soloların senkronu gayet güzel olmuş sadece söyleyiş tarzın biraz alpay gibi olmuş hani eski üstadlardan alpay gibi bazı vurguların.Daha serbest bıraksan sesini daha güzel olurmuş bence puan veren arkadaslar biraz cimrilik yapmıs ama onu da soylemeden edemicem başarılar dilerim...
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Yılmazyıldırım - Kanrevan İçindeyim - AKOR
p-i-m-a-m-i-m böyle devamlı çalıp akor geçişlerinide zamanında yaparsanız bu şarkıyı çalarken alacağınız zengi anlatmaya gerek duymuyorum :)