|
|
|
vayyy senin tar oldugu belli olmus,cok begendim tebrikler
bariscapt - 22.11.2011 19:33:49
|
22 Kasım 2011 Salı tarihinde gitar... yazmıştı: aşıksın heralde :) çok duygulu gördüm ;) cidden güzel. tebrk ederm... teşekkür ederim
zaza1207 - 22.11.2011 19:28:10
|
22 Kasım 2011 Salı tarihinde gitar... yazmıştı: sesin çok ŞEKER :D tatlı :) insanın hep dinleyesi geliyo... :) sağool ufaklık :)
zaza1207 - 22.11.2011 19:27:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Sen Ağlama ver 7 - AKOR
orjinal arpejini çalamassın bende çalamıyorum :D
baturman - 22.11.2011 19:06:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters - AKOR
ritim a-yayay gibi deneyin yada arpes:632123 yani pimami deneyin cok guzel oluyor
Kingofkings - 22.11.2011 18:38:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Çift Jandarma - AKOR
hiç olmamış
xtexasx_16 - 22.11.2011 18:35:14
|
Demolar - Dön Bana
bütün parçaların güzel olmuş arkadaş..tebrikler. başarılarının devamını diliyorum.sesinde dinlendirici ayrıca..dinlerken hiç sıkılmadım :))
zamansızım - 22.11.2011 17:58:45
|
Demolar - Hasretinle Yandı Gönlüm (Edip Akbayram) - Çağdaş BOY
çok güzel.
gitar... - 22.11.2011 17:49:06
|
|
sesin çok ŞEKER :D tatlı :) insanın hep dinleyesi geliyo... :)
gitar... - 22.11.2011 17:46:50
|
|
güzel ama sesin biraz toy kalmış sankı :D
gitar... - 22.11.2011 17:43:13
|
|
aşıksın heralde :) çok duygulu gördüm ;) cidden güzel. tebrk ederm...
gitar... - 22.11.2011 17:41:13
|
|
Seviyorum... :) Redd i :)
gitar... - 22.11.2011 17:37:22
|
|
|