|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Demir Demirkan - Aşktan Öte ver 5 - TAB
ellerine sağlık hocam
Greenday54 - 21.11.2011 14:56:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Edip Akbayram - Değmen Benim ver 3 - AKOR
Arpej PIMAMIAM
cem_burak - 21.11.2011 14:51:51
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kenan Doğulu - Ara Beni Lütfen - AKOR
arkadaşlar ritim konusunda yardımcı olursanız?
kartal- - 21.11.2011 14:46:06
|
Demolar - Oguzhan Koc-Gul ki Sevgilim(Chinasky cover)
21 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde kilic yazmıştı: güzel olmus =) cep telefonu kaydı olmasına ragmen cok ıyı oldugunu dusunuyorum . cok tesekkur ederim aslında daha kaliteli olabilirdi ama işte eldeki imkanlarla bu oldu :) müzikle kal
emrektunca - 21.11.2011 14:00:06
|
Demolar - Oguzhan Koc-Gul ki Sevgilim(Chinasky cover)
güzel olmus =) cep telefonu kaydı olmasına ragmen cok ıyı oldugunu dusunuyorum .
kilic - 21.11.2011 13:22:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Elbise - AKOR
ritim???
g-itarist - 21.11.2011 12:40:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Elbise - AKOR
ritim
g-itarist - 21.11.2011 12:39:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Yolun Başı ver 5 - AKOR
A-7 akorunu ben daha farklı biliyorum ama orada basılan akor için C#m ye çok benzeyen bir akor öneriyorum..
E--x A--4 D--2 E--1 B--2 G--0
cns87 - 21.11.2011 11:38:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mabel Matiz - Kül Hece - AKOR
19 Mayıs 2011 Perşembe tarihinde NaiLLL yazmıştı: myspace de kapo2.. albümde kapo3 kapomu kaybettim..kapo2ye göre transpoze ettim diyorum bi gariplik var şarkıyı bilmiyorum ondan heralde falan..meğersem kapo3müş..tekrar transpze şimdi oturdu:D
Kursataltunay - 21.11.2011 00:59:34
|
Demolar - pinhani - yitirmeden (cover)
Merhaba, eleştiye açık olmandan dolayı teşekkür ederim. otoatik falan değil bildiğin girip demoalra bakarken rastladığım bir demoya yaptığım yorumdur. Dediklerimi dinler ve en azından bu işin temelinden itibaren emek verirsen ilerde kaliteli işlere imza atarsın. Yazdğım yazıdan "hocalık" peşinde olduğum anlamı çıkmamıştır umarım, kimseye bir şey öğretmen haddime değil sadece bir eleştiridir yaptığım. Cevap vermemin sebebi demonun sayfasını daha fazla işgal etmek istememdir, sana çalışmalarında başarılar dilerim, kolay gelsin..
togaykurtulus - 21.11.2011 00:58:29
|
Demolar - Kutsi - Bambaşka
19 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde rock_netal89 yazmıştı: bence de harika :) bu guzel yorumun ıcın tesekkur ederım. begendııne cok sevındım.
LeeRyan - 21.11.2011 00:39:56
|
Demolar - Kutsi - Bambaşka
22 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde ..electric.. yazmıştı: tek kelimeyle mükemmel.. tesekkur ederım begendıgıne cok sevındımm..
LeeRyan - 21.11.2011 00:39:37
|
|
|