Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4399]  [4400]  [4401]  [4402]  [4403]  [4404]  [4405]  [ 4406 ]  [4407]  [4408]  [4409]  [4410]  [4411]  [4412]  [4413] 
Anketler - Gitarınızın Markası Ne?
jack & dany den bahseden olmamış


denizfeneri34 - 20.11.2011 13:31:31

20 Kasım 2011 Pazar tarihinde nlgn6 yazmıştı:
Ilk yorum bendenn !! Super olmus !!
çook tesekur ederımmmmm cok mutlu oldummm :)


eraytalay - 20.11.2011 13:15:52

Ilk yorum bendenn !! Super olmus !!


nlgn6 - 20.11.2011 13:06:39

20 Kasım 2011 Pazar tarihinde zaza1207 yazmıştı:
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
Güzel .. (:
berbar olmuş yine :( :D teşekkür ederim :)
hayır güzel .. ne berbatı :) Şımarık ..


dont_look_at_me - 20.11.2011 12:58:19

20 Kasım 2011 Pazar tarihinde nlgn6 yazmıştı:
Superrr ! :)
çok tesekkurlerrr :))


eraytalay - 20.11.2011 12:49:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe Kırgız - Kalbime Gömerim O Zaman  ver 2 - AKOR
kardess arpejııı de yazsan super olck


Hasan* - 20.11.2011 12:29:57

20 Kasım 2011 Pazar tarihinde zaza1207 yazmıştı:
19 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı:
çok güzel bencee :))))
Tbrr ;)
teşekkür ederim :) sen yaşıyor muydun ya :D
hehehehee bak bu => c(: şuanki halim ...
Eed yaşıyodum :):)


SeRR@ - 20.11.2011 12:13:50

20 Kasım 2011 Pazar tarihinde zaza1207 yazmıştı:
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde zaza1207 yazmıştı:
19 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı:
şarkı güzelmiş :))
teşekkürlerr :)
dimi yani :D
:):))


SeRR@ - 20.11.2011 12:01:41

Superrr ! :)


nlgn6 - 20.11.2011 11:11:02

20 Kasım 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
Güzel .. (:
berbar olmuş yine :( :D teşekkür ederim :)


zaza1207 - 20.11.2011 11:06:52

20 Kasım 2011 Pazar tarihinde rogueee yazmıştı:
güzel çalmışsın...;)
olabildiğince :) yine de teeşekkür ederim :)


zaza1207 - 20.11.2011 11:01:44

19 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı:
şarkı güzelmiş :))
teşekkürlerr :)


zaza1207 - 20.11.2011 11:01:11

Sayfalar:  [4399]  [4400]  [4401]  [4402]  [4403]  [4404]  [4405]  [ 4406 ]  [4407]  [4408]  [4409]  [4410]  [4411]  [4412]  [4413] 

Anket
atababa32 soruyor:
Ibanez elektro gitarı iyi mi? İyiyse kaç tl'dir?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.