı ait???
Ev bana ait tüm enstrumanlar. Fakat gitar kaydı yapmak için kablo yoktu elimde programdan yazdım gitar seslerini. Udu kendim çaldım. Teşekkürler:)
o zaman bir daha tebrikler :)


emrektunca - 25.11.2011 13:26:56

Demolar - Alışmak çok zor
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde erengny550 yazmıştı:
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde emrektunca yazmıştı:
bu da gayet güzel olmuş bütün enstrümanlar sana mı ait???
Ev bana ait tüm enstrumanlar. Fakat gitar kaydı yapmak için kablo yoktu elimde programdan yazdım gitar seslerini. Udu kendim çaldım. Teşekkürler:)
o zaman bir daha tebrikler :)


emrektunca - 25.11.2011 13:26:56

25 Kasım 2011 Cuma tarihinde emrektunca yazmıştı:
emeğine sağlık gerçekten uğraşmışsın belli ki gayet de güzel olmuş sadece vokalde eksiklikler var açıkcası.....telaffuz anlamında degil ,çıkışlar ve ton olarak...onun harici gayet güzel olmuş
5 yıldız ;)
teşekkürler.aslında video olarak hazırladığım için gitar ve vokali aynı anda tek seferde kaydettim. Bu yüzden tam anlamıyla yoğunlaşamadım vokallere ve biraz pürüzlü oldu.yorum ve puan için tekrardan sağolun =) bu arada youtube linkini de vereyim videonun http://www.youtube.com/watch?v=wO7-TW-0tM8


yiitcakir - 25.11.2011 11:41:52

Demolar - Alışmak çok zor
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde emrektunca yazmıştı:
bu da gayet güzel olmuş bütün enstrümanlar sana mı ait???
Ev bana ait tüm enstrumanlar. Fakat gitar kaydı yapmak için kablo yoktu elimde programdan yazdım gitar seslerini. Udu kendim çaldım. Teşekkürler:)


erengny550 - 25.11.2011 10:49:05

Demolar - Hatırla sevgili
harika bir parça dinledikçe eskiler aklıma geliyor. Sesinize sağlık.


tesadf - 25.11.2011 09:28:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Ara Ara  ver 2 - AKOR
akorlar harika


Orçun ÇETİN - 25.11.2011 05:57:41

Sayfalar:  [4376]  [4377]  [4378]  [4379]  [4380]  [4381]  [4382]  [ 4383 ]  [4384]  [4385]  [4386]  [4387]  [4388]  [4389]  [4390] 

Anket
gitarist_05 soruyor:
Ritim gitar olarak squier affinity telecaster nasıl??









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.