26 Ocak 2011 Çarşamba tarihinde axis3ytan yazmıştı: ankete bak.. :D:D guns'n roses nasıl olur da bu gruplarla karşılaştırmaya sokulur anlamıyorum.. duman yazmış ya.. :D:D:D:D:D:D
Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Gidiyorum - AKOR
mi kararda bu tatlı tonu alamazsınız arkadaşlar çok tatlı olmuş gerçekten ve akorlar doğru bir kendim bir ben gidiyorumda mi olmaz kesinlikle c#m olur solosunu çalarsan anlarsın şarkı pese iniyor akorda muhakkak onu takip etmeli kardeşim inş anlatabilmişimdir akorları çıkartan kardeşim eline yüreğine sağlık mükemmel olmuş