|
|
18 Kasım 2011 Cuma tarihinde aybisko12 yazmıştı: yalancıya bak sungha jung un bu sen çalmadın pardon kardeş bi arkadaş yazmış
aybisko12 - 18.11.2011 19:40:23
|
|
yalancıya bak sungha jung un bu sen çalmadın
aybisko12 - 18.11.2011 19:38:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Nefes - AKOR
Am G Fm E İçimde dolaşan alkol gibi
daha uygun gibi geldi bana.
Mask nighfall - 18.11.2011 19:03:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun - TAB
01 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde rico_bjk yazmıştı:
27 Eylül 2011 Salı tarihinde XanCops yazmıştı: Ya sallamasına gerek yok kopyala yapıstır bellı. Bu tab heryerde aynı bu sekılde yazıo neredeyse zaten. Neyı cıkarmasından bahsedıyorsun :D. Neyse yınede sagol kendini müzisyen sanan ukala arkadaşlar bu tabları ben yazdım doğrudur diye iddia da etmedim kullanan kulanır kullanmayan umrumda değil diğer siteler de bunu yazmışsa bu benim sorunum değil eklenme tarihine bakacak kadar cahil olmadığınızı umuyorum yoksa cevap verdiğime üzülürüm ortaya birşey koyup insanların fikir üretmesine bile yardımcı olamayan dar kafalı arkadaşllar. Tablar orijinal deiğildir kafama göre çıkarttım bazı işaretlerde yanlış olabilir ama çalıntı değildir başka sitelerde ayısı varsa brdan alınmıştır alan da alsın problem yaratmaz ama herhangi bi sahil kasabasında akdeniz akşamlarından sonra bu şarkıyı benim tablarımla çalan birini görürsem gitarlarını önlerinde yanan ateşte yakarım sağlıcakla kalın:D Katılıyorum sana arkadaşım teşekkür ederiz bize paylaştığın için bu TAB ı beğenmeyen varsa daha iyisini paylaşsın Verilen emeğe bir teşekkür çok mu zor ?
_umut_35 - 18.11.2011 18:30:51
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - Olsun ver 2 - AKOR
F yerine C daha iyi bir de F, Am şeklinde giden kısımları C, Em'ye çevirin tam oturuyor. emeğin için teşekkürler, güzel çalışma.
muluturk - 18.11.2011 18:10:17
|
|
bu şarkının yan flüt notalarını bulamıyorum.. gönderebilirmisiniz bana rica etsem :(
prm.brsn - 18.11.2011 17:41:59
|
Demolar - Yalın - Aşkta Telafi Olmaz
Çok güzel :)
dont_look_at_me - 18.11.2011 17:23:37
|
Anketler - Türkiye'de En Cok Dinlenen Grup
Aga geçicen o işi Türkiye'de Metallica'yı herkes dinlemez. Ama grup 84'ü çok kişi dinliyo. Tamam hastası olmayabilirler ama dinleniyo yani.
man love - 18.11.2011 15:55:02
|
Demolar - Affetmedim kendimi
Çok güzel bir şarkı, güzel söylemişsin.
delidumrul1977 - 18.11.2011 15:20:16
|
|
güzel ve başarılı;)
sessiztranzpoze - 18.11.2011 15:08:10
|
|
Redd :):) çook güzel olmuşşş gitarınıza sağlık:)
sessiztranzpoze - 18.11.2011 15:03:46
|
|
Favoriiiiiiim:) çook iyiii:) biliyorum bu kaydın hikayesini;) gitarınıza , sesinize sağlık:)
sessiztranzpoze - 18.11.2011 15:02:06
|
|
|