22 Kasım 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:eline agzına saglık ben çok begendim......şarkı kimin acaba??
erengny550 - 24.11.2011 19:55:08
klasman_07 - 24.11.2011 19:47:21
klasman_07 - 24.11.2011 19:42:31
klasman_07 - 24.11.2011 19:40:02
08 Kasım 2011 Salı tarihinde 123KaRaKaYa123 yazmıştı:Sen rock müzik dinlemiyosun heralde ki . PENTEGRAM ı unutmuşsun
shdw_spctr - 24.11.2011 19:22:41
yabani3535 - 24.11.2011 18:50:37
akustik16 - 24.11.2011 18:44:44
Kingofkings - 24.11.2011 18:13:39
AskinYILMAZ - 24.11.2011 17:51:54
AskinYILMAZ - 24.11.2011 17:50:29
yokedici - 24.11.2011 17:25:46
24 Kasım 2011 Perşembe tarihinde OsmanN.ORAL yazmıştı:sesin çok güzel harika olmuş bence =)) bende denim bakalım olacak mı =)
emrektunca - 24.11.2011 16:57:51