|
|
Anketler - Gitarınızın Markası Ne?
jack & dany den bahseden olmamış
denizfeneri34 - 20.11.2011 13:31:31
|
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde nlgn6 yazmıştı: Ilk yorum bendenn !! Super olmus !! çook tesekur ederımmmmm cok mutlu oldummm :)
eraytalay - 20.11.2011 13:15:52
|
|
Ilk yorum bendenn !! Super olmus !!
nlgn6 - 20.11.2011 13:06:39
|
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde zaza1207 yazmıştı:
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: Güzel .. (: berbar olmuş yine :( :D teşekkür ederim :) hayır güzel .. ne berbatı :) Şımarık ..
dont_look_at_me - 20.11.2011 12:58:19
|
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde nlgn6 yazmıştı: Superrr ! :) çok tesekkurlerrr :))
eraytalay - 20.11.2011 12:49:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe Kırgız - Kalbime Gömerim O Zaman ver 2 - AKOR
kardess arpejııı de yazsan super olck
Hasan* - 20.11.2011 12:29:57
|
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde zaza1207 yazmıştı:
19 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı: çok güzel bencee :)))) Tbrr ;) teşekkür ederim :) sen yaşıyor muydun ya :D hehehehee bak bu => c(: şuanki halim ... Eed yaşıyodum :):)
SeRR@ - 20.11.2011 12:13:50
|
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde zaza1207 yazmıştı:
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde zaza1207 yazmıştı:
19 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı: şarkı güzelmiş :)) teşekkürlerr :) dimi yani :D :):))
SeRR@ - 20.11.2011 12:01:41
|
|
Superrr ! :)
nlgn6 - 20.11.2011 11:11:02
|
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: Güzel .. (: berbar olmuş yine :( :D teşekkür ederim :)
zaza1207 - 20.11.2011 11:06:52
|
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde rogueee yazmıştı: güzel çalmışsın...;) olabildiğince :) yine de teeşekkür ederim :)
zaza1207 - 20.11.2011 11:01:44
|
19 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı: şarkı güzelmiş :)) teşekkürlerr :)
zaza1207 - 20.11.2011 11:01:11
|
|
|