Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4385]  [4386]  [4387]  [4388]  [4389]  [4390]  [4391]  [ 4392 ]  [4393]  [4394]  [4395]  [4396]  [4397]  [4398]  [4399] 
Anketler - Hangisi daha iyi bir grup?
23 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde guitariszm yazmıştı:
07 Kasım 2010 Pazar tarihinde Guitarist- yazmıştı:
Duman ve Green Day dururken gdip Manga diyen zihniyete acıorum. :D
ne diyim haklısınız yani duman var şurda manganın geçmişteki şerefsizlikleri saymakla bitmez
ayrıca green day hiç duymadım şimdi dinlicem


guitariszm - 23.11.2011 17:30:11

Anketler - yeni kuracagımız alternatif rock-nu-metal grubumuza sizce hangi ad daha çok yakışır ???
26 Mart 2011 Cumartesi tarihinde Feveran77 yazmıştı:
grubun adı morcivert olsun :)
kulağa hoş geliyo.
aynen


guitariszm - 23.11.2011 17:27:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Cevapsız Sorular  ver 5 - AKOR
bm olmamis oraya sanki


nskyigit - 23.11.2011 17:04:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Pirates Of The Caribbean  ver 2 - TAB
03 Şubat 2010 Çarşamba tarihinde alonewolf180 yazmıştı:
17 nedemek 12 perde yok mu gitarda açıklayabilir misiniz
elektroda 24 perde vardır klasik 12 perdeli klasiğe görfe diil bu


guitariszm - 23.11.2011 17:04:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Flört - Özledim  - SÖZ
bu parçanın akorlarını bilen varsa yazar mı?


toronto34 - 23.11.2011 17:01:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Evanescence - My İmmortal  ver 4 - AKOR
21 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde paramonster yazmıştı:
ritmi rica etsem?
2/4 lük


umutttbaysal - 23.11.2011 16:40:07

Anketler - Hangisi Daha İyi
26 Ocak 2011 Çarşamba tarihinde axis3ytan yazmıştı:
ankete bak.. :D:D guns'n roses nasıl olur da bu gruplarla karşılaştırmaya sokulur anlamıyorum.. duman yazmış ya.. :D:D:D:D:D:D
:D Hacı fıkra mı bu


metal-ist - 23.11.2011 16:37:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Gidiyorum  - AKOR
mi kararda bu tatlı tonu alamazsınız arkadaşlar çok tatlı olmuş gerçekten ve akorlar doğru bir kendim bir ben gidiyorumda mi olmaz kesinlikle c#m olur solosunu çalarsan anlarsın şarkı pese iniyor akorda muhakkak onu takip etmeli kardeşim inş anlatabilmişimdir akorları çıkartan kardeşim eline yüreğine sağlık mükemmel olmuş


gitaristhmt - 23.11.2011 16:00:17

Akor|Tab|Söz|Nota - İlhan Şeşen - Neler Oluyor Bize  ver 2 - AKOR
ritm : A y y A y y a y a y


raimaster - 23.11.2011 15:44:26

Akor|Tab|Söz|Nota - İlhan Şeşen - Ellerimde Çiçekler  ver 2 - AKOR
ritm : A y y A y y a y a y


raimaster - 23.11.2011 15:43:00

Demolar - Gül Senin Tenin ( Bora Duran ) - Çağdaş BOY
eyvalah ;)


vampır_cansu - 23.11.2011 15:28:04

Demolar - Müsade
hoşuma gitti :)


vampır_cansu - 23.11.2011 15:24:00

Sayfalar:  [4385]  [4386]  [4387]  [4388]  [4389]  [4390]  [4391]  [ 4392 ]  [4393]  [4394]  [4395]  [4396]  [4397]  [4398]  [4399] 

Anket
alper46 soruyor:
Gibson mu , Ibanez mi ?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.