|
|
Demolar - hatıralar
sıkılmadan dinliyeceğim parçalardan biri harika..
quny - 22.11.2011 15:05:54
|
güzel..
quny - 22.11.2011 15:04:28
|
Demolar - Dört Duvar (Beste)
kayıtta yalnızca tek bir akustik gitar kullandım dostm. yapay enstrümanları en gerçekçi hale getirmeye calıssamda basarılı olamadım. belkide programa pek hakim değilim sanırım. senden bu işin teknik ayrıntısını öğrenmek isterim. değerli yorumun için de teşekkür ederim
Ayclone - 22.11.2011 15:01:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Halimiz Duman (Akustik) - AKOR
Vallahi bravo.
#gkhNn - 22.11.2011 14:49:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Gel Barışalım Artık - AKOR
buna kötü diyen biri gitarı hemen bıraksın :)
Onrsal - 22.11.2011 14:39:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - Al Ahını ver 5 - AKOR
08 Nisan 2011 Cuma tarihinde magicozi yazmıştı: G# yerine Fm kullansak nasıl olur? ;) Haklısın arkadaşım.Oradaki ses majörden minöre geçiş.Yani g# yerine fm olacak. ;) Hazırlayan arkadaşımın da ellerine sağlık.:)
takvim27 - 22.11.2011 13:59:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Benim Hala Umudum Var - AKOR
24 Aralık 2010 Cuma tarihinde aczmendi_aslı yazmıştı: eline sağlık :) bu arada yarısını soranlar....ikinci yarısını da birinci gibi çalacaksınız. size tavsiyem akorları hecelerin üstüne göre takip etmeyin. şarkının gidişatına göre yapın geçişleri. hecelere göre davranmak sizi yanıltabilir. Kesinlikle katılıyorum hece takip edince uymuyo kimi şarkılarda :D
Dili_ - 22.11.2011 13:54:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Söyle ver 2 - AKOR
Nokia'nın telefon modeli. :)
ramazangun - 22.11.2011 13:29:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Söyle ver 2 - AKOR
emek verip koymuşsun ama alakasız :S
Pagde - 22.11.2011 13:23:54
|
saygılar :)
WiTaMiNsİs - 22.11.2011 07:59:58
|
21 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde zaza1207 yazmıştı:
21 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde zaza1207 yazmıştı:
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: Güzel olmuş . . bide ben öğrenebilsem solo atmayı :( teşekkürler de tam solo sayılmaz :) :/ :D şimdi beni bozdun :/ gıcık :( aa ne dedim ki :( ''' teşekkürler de tam solo sayılmaz :) '' dedin :D bu demek oluyorki o solo sayılmaz yanlış söyledin :)::D neyse problem (:
dont_look_at_me - 22.11.2011 06:54:29
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Dizi Müzikleri - Ağlaya Ağlaya - TAB
15 Kasım 2011 Salı tarihinde goztepele yazmıştı: ya bunu gp5 ini çıkartabilirmisiniz ? valla nasil yapildigini bilmiyorum k.bakmayin
GitaRaSk- - 21.11.2011 23:47:17
|
|
|