19 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde Raindance yazmıştı:Çok güzel olmuş tebrikler
togaykurtulus - 19.11.2011 12:41:35
answer6 - 19.11.2011 11:11:52
NaamLoVeR - 19.11.2011 11:05:09
17 Kasım 2011 Perşembe tarihinde Seckins yazmıştı:başarılı hoş bi çalışma tebrikler..
cao_boy - 19.11.2011 11:00:46
17 Kasım 2011 Perşembe tarihinde Seckins yazmıştı:tebrikler güzel çalışma :)
cao_boy - 19.11.2011 11:00:00
ultrahmet44 - 19.11.2011 10:30:39
aybisko12 - 19.11.2011 10:28:38
18 Kasım 2011 Cuma tarihinde guitarbr yazmıştı:sungha jung mı bak o çocugun bütün şarkılarına varmı bakalım :@ yapma arkadşm yaww
aybisko12 - 19.11.2011 10:23:45
rock_netal89 - 19.11.2011 03:00:57
robhalford - 19.11.2011 02:50:50
Raindance - 19.11.2011 02:46:47
rock_netal89 - 19.11.2011 02:46:33