|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Erdem Ergün - Alma Ahımı - AKOR
07 Mayıs 2011 Cumartesi tarihinde gunesumit27 yazmıştı: eline sağlık on numara olmuş :) teşekkürler :)
mizahist - 25.11.2011 16:52:07
|
Demolar - Alışmak çok zor
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: tek kişilik dev orkestra gibii:):) emeğinize sağlık kaliteli bi müzik olmuş :) haha çok fazla enstruman yok aslında ama teşekkürler böyle geliyorsa kulağa hoş:):)
erengny550 - 25.11.2011 16:32:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Arkadaş Şarkısını Duyunca - AKOR
ben çok başarılı buldum :) gitar çalmayı bilenlerinde başarılı bulucagını düşünüyorum :9
Onrsal - 25.11.2011 14:56:54
|
Demolar - Alışmak çok zor
tek kişilik dev orkestra gibii:):) emeğinize sağlık kaliteli bi müzik olmuş :)
sessiztranzpoze - 25.11.2011 14:49:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Athena - Beyoğlu - TAB
Şarkının tonu A değil G# .
kanarenba - 25.11.2011 13:49:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Derdimi Söylesem - AKOR
28 Ağustos 2008 Perşembe tarihinde n225080 yazmıştı: <p>bu akorların türküyle uzaktan yakından alkası yok!!!</p> Akorların değil senin müzikle uzaktan yakında alakan yok bence en kısa zamanda başka bir hobi bul kendine :)
erengny550 - 25.11.2011 13:35:12
|
Demolar - Alışmak çok zor
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde erengny550 yazmıştı:
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde emrektunca yazmıştı: bu da gayet güzel olmuş bütün enstrümanlar sana mı ait??? Ev bana ait tüm enstrumanlar. Fakat gitar kaydı yapmak için kablo yoktu elimde programdan yazdım gitar seslerini. Udu kendim çaldım. Teşekkürler:) o zaman bir daha tebrikler :)
emrektunca - 25.11.2011 13:26:56
|
Demolar - Alışmak çok zor
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde erengny550 yazmıştı:
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde emrektunca yazmıştı: bu da gayet güzel olmuş bütün enstrümanlar sana mı ait??? Ev bana ait tüm enstrumanlar. Fakat gitar kaydı yapmak için kablo yoktu elimde programdan yazdım gitar seslerini. Udu kendim çaldım. Teşekkürler:) o zaman bir daha tebrikler :)
emrektunca - 25.11.2011 13:26:56
|
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde emrektunca yazmıştı: emeğine sağlık gerçekten uğraşmışsın belli ki gayet de güzel olmuş sadece vokalde eksiklikler var açıkcası.....telaffuz anlamında degil ,çıkışlar ve ton olarak...onun harici gayet güzel olmuş 5 yıldız ;) teşekkürler.aslında video olarak hazırladığım için gitar ve vokali aynı anda tek seferde kaydettim. Bu yüzden tam anlamıyla yoğunlaşamadım vokallere ve biraz pürüzlü oldu.yorum ve puan için tekrardan sağolun =) bu arada youtube linkini de vereyim videonun http://www.youtube.com/watch?v=wO7-TW-0tM8
yiitcakir - 25.11.2011 11:41:52
|
Demolar - Alışmak çok zor
25 Kasım 2011 Cuma tarihinde emrektunca yazmıştı: bu da gayet güzel olmuş bütün enstrümanlar sana mı ait??? Ev bana ait tüm enstrumanlar. Fakat gitar kaydı yapmak için kablo yoktu elimde programdan yazdım gitar seslerini. Udu kendim çaldım. Teşekkürler:)
erengny550 - 25.11.2011 10:49:05
|
Demolar - Hatırla sevgili
harika bir parça dinledikçe eskiler aklıma geliyor. Sesinize sağlık.
tesadf - 25.11.2011 09:28:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Ara Ara ver 2 - AKOR
akorlar harika
Orçun ÇETİN - 25.11.2011 05:57:41
|
|
|