Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4401]  [4402]  [4403]  [4404]  [4405]  [4406]  [4407]  [ 4408 ]  [4409]  [4410]  [4411]  [4412]  [4413]  [4414]  [4415] 
arkadaşlar şunun akorlarını yazar mısınız acil lazım.


AirSlow - 19.11.2011 22:55:16

Demolar - Tuncay SYMN-Mucize
16 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde imirzabey yazmıştı:
bu şarkiya daha güzel bi final yapablrdn bi eksk o kalmş
haklısın daha güzel bi final olabilirdi ..Yorum için teşekkürler


Tuncay SYMN - 19.11.2011 22:01:38

Demolar - Tuncay SYMN-Mucize
16 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde imirzabey yazmıştı:
bu şarkiya daha güzel bi final yapablrdn bi eksk o kalmş
haklısın daha güzel bi final olabilirdi ..Yorum için teşekkürler


Tuncay SYMN - 19.11.2011 22:01:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Aşk Durdukça  ver 3 - AKOR
arpej:PA)İMAMİ -parantez içi birlikte
çekilecek teller-
ritim:4/4 lük aayya


lCloSeRl - 19.11.2011 20:49:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  ver 3 - AKOR
olmamış ama emeğine sağlık .


Paramore <3 - 19.11.2011 20:38:25

Haberler - Model'den yeni Klip ' Pembe Mezarlık '
kesinlikle çalıntı


marjinal - 19.11.2011 20:32:56

Anketler - Yeni Kurmak İstediğimiz Alternatif Rock Grubunun İsmi Sizce Ne Olmalı
hepsi bir birinden saçma sapan isimler. isimsiz olsun daha iyi


ValenciaCg180 - 19.11.2011 20:25:06

Demolar - pinhani - yitirmeden (cover)
17 Kasım 2011 Perşembe tarihinde togaykurtulus yazmıştı:
öncelikle elimden geldiğince yapıcı olmaya çalışacam. Amacım hevesini kırmak değil.. Kaydında gitar ve vokal var, başka bir esnturman yok, vokal olarak başarılı diyebilirim. Ama en az vokalin kadar gitarının da "ne çaldığı" önemli. Gitarının akoru yok!!!! Bu öncelikle kendinin yaptığın işe saygı duymadığını gösterir. Kayıt zaten başarısız (ama bu sitede çok daha beterleri var)..bunu bir yere kadar "imkanlar" yüzünden kabul ediyorum da gitarının akorsuz oluşuna bir türlü anlam veremiyorum. Dinleyene de saygın yok.. google da "gitar tuner software" yazarsın bedava bir sürü programdan birini indirir, gitarını akorlar, en azından gitarının akoru olur ses kirliliği yapmamış olursun.
Amatör müzisyenlikten geçtim, bir dinleyici olarak rica ediyorum yaptığınız iş çok değerli biraz saygı duyun!
hocam oncelikle ilgilendiginiz icin tesekkur ederim. ben bu isle amator olarak ilgileniyorum bile diyemiyorum zamaninda 1 ay ders aldim onun disinda kendimce eglenmek icin caldim gitari, su kadar bilgisizim ki ben siz soyleyinceye kadar farketmedim akordun bozuk oldugunu :) bunu da sadece eglence olsun diye kaydettim, oyle paylasiyim dedim. su an okul dolayisiyla ilgilenemiyorum gitarla ama ileride daha profosyonel isler yapmak isterim. belki de ogrenciniz olurum kimbilir :)


izzy_44 - 19.11.2011 20:24:13

şarkı güzelmiş :))


SeRR@ - 19.11.2011 20:23:31

Akor|Tab|Söz|Nota - James Blunt - Good Bye My Lover  - AKOR
tebrikler


MersinLi33 - 19.11.2011 19:33:10

19 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
Sesin Çok güzel . (: haksızlık etme :)
ayrıca sevdiğim şarkılardan biri ... Favorilere ekliyim :D
teşekkür ederimm )


zaza1207 - 19.11.2011 19:30:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 2 - AKOR
Helal olsun aşkolsun xD


Gitaristimmm - 19.11.2011 19:29:32

Sayfalar:  [4401]  [4402]  [4403]  [4404]  [4405]  [4406]  [4407]  [ 4408 ]  [4409]  [4410]  [4411]  [4412]  [4413]  [4414]  [4415] 

Anket
ixtew soruyor:
Sizce En İyi Müzik Aletleri Firması Hangisi?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.