Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4404]  [4405]  [4406]  [4407]  [4408]  [4409]  [4410]  [ 4411 ]  [4412]  [4413]  [4414]  [4415]  [4416]  [4417]  [4418] 
19 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde Raindance yazmıştı:
Çok güzel olmuş tebrikler
teşekkürler :)


togaykurtulus - 19.11.2011 12:41:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sen Ve Ben  - AKOR
kardeşim eline sağlık çok güzel olmuş sadece tek bi hata var en başta 1 neden fazla

"sen ve ben bılmem neden neden bebek" olacak :) emeğine eline sağlık tekrar kardeşim.


answer6 - 19.11.2011 11:11:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Adrian - O Kirpik Hala Bende Sevgilim  - AKOR
ara soloda ne akor basıcaz bı yazarmısınız


NaamLoVeR - 19.11.2011 11:05:09

Demolar - Pembe Mezarlık ( Model ) - Çağdaş BOY
17 Kasım 2011 Perşembe tarihinde Seckins yazmıştı:
başarılı hoş bi çalışma tebrikler..
çok sağol yorumun için..;)


cao_boy - 19.11.2011 11:00:46

Demolar - Gül Senin Tenin ( Bora Duran ) - Çağdaş BOY
17 Kasım 2011 Perşembe tarihinde Seckins yazmıştı:
tebrikler güzel çalışma :)
eyvallah sağolasın..


cao_boy - 19.11.2011 11:00:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Demet Akalın - Esmer Yarim  - AKOR
çok güzel ama aynen c den f ye geçer ken biraz bozukluk var f olmasa daha güzel oluyor bir de en sonu Gm Bb Am daha iyi oluyor eline sağlık


ultrahmet44 - 19.11.2011 10:30:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Joaquín Rodrigo - Rodrigo  - TAB
güzel olmuş


aybisko12 - 19.11.2011 10:28:38

18 Kasım 2011 Cuma tarihinde guitarbr yazmıştı:
sungha jung mı bak o çocugun bütün şarkılarına varmı bakalım :@ yapma arkadşm yaww
arkadaşım yazdı yemin ederim


aybisko12 - 19.11.2011 10:23:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var  - SÖZ
DELİ'den sonra en güzel mor ve ötesi şarkısı bence :)


rock_netal89 - 19.11.2011 03:00:57

güzelmiş. iyi geldi valla gece gece eline ağzına sağlık.


robhalford - 19.11.2011 02:50:50

Çok güzel olmuş tebrikler


Raindance - 19.11.2011 02:46:47

Demolar - Kutsi - Bambaşka
bence de harika :)


rock_netal89 - 19.11.2011 02:46:33

Sayfalar:  [4404]  [4405]  [4406]  [4407]  [4408]  [4409]  [4410]  [ 4411 ]  [4412]  [4413]  [4414]  [4415]  [4416]  [4417]  [4418] 

Anket
baturhançağatay soruyor:
En İyi Şarkıcı Sizce Hangisi?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.